خانه اخبار تحصیلی فرصتی دوباره برای اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲

فرصتی دوباره برای اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲

فرصتی دوباره برای اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور 1402

با توجه به اطلاعیه هایی که سازمان سنجش نیز منتشر کرده بود، کارنامه کنکور شرکت کنندگان کنکور سراسری 1402 برای دو نوبت دی و تیر ماه در 27 مرداد ماه منتشر شد.

تمدید مهلت اعتراض به سوابق تحصیلی کنکور 1402

با توجه به پیش بینی هایی که شده بود، کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تاریخ 27 مرداد ماه 1402 و دقیقا یک هفته بعد از انتشار اعلام نتایج اولیه کنکور در مرحله اول، روی سایت سنجش کشور قرار گرفته شد. در این کارنامه داوطلبان می توانند از رتبه، نمره کل نهایی، سهمیه و وضعیت بومی خود مطلع شوند. تا تاریخ 23 مرداد ماه نیز نمره کل سوابق تحصیلی که توسط آموزش و پرورش کشور به سازمان سنجش تحویل داده شده بود نیز تا تاریخ 23 مرداد ماه در وضعیت داوطلبان کنکور اعمال شده و اکنون نتیجه آن در کارنامه درج شده است.

با توجه به شرایط و نیاز داوطلبان، وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی سازمان سنجش ، مهلتی دوباره برای بررسی مجدد نمره کل سوابق تحصیلی افراد درخواست کننده در نظر گرفته شده است. تمام کسانی که نسبت به نمره سوابق تحصیلی خود اعتراض دارند یا نمره یک یا چند درس آنها در نمره کل سوابق تحصیلی آنها اعمال نشده، می توانند در بازه زمانی 27 تا 31 مرداد ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و انتخاب بخش آزمون سراسری، درخواست خود را ثبت کنند.

افرادی که درخواست خود را ثبت کرده و بعد از بررسی مجدد، نمره کل سوابق تحصیلی آنها تغییر کند، تمام اطلاعات داخل کارنامه نهایی که شامل نمره نهایی، رتبه در سهمیه، نمره کل سوابق تحصیلی و رتبه کشوری می باشد، ویرایش خواهد شد و در نیمه دوم شهریور نیز امکان ویرایش انتخاب رشته برای این گروه فراهم می شود.

تمام سوالات و درخواست های داوطلبان کنکور سراسری 1402 از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org قابل پاسخگویی است. در صورت نیاز به ارتباط تلفنی نیز می توانند از طریق شماره تلفن 42163-021 در ساعات اداری اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره