خانه پذیرش بدون کنکور تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

برای آن دسته از متقاضیانی که مایل اند در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری مشغول به تحصیل شوند و یا نیاز به ویرایش اطلاعات مندرج در فرم نام نویسی خود دارند، فرصت دوباره ای تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسریداده می شود تا پس از اتمام موعد مقرر، بتوانند نسبت به شرکت در این پذیرش در سایت سازمان سنجش اعلام علاقه مندی نمایند. از این رو داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می توانند در تمدید مهلت نیز اقدام به ثبت نام در سایت مذکور به نشانی sanjesh.org کنند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1402

(با شروع ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1401

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه 1402، احتمالا یک یا دو بار تمدید خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

به طور معمول هر ساله دانشگاه های سراسری در هر دو نیمسال تحصیلی اول و دوم اقدام به انتشار فراخوان پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نمایند. لذا متقاضیان واجد شرایط می توانند در مهلت تعیین شده اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کنند.

تمدید مهلت ثبت نام نیسمال مهر

هنوز اطلاعیه ای برای تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور نوبت مهر 1402 منتشر نشده اما پس از اتمام زمان ثبت نام ممکن است چند روزی این زمان تمدید شود. اخبار تکمیلی در خصوص مهلت مجدد نام نویسی از طریق عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره قابل پیگیری است.

جدول زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری نیمسال اول 1402 
فرایندزمان
مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری31 مرداد الی 4 شهریور 
تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسرینامشخص

تمدید مهلت ثبت نام نیمسال بهمن

پذیرش داوطلبان در نیمسال تحصیلی دوم که به عنوان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور سراسری نیز محسوب می شود، با هدف پر کردن ظرفیت خالی رشته های مختلف دانشگاه سراسری انجام می پذیرد. در حال حاضر زمان نام نویسی و تمدید مهلت ثبت نام آن، مشخص نمی باشد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در دو نوبت در بازه های زمانی متفاوت انجام می پذیرد که در ادامه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1402 ذکر گشته است.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و گزینه “سراسری” را انتخاب نمایید.

مرحله یک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

  • سپس بر روی لینک فعال “سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری  بهمن ماه سال 1402” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • در مرحله بعد، دکمه “سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال 1402” را بفشارید و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • اکنون اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مشخص شده در صفحه پیش رو درج کرده و بعد از انتخاب درگاه پرداخت مورد نظر، بر روی عبارت“تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • کد پیگیری پرداختی که سایت صادر نموده را یادداشت کرده و بعد از مطالعه قوانین و فعال کردن تیک مربوطه، گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  •  اطلاعات کارت بانکی خود را در کادر های مربوطه درج کنید و کلید “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • اکنون می بایست به صفحه اول بازگردید و گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب نمایید.

مرحله نهم ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401

  • نهایتا سریال ثبت نام خریداری شده را جهت آغاز فرآیند نام نویسی در بخش های مربوطه وارد کنید و در آخر کلید تایید را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

نکته: آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام کنکور سراسری شرکت کرده بودند، جهت نام نویسی در رشته های بدون آزمون این دانشگاه ها می بایست از طریق لینک انتخاب رشته کنکور سراسری مطابق تصویر زیر اقدام می کردند. این افراد نیازی به پرداخت هزینه مجدد و جداگانه نداشتند و صرفا در صورت علاقه مندی به انتخاب رشته های ارائه شده در دوره های پیام نور و غیرانتفاعی می بایست سریال علاقه مندی تهیه می نمودند.

مرحله دوم انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

داوطلبانی که در فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری شرکت نموده اما از نتیجه قبولی خود رضایت ندارند، می توانند شانس پذیرش خود در سایر دانشگاه های بدون کنکور را نیز امتحان کنند.

7 نکته مهم پیرامون تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1402

چنانچه تمایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در سایت sanjesh.org دارید، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه داشته باشید بلکه بتوانید مراحل نام نویسی را با آرامش خیال طی کنید.

    • آگاهی از تمدید مهلت ثبت نام به اندازه مهلت نام نویسی اصلی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا نه تنها افرادی که از فرایند ثبت نام جا مانده اند می توانند اقدامات لازم را به سرانجام برساند، بلکه امکان ویرایش اطلاعات نیز برای تمامی متقاضیان فراهم می باشد.
    • سعی کنید مراحل نام نویسی خود را در موعد مقرر تکمیل کرده و آن را به روز های پایانی موکول ننمایید تا این فرصت مجدد را از دست ندهید.
    • در صورت تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد، به هیچ وجه اجازه نام نویسی مجدد در سایت ثبت نام وجود نخواهد داشت.
    • تمامی متقاضیان واجد شرایط پس از آماده نمودن مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می توانند به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام به نام نویسی نمایند.
    • چنانچه در زمان ثبت نام و تمدید مهلت، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را پرداخت نموده باشید، در صورت انصراف، وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهد بود.
    • فرایند ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت کرده باشید.
    • چنانچه تمامی فرصت های ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های سراسری را از دست داده باشید می توانید رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه را نیز امتحان نموده و با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فرآیند نام نویسی خود را آغاز کنید.

 

سوالات متداول

1- تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهرماه ۱۴۰۲ چه زمانی می باشد؟

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری هموز مشخص نشده است.

2- از چه طریقی می توان نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه اقدام کرد؟

ثبت نام بدون کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

3- آیا در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ می توان اطلاعات ثبت نامی را ویرایش نمود؟

بله، در مهلت مجددی که به این منظور اعلام می شود، می توان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته های انتخابی نیز اقدام کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره