خانه اخبار تحصیلی کارشناسی ارشد تقویم زمانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تقویم زمانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تقویم زمانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

یکی از آزمون های مهم کشور که توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی و برگزار می شود، آزمون کارشناسی ارشد می باشد که زمان برگزاری آن برای سال آینده نیز مشخص شده است.

تقویم زمانی کنکور کارشناسی ارشد 1403

طبق روال هر سال، زمان و مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیز مانند سایر آزمون های مهم کشور، چند روز قبل از اعلام آن مشخص و اطلاع رسانی می شود تا داوطلبان بتوانند در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. با توجه به تمام شدن فرآیند این آزمون در سال گذشته، بسیاری از افراد منتظر اعلام زمان دقیق ثبت نام برای سال آینده می باشند که اطلاعیه هایی در این خصوص منتشر شد.

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری های معتبر، زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفند ماه 1402 خواهد بود. سازمان سنجش کشور نیز زمان بندی دقیق ثبت نام برای شرکت در این دوره کارشناسی ارشد را 23 تا 29 مهر ماه 1402 اعلام کرده است.

تمام کسانی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 را دارند، می توانند در بازه زمانی 23 تا 29 مهر ماه 1402 نسبت به نام نویسی خود از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کنند. در بازه زمانی مشخص شده، لینک ثبت نام برای تمام داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون مهم را دارند داخل سایت سنجش قرار خواهد گرفت که بعد از وارد شدن به آن می توان مراحل لازم برای ثبت نام در این آزمون را به ترتیب و با پر کردن فرم ثبت نام انجام دهند.

تقویم زمانی کنکور کارشناسی  ارشد ۱۴۰۳
تاریخ ثبت نامتاریخ برگزاری
23 تا 29 مهرماه 14024 اسفند ماه 1402

احتمال تمدید مهلت ثبت نام یا دادن فرصت دوباره برای ثبت نام افرادی که نتوانسه اند در بازه زمانی مشخص شده یا مدت زمان تمدید اقدام کنند نیز وجود دارد ولی هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است. همه ساله بعد از پایان زمان مشخص شده جهت ثبت نام داوطلبان، یک بازه تمدید هم در نظر گرفته می شود که پیش بینی می شود در سال جاری نیز به همین صورت باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد