خانه پذیرش بدون کنکور تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

تمدید مهلت نام نویسی بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 99
تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 99
علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های آزاد می توانند علاوه بر ثبت نام کنکور سراسری ، به صورت بدون آزمون نیز به تحصیل در رشته های این دانشگاه بپردازند. دانشگاه آزاد در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه ، رشته های دارای ظرفیت خود را به صورت بدون آزمون ارائه داده و پذیرش دانشجویان را صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آن ها به انجام می رساند. از همین رو ، داوطلبان می توانند در موعد مقرر به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ، اقدامات لازم را انجام دهند. مدت زمان تعیین شده ، معمولا هر ساله تمدید می گردد تا امکان ثبت نام برای تمامی داوطلبان فراهم شود.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تا اواسط بهمن ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98

تمدید مهلت ثبت نام در نیمسال اول (مهرماه)

پس از اتمام زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 ، همواره شاهد داوطلبانی هستیم که موفق به ثبت نام در مدت زمان مقرر نشده اند و درخواست تمدید مهلت آن را دارند. همان طور که گفته شد ، دانشگاه آزاد در هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می نماید و هر ساله برای جاماندگان از ثبت نام نیز مهلت مجددی را در نظر می گیرد. نام نویسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول یک بار تا تاریخ 20 شهریور و بار دیگر تا روز پنج شنبه مورخ 28 شهریور ماه تمدید شد. 

تمدید مهلت ثبت نام در نیمسال دوم (بهمن ماه)

با به پایان رسیدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 ، بسیاری از متقاضیان ممکن است بنا بر دلایل مختلفی از جمله عدم آگاهی از زمان نام آن ، موفق به نام نویسی نشده و فرصت را از دست بدهند. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همواره برای حل چنین مشکلی ، زمان ثبت نام را تمدید کرده و مهلت مجددی را در اختیار این دسته از متقاضیان قرار می دهد. مهلت نام نویسی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در 30 دی ماه به پایان رسید اما با تمدید آن تا روز جمعه 18 بهمن ماه ، شانس دوباره ای جهت ثبت نام ، به علاقه مندان داده شد. 

راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98

داوطلبان لازم است ابتدا به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 را دریافت نمایند. این دفترچه شامل کد رشته هایی است که متقاضیان می توانند نسبت به آن ها اعلام علاقه مندی کنند. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با توجه به دوره مورد نظر ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود. نام نویسی بدون کنکور آزاد در نیمسال مهر ماه به صورت اینترنتی انجام شد ، در صورتی که داوطلبان ورودی بهمن ماه ، می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مد نظر خود مراجعه کرده و مراحل مربوط به ثبت نام را انجام دهند.

راهنمای نام نویسی در نیمسال اول (مهر ماه)

چنانچه ثبت نام متقاضیان به صورت اینترنتی انجام شود ، لازم است داوطلبان در موعد مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و پس از واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و خرید کارت اعتباری ، نسبت به درج کد رشته های انتخابی خود اقدام نمایند. در صورت ثبت نام اینترنتی توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرآیند نام نویسی ، حتما از فرم انتخاب رشته خود پرینت تهیه کرده و نزد خود نگه دارید.

راهنمای نام نویسی در نیمسال دوم (بهمن ماه)

با توجه به این که نام نویسی بدون کنکور متقاضیان ورودی بهمن ماه دانشگاه آزاد به صورت حضوری انجام می شود ، داوطلبان می بایست با اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور آزاد 99 ، به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و روند ثبت نام خود را از جمله ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، حضورا پیگیری نمایند. شایان ذکر است دانشگاه آزاد رشته های خود را در مقطع کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می دهد. 

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند ، می توانند با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و هم چنین مدرک کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این دوره ثبت نام نمایند. نام نویسی متقاضیان دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز آغاز شده است و علاقه مندان تا  18 بهمن ماه فرصت دارند تا ثبت نام خود را با مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی انجام دهند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره