خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403، مشاغل آموزگاری دبیری و هنرآموز تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 15 بهمن 1402 تمدید شد.

 

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

همانطور که ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه آموزگاری و دبیری و هنرآموز از روز دوشنبه 9 بهمن آغاز و تا 14 بهمن ماه ادامه داشت. ولی از آنجایی که همیشه ممکن است تعدادی از داوطلبان از ثبت نام جا بمانند سازمان سنجش مهلت مجددی را برای نام نویسی در اختیار متقاضیان قرار داد.

طبق این خبر داوطلبان می توانند تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که علاوه بر انتشار دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 9 بهمن ماه، اصلاحیه ای نیز پیوست این دفترچه در 11 بهمن منتشر شد که توصیه می شود پیش از ثبت نام مطالعه گردد. لازم به ذکر است با توجه به اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان وجود دارد. بر همین اساس آن دست از داوطلبانی که قبلا دراین آزمون ثبت نام کرده اند تا ساعت 24 روز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل نمایند.

توجه داشته باشید که مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا 15 بهمن ماه 1402 بوده و این زمان به هیچ وجه مجددا تمدید نخواهد شد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی