خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

بعد از برگزاری و اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم مراجعه داوطلبان، تعدادی از ظرفیت های این آزمون ها خالی بماند. در چنین شرایطی نیز برای جبران نیروهای مورد نیاز در هر کدام از این آزمون های استخدامی اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش می شود که اجرای آن برای آزمون دبیری نیز بعد از اعلام نتایج نهایی خواهد بود.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته شغلی دبیری و هنرآموزی 

(به محض شروع ثبت نام لینک فوق فعال می گردد)

تکمیل ظرفیت دبیری

 

تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج نهایی و از طریق sanjesh.org انجام خواهد شد.

زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1403

در سال ۱۴۰۳ نیز آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در شاخه های مختلف و جهت پذیرش افراد در رشته ها و گرایش های گوناگون برگزار می شوند. آزمون استخدامی دبیری در 28 اردیبهشت ماه 1403 و جهت استخدام دبیران برای فعالیت در نظام آموزشی کشور برگزار شد. بعد از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 و اعلام آنها، ممکن است به دلایل مختلفی تمام ظرفیت اعلام شده برای این آزمون تکمیل نشود که در چنین شرایطی از فرآیند تکمیل ظرفیت که در یک آزمون جداگانه برگزار خواهد شد، استفاده می کنند.

 

زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در شاخه دبیری و هنرآموزی هنوز  مشخص نگردیده است.  بعد از مشخص شدن نتایج نهایی و تعداد کسانی که در این آزمون پذیرش شده اند، فرآیند تکمیل ظرفیت نیز جهت پذیرش نیروی مورد نیاز سازمان آموزشی کشور اعلام و برگزار خواهد شد.

 

طبق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1403، این امکان وجود دارد که تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 انجام نشود و در صورت عدم تامین نیروی مورد نیاز در هر شغل- شهرستان به پیشنهاد وزارت آموزش وپرورش و با تایید سازمان اداری و استخدامی کشور کاهش حد نصاب نمره ازمون کتبی صورت بگیرد.

 

درصورت انجام مرحله تکمیل ظرفیت،ملاک هرگونه اقدام ومعرفی به مراحل بعدی در مرحله تکمیل ظرفیت نیز نمره کتبی داوطلبان در هر شغل- محل و به ترتیب نمرات مکتسبه کتبی آنان خواهد بود.

نحوه شرکت در دوره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

معمولا همیشه افرادی هستند که بعد از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلایل مختلفی در مرحله بررسی مدارک و حتی بعد از شرکت در مصاحبه نیز اقدام به انصراف می دهند که باعث کمبود نیروی پذیرش با توجه به ظرفیت کلی آزمون می شود. در آزمون دبیری نیز چنین شرایطی وجود خواهد داشت که نتیجه آن نیز برگزاری فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از اعلام نتایج نهایی خواهد بود.

اعلام برگزاری این آزمون و انتشار دفترچه آن معمولا از طریق سایت ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که مراحل آن به صورت زیر می باشد.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی بخش پایینی صفحه کلیک می کنید.مرحله اول تکمیل ظرفیت آموزگاری
  • در صفحه ای که باز می شود باید عبارت “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغل دبیری 1403” را انتخاب کرد.

مرحله دوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • در صفحه بعدی نیز لینک فعال “سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغل دبیری 1403” را می فشارید.

مرحله سوم تکمیل ظرفیت دبیری

  • در این بخش نیز باید اطلاعات خواسته شده را در کادرها وارد کرده و سپس روی گزینه “ورود” کلیک کرد

مرحله چهارم تکمیل ظرفیت دبیری

تمام کسانی که برای شرکت در دوره تکمیل ظرفیت معرفی می شوند باید با مراجعه به آموزش و پرورش شهر یا محل زندگی از زمان و مکان بررسی مدارک و مصاحبه خود اطلاع پیدا کنند که عدم مراجعه به موقع به منزله انصراف داوطلبان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نتایج تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش شاخه دبیری نیز می توانید بر روی همین لینک کلیک کنید.

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1403

تمام اطلاعات مربوط به فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در شاخه دبیری از طریق دفترچه راهنمای آن اطلاع رسانی می شود تا افراد بتوانند اقدامات لازم جهت شرکت در آن را انجام دهند. دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری 1403 هنوز منتشر نشده و احتمالا پس از اعلام نتایج نهایی از طریق sanjesh.org منتشر خواهد شد.

 

متقاضیان می توانند با عضویت در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی آخرین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت آزمون دبیری آموزش و پرورش را پیگیری نمایند. همچنین در صورت انتشار دفترچه لینک موجود در مقاله فعال می گردد.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری 1403

تاریخ انتشار :

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد)

میزان ظرفیت آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تمام اطلاعات مربوط به میزان ظرفیت و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در شاخه دبیری و سایر آزمون های این سازمان از طریق دفترچه های راهنما اعلام می شوند. آزمون استخدامی دبیری در مرحله اول به تعداد 22 هزار نفر ظرفیت داشته است که به محض انتشار نتایج نهایی آزمون و اعلام تعداد پذیرفته شدگان، میزان ظرفیت باقی مانده این آزمون نیز از طریق آزمون تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش کامل می شود. با توجه به کمبود نیرو در هر کدام از شاخه ها، میزان ظرفیت آزمون استخدامی در هر کدام از شهرها متغیر خواهد بود که اطلاعات دقیق آن از طریق دفترچه راهنمای این فرآیند منتشر خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار خواهد شد؟

این فرآیند پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

2- نحوه شرکت در آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

نحوه و مراحل شرکت در این آزمون داخل متن مقاله توضیح داده شده است.

3- دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۳ در چه تاریخی و چگونه منتشر خواهد شد؟

این دفترچه هنگام شروع ثبت نام و در سایت sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵۰ نظر
  1. ندا

    سلام وقت بخیر امروز کارنامه من اومد و نوشته بود که به مرحله بعد راه پیدا نکردم یعنی کلا رد شدم؟ ۱۵۰امتیاز هم کم داشتم یعنی امتیاز رو. بالاتر برده بودن بجای کمتر کنن

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما مجاز پذیرش در تکمیل ظرفیت دبیری نیستید و برای پیگیری این موضوع حضورا به اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید.

  2. اشکان

    سلام در مرحله تکمیل ظرفیت دبیری امتیاز حد نصاب نیاوردم شانس مجدد خواهم داشت یا خیر مثلا اگر شخصی انصراف بده شانس دارم یا خیر

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شرط پذیرش در تکمیل ظرفیت دبیری، داشتن حدنصاب شهر انتخابی و کسب امتیاز لازم در مرحله ی مصاحبه و گزینش می باشد.

  3. فرزان

    سلام وقتی مهلتش تموم شده دیگه نمیشه کاری کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.
      پیشنهاد میشود از سایت سنجش ارسال درخواست دهید یا حضوری مراجعه کنید به آموزش پرورش منطقه.

  4. محمد

    با سلام
    نتایج تکمیل ظرفیت دبیری کی مشخص میشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در این رابطه هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده. صبور باشید.

  5. فرزان

    سلام ما مطلع نشدیم که تکمیل ظرفیت برای کسانی که حد نصاب علمی رو کسب نکردن هم هست
    حالا باید چکار کنیم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تکمیل ظرفیت برای افرادی می باشد که در دوره ی اول حد نصاب علمی را کسب نکرده اند. این افراد در این دوره (تکمیل ظرفیت) میتوانند شانس خود را امتحان کنند.

  6. مبینا

    سلام وقت بخیر امتیاز مکتسبه مرحله اول من ۱۷۲.۴۸ بود، شهرمحلی که من در تکمیل ظرفیت دبیری انتخاب کردم حدنصاب آزاد ۸۹.۵۰ بود، باتوجه به اینکه من بومی آنجا نیستم، چقدر احتمال دعوت به مصاحبه ی من وجود داره؟ فقط هم یک نفر میخواستن

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      شانس مناسبی جهت پذیرش خواهید داشت.

  7. فاطمه

    سلام تکمیل ظرفیت آزمون دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود خیر، طبق آزمون قبلی شما محاسبه می شود.

  8. فاطمه

    سلام بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت براش آزمون برگزار میشه؟

  9. بهرخ

    سلام برای رباط کریم دبیری معارف حدنصاب۱۰۹.۴۴بوده و من ۱۹۷هستم امکانش هست دعوت شم ب مصاحبه؟ و چقدر زمان میدن برای اماده شدن مصاحبه دبیری؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شانس خوبی برای دعوت به مصاحبه خواهید داشت.
      نهیاتا یک هفته زمان دارید برای مصاحبه.

  10. مهدی

    با عرض سلام بنده امتیازم۱۹۴بود ولی حدنصاب۲۲۴ احتمال اینکه برای مصاحبه دعوت بشم هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورتی که حد نصاب شما کمتر از حد نصاب یک شغل محل باشد امکان ثبت نام وجود نداشته و در صورت عدم ثبت نام در تکمیل ظرفیت، به مصاحبه دعوت نخواهید شد.

  11. حسن

    سلام من ۱۵ ابان تکمیل ظرفیت زدم کد پیگیری داد امروز باز هم وارد شد همون شهر رو میزنه امتیاز لازم رو ندارید ۱۰۰۰ امتیاز کم دارم نتیجه چی میشه ؟ ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      لازم است حد نصاب پذیرش را دارا باشید در غیر این صورت از گزینش حذف خواهید شد.

  12. یاسین

    سلام چرا سایت لینکشو ورداشته من گیر افتادم ؟ مهلتش تمام شده؟؟؟؟ الان که ۱۸ هم هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ثبت نام ارشد ناپیوسته تا ۱۷ آبان ماه تمدید شده بود.شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ایران مشاوره از آخرین اخبار و اطلاعیه ها آگاه شوید.

  13. زهره

    سلام لطفا پاسخ بدین موقع ثبت نام پنج درصد رو انتخاب کردم ولی شهری که متقاضی بودم ۵ درصد نمیخواست و تو کارنامه نوشتن طبق ضوابط شما سهمیه ازاد بررسی شدی چون جایی که انتخاب کردی سهمیه پنج درصد نمیخواسته.الان توی تکمیل ظرفیت میتونم تو شهری که پنج درصد میخوان شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود بله، هیچ منعی نخواهید داشت.

  14. یگانه

    سلام. اگر کسی از حدنصاب حدود ۱۰۰ نفر کمتر باشه آیا بازهم امکان داره دعوت بشه به مصاحبه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورتی که حداقل حد نصاب لازمه شغل مجل را کسب کنید به مصاحبه دعوت خواهید شد.

  15. زهرا

    سلام آزمون تکمیل ظرفیت دبیری برای آموزگاری هم شامل میشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تکمیل ظرفیت آموزگاری به صورت جداگانه برگزار شد.

  16. محیا

    باسلام
    من ازمون مرداد برای دبیری عربی شرکت کردم ولی نمره قبولی کسب نکردم الان باید همون دبیری عربی مجدد ثبت نام کنم چون هرچی دبیری مطالعات اجتماعی میزنم قبول نمیکنه و عربی رو قبول میکنه با همون کدپیگیری و شماره پرونده قبلی درسته ؟ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در تکمیل ظرفیت عنوان شغلی تغییر پیدا نمی کند.

  17. یگانه

    سلام. حد نصاب برای محلی ک میخوام قبول شم ۲۰۸ بوده ولی من ۱۵۰ آوردم. الان برای تکمیل ظرفیت ۳ نفر رو میخوان پذیرش کنن. احتمال چقدره ک پذیرفته شم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شانس متوسطی برای دعوت به مصاحبه دارید.

  18. یگانه

    سلام. حد نصاب برای محلی ک میخوام قبول شم ۲۰۸ بوده ولی من ۱۵۰ آورولیالان برای تکمیل ظرفیت ۳ نفر رو میخوان پذیرش کنن. احتمال چقدره ک پذیرفته شم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      شما بطور کل مجاز به انتخاب نخواهید بود.

  19. یگانه

    سلام. حد نصاب برای محلی ک میخوام قبول شم ۲۰۸ هست و من ۱۵۰ آوردم. فقط هم ۳ نفر رو میخوان پذیرش کنن. احتمال چقدره ک پذیرفته شم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      شانس قبولی شما تماما به رقبای شما و روز مصاحبه بستگی خواهد داشت.

  20. حسن

    با سلام من چندجا حد نصاب علمی داشتم ولی میخواستم بدونم
    حد نصاب کمتر انتخاب کنم یا آنهایی که حد نصاب بیشتری دارن

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      داشتن فاصله بیشتر با حداقل حدنصاب شانس قبولی شما را افزایش خواهد داد.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تفاوتی ندارند.

  21. صبا

    من برای آزمون قبلی ثبت نام کرده بودم اما سر جلسه نرفتم. نمیتونم توی آزمون تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، این فرصت شامل شما نمی شود.

  22. سحر

    سلام
    از کجا متوجه بشیم حد نصاب علمی رو برای شهر مورد نظر به دست آوردیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      کد منطقه مورد نظر را ثبت می فرمائید در صورت قبول کردن سامانه مشخص می شود حد نصاب را کسب کرده اید.

  23. ماریه

    سلام
    در حد نصاب تکمیل ظرفیت برای کد شغل محلی که میخوام بزنم حد نصاب ۷۰۷۱ درج شده الان من چجوری باید بفهمم به حد نصاب رسیدم یانه چون توی کارنامه فقط امتیاز ازمون کتبی نوشته

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      کد مورد نظر خود را وارد سامانه کنید، در صورت قبول کردن حد نصاب را کسب کرده اید.

  24. پیمان مرادی

    سلام اونایی که آزمون قبلیو شرکت نکردن نمیتونن ثبت نام کنن؟
    یعنی فقط برای اوناییه که آزمون مرداد شرکت کردن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تکمیل ظرفیت برای افرادیست که در آزمون دبیری شرکت کرده اند و حد نصاب علمی را کسب نکردند.

  25. کیمیا

    سلام چه کسانی میتوانند شرکت کنند در تکمیل ظرفیت؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود همه کسانی که در آزمون دبیری مرداد ماه شرکت کرده بودند می توانند در این طرح شرکت نمایند.

دریافت مشاوره