خانه مدارس ثبت‌ نام آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 1401 – ۱۴۰۲

ثبت‌ نام آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 1401 – ۱۴۰۲

ثبت‌ نام المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 1401 - 1402
ثبت‌ نام آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 1401 – 1402

ششمین دوره المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال تحصیلی 99 – 1400 در کشور اجرا می گردد. توسعه سلامت در جامعه، ترویج مرزهای دانش، ایده پردازی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و بهبود کار گروهی را می توان از اهداف برگزاری آن برشمرد. تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در رشته های مختلف در پایه های تحصیلی دهم و یازدهم، مجاز به شرکت در این آزمون المپیاد می باشند. به همین منظور علاقه مندان می بایست پس از کسب اطلاع از شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 به انجام اقدامات لازم برای نام نویسی خود بپردازند.

ثبت نام آزمون المپیاد سلول های پزشکی و بازساختی در دی ماه 99 از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی انجام می گیرد.

زمان ثبت نام المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

زمان ثبت‌ نام آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی، در موعد مقرر توسط سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی اعلام می‌ شود. متقاضیان همچنین می توانند از طریق سایت اختصاصی المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به نشانیisro.isti.ir از جزئیات برگزاری آزمون المپیاد این رشته باخبر شوند.

مطابق با اطلاعیه اخیر منتشر شده بر روی سایت مذکور، دانش آموزان فرصت دارند از روز 23 لغایت 27 دی ماه به انجام اقدامات مربوط برای نام نویسی خود بپردازند. لازم به ذکر است که این فرصت برای جاماندگان تا روز 29 دی تمدید شده است. شرکت کنندگان پذیرفته شده در مرحله اول بدون نیاز به ثبت نام مجدد وارد مرحله دوم می شوند و افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دومین مرحله قرار بگیرند، می بایست در تیر ماه 1400 نسبت به ثبت نام برای حضور در دوره آموزشی تابستان اقدام کنند.

چگونه در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400 ثبت نام کنیم؟

دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 همزمان با شروع نام نویسی در 23 دی ماه 99 منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. در این دفترچه به تمامی مواردی که دانش آموزان قبل از انجام فرآیند نام نویسی باید از آن مطلع باشند، از قبیل شرایط، زمان، نحوه، هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی و… پرداخته شده است. پس از کسب اطلاعات کامل، داوطلبان می توانند با طی مراحل زیر، آمادگی خود را برای شرکت در آزمون المپیاد سلول های پزشکی و باز ساختی اعلام نمایند.

  • در آغاز، به سامانه ثبت نام المپیادهای دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir مراجعه نموده و از سمت راست سایت، پنل ورود مخصوص به خود (ورود دانش آموزان / مدیران) را انتخاب کرده و متناسب با آن اطلاعات کاربری خود را در کادرهای مشخص شده وارد کنید. (اطلاعات کاربری دانش آموز شامل (کد ملی و رمز ورود همگام) می باشد.)

مرحله اول ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • اکنون نقش خود و عنوان سازمان را انتخاب کرده و کلید “تایید” را بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • از قسمت داشبورد اصلی، آیکون “المپیاد دانش آموزی” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • ممطابق تصویر زیر، بر روی گزینه “ثبت نام المپیاد” کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • در این مرحله عنوان آزمون خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه “ثبت نام نشده” مقابل آن کلیک فرمایید.

مرحله پنجم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400

  • پنجره ای گشوده می شود که در آن فرم تقاضانامه اینترنتی را مشاهده می نمایید. اطلاعات خواسته شده را در بخش های مربوطه وارد کرده و عکس خود را بارگذاری کنید.

مرحله ششم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • پس از تکمیل موفقیت آمیز اطلاعات یک کد پیگیری از سوی سامانه برای شما صادر می گردد. این کد پیگیری را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید.

مدارک ثبت نام در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

اسناد لازم برای شرکت در المپیاد سلول‌ های بنیادی 99 - 1400
مدارک ثبت نام در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام، لازم است به یک سری از مدارک دسترسی داشته و آن ها را از قبل آماده کرده باشید. لیست مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می باشند.

  • کد پیگیری مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 40 هزار تومان
  • کارت ملی و شناسنامه جهت تکمیل اطلاعات
  • فایل اسکن عکس مربوط به سال جاری دانش آموز (پس زمینه سفید، ابعاد 300*400 و یا 200*300 پیکسل، حداکثر 70کیلوبایت حجم و در قالب JPG)

شرایط لازم برای شرکت در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

همان طور که گفته شد، بخشی از دفترچه راهنمای ثبت نام به بیان شرایط و ضوابط شرکت در المپیادهای دانش آموزی از جمله آزمون المپیاد رشته سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخته است که این شرایط در موارد زیر خلاصه می گردند.

  • برای شرکت در دوره های مختلف آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، شرط نمره و معدل در نظر گرفته نمی شود.
  • تمامی دانش‌ آموزان پایه دهم و یازدهم، با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود، مجاز به شرکت در این آزمون می‌ باشند.
  • دانش آموزانی که جزء برگزیدگان آزمون المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال گذشته بوده اند و قصد شرکت در آزمون سال جاری را نیز دارند، می بایست مجددا ثبت نام خود را انجام دهند و در تمامی مراحل آزمون المپیاد حضور یابند. بدیهی است که تنها در صورت کسب قبولی می توانند به مرحله بعد، راه پیدا کنند.
  • به داوطلبانی که رشته دانشگاهی آن ها با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مرتبط باشد، کمک هزینه های پژوهشی تعلق خواهد گرفت.

مراحل آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی، شامل 3 مرحله رقابت می باشد و برخلاف آزمون های المپیاد دیگر، شرکت در دوره آموزشی طلای کشور این المپیاد بستگی به برگزاری آن در سطح بین‌ المللی دارد.

مرحله اول: در این مرحله آزمونی شامل سوالات تستی و کوتاه پاسخ در روز جمعه 1 اسفند 99 برگزار می گردد.

مرحله دوم: تمامی برگزیدگان مرحله اول بدون نیاز به هیچ گونه ثبت‌ نام وارد این مرحله می‌ شوند. حدود 40 نفر از شرکت کنندگان این مرحله، انتخاب شده و به مرحله بعد راه می یابند.

مرحله سوم (دوره آموزشی تابستان): پذیرفته شدگان مرحله دوم همگی برای گذراندن یک دوره تابستانه آموزش و آزمون از اوایل تیر ماه 1400 ثبت نام می کنند.

برخی از نکات ثبت نام المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 – 1400

نکات و الزاماتی که دانش آموزان باید در هنگام ثبت نام خود در نظر داشته باشند تا این فرآیند به صورت صحیح انجام شده و از ایجاد هر گونه مشکلی پیشگیری شود عبارت اند از:

  • دانش آموزانی که در بازه زمانی اعلام شده برای شرکت در آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی نام نویسی نموده اند، از روز دوشنبه 13 بهمن ماه فرصت دارند تا هزینه ثبت نام را پرداخته و این فرآیند را تکمیل کنند.
  • عدم پرداخت وجه ثبت‌ نام تا تاریخ مقرر به منزله انصراف قطعی دانش آموز از آزمون تلقی خواهد شد.
  • پرداخت هزینه ثبت نام، تنها از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و درگاه پرداخت اینترنتی سامانه مربوطه امکان پذیر می باشد. درصورت پرداخت هزینه از راه های دیگر، ثبت نام باطل و وجه پرداختی به هیچ وجه، قابل بازگشت نخواهد بود.
  • پس از پرداخت هزینه ثبت‌ نام، هرگونه ویرایش اطلاعات، لغو ثبت‌ نام و استرداد مبلغ پرداختی، ممکن نیست.
  • چنانچه عکس بارگذاری شده مربوط به سال جاری داوطلب نبوده و یا متعلق به شخص دیگری باشد، ثبت‌ نام فرد شرکت کننده لغو خواهد شد.
  • علاقه مندان جهت شرکت در آزمون المپیادهای دانش آموزی می‌ توانند به صورت فردی یا گروهی اقدام به نام نویسی نمایند. داوطلبان خارج از کشور نیز می‌ توانند از طریق پنل مدیر مدرسه در سامانه ثبت‌ نام المپیادهای دانش آموزی ثبت نام خود را انجام دهند.

آزمون المپیاد هر یک از رشته ها، دارای شرایط اختصاصی و برخی استثناها نسبت به آزمون سایر رشته ها می باشد. به همین جهت نباید از اهمیت مطالعه دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 قبل از اقدام به نام نویسی غافل شد. یکی از عوامل مهم برای موفقیت دانش آموزان در آزمون، استفاده از مناسب ترین منابع آزمون المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 می باشد. برای اطلاع از نحوه دسترسی به این منابع بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان نسبت به ثبت نام در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی 99 - 1400 اقدام کرد؟

نام نویسی این آزمون از روز 23 لغایت 27 دی ماه صورت می گیرد. همچنان این مهلت در یک نوبت برای جاماندگان تا روز 29 دی ماه تمدید شده است.

2- ثبت نام در آزمون المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی از چه طریقی انجام می شود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزش به نشانی oly.medu.ir صورت می گیرد.

3- کدام دسته از داوطلبان به مرحله سوم المپیاد سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی راه می یابند؟

دانش آموزانی که اسامی آن ها در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله دوم قرار گیرد، باید برای حضور در دوره آموزشی تابستان (مرحله سوم) در تیر ماه 1400 ثبت نام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. Saman

    سلام المپیاد امسال مشخص نیست حضوریه یا آنلاین؟زمانش کی هست؟و بودجه بندیش چجوریه؟اگه اطلاعاتی دارین لطفا بهم بگین ممنون..

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون المپیاد منتشر نشده است. جهت اطلاع از آخرین خبرها می توانیدعضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

  2. A.H.B

    کی و کجا برگزار میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام ، مطابق با دستور العمل المپیاد دانش آموزی سال ۱۳۹۸ ، برگزاری المپیاد ذکر شده در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ و در ساعت ۱۴ عصر می باشد . شما جهت اطلاع از مکان برگزاری می بایست در انتظار انتشار اطلاعیه از طریق سایت مربوطه باشید و همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از اخبار مربوطه مطلع شوید .

  3. حنانه‌روشنی

    سلام‌امتیازات‌نخبگانی‌که‌به‌پذیرفته‌شدگان‌المپیاد‌سلول‌های‌بنیادی‌میدن‌چیه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام،
      مطابق با دستورالعمل المپیاد سال ۱۳۹۷، در حال حاضر المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ،فاقد هرگونه امتیاز از سوی بنیاد ملی نخبگان و ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه مورد نظر در زیر گروه مربوط، بدون شرکت در کنکور سراسری می باشد لذا برگزیدگان این المپیاد باید مشابه سایر افراد عادی در آزمون سراسری بدون هیچ گونه امتیاز خاصی شرکت نمایند.

مشاوره مدارس پیج مدارس