خانه مدارس ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

نام نویسی آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400
ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

المپیادهای علمی دانش آموزی با هدف شناسایی دانش آموزان مستعد و ارزیابی توانمندی های علمی آن ها برگزار می شوند و از جمله رقابت های سخت میان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به شمار می روند. دانش آموزان در طی این آزمون ها می بایست چندین مرحله را جهت تحقق اهداف خود و راهیابی به مسابقات جهانی با موفقیت پشت سر بگذارند. المپیادهای علمی در 14 رشته مختلف برگزار می شوند که روند ثبت نام در آن ها به صورت اینترنتی از طریق سایت مربوطه انجام می گیرد.

ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

المپیادهای علمی دانش آموزی در چندین مرحله برگزار می شوند و دانش آموزانی که در هر مرحله موفق به کسب نمره قبولی شوند، می توانند در مرحله بعد حضور داشته باشند. شرایط و زمان ثبت نام هر یک از مراحل المپیادهای علمی نیز از طریق دفترچه المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 در اختیار داوطلبان قرار می گیرند.

مرحله اول: دانش آموزان می بایست با توجه به زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400، اقدامات لازم را جهت نام نویسی خود در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی به انجام برسانند. داوطلبان از روز 23 لغایت 27 دی ماه 99 فرصت دارند تا با مراجعه به سایت oly.medu.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده، مهلت نام نویسی در مرحله اول المپیاد اقتصاد و مدیریت تا تاریخ 29 دی ماه 99 تمدید شده است بنابراین، افرادی که تاکنون نتوانستند در این آزمون ثبت نام نمایند، می توانند تا پایان تاریخ مذکور نسبت به نام نویسی خود اقدامات لازم را به انجام برسانند.

همچنین در نظر داشته باشید که متقاضیان می توانند از روز دوشنبه مورخ 13 بهمن ماه 99 نسبت به پرداخت هزینه لازم و تکمیل مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند.

با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت ثبت نام این آزمون، برگزاری آن به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. در نتیجه افراد می توانند از تاریخ 25 الی 28 بهمن ماه 99، همچنان نسبت به ثبت نام، پرداخت هزینه و ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کنند.

مرحله دوم: تمامی منتخبین مرحله اول می توانند در این مرحله شرکت کنند و نیازی به ثبت نام ندارند.

مرحله سوم: تمامی برگزیدگان مرحله دوم مجاز به شرکت در این مرحله می باشند و می بایست در مدت مقرر که معمولا از اوایل تیر ماه هر سال آغاز می شود، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند که در حال حاضر تاریخ آن برای سال 1400 مشخص نمی باشد.

راهنمای ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

نام نویسی آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی دارای مراحلی همچون واریز هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 99 – 1400 می باشد که لازم است داوطلبان به صورت اینترنتی نسبت به انجام هر یک از آن ها اقدام نمایند. به منظور ثبت نام در آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت به ترتیب زیر عمل کنید.

  •  به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir وارد شده و بعد از ثبت کد ملی و رمز ورود همگام در بخش های مشخص شده، روی عبارت “ورود” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • پس از انتخاب نقش و نوع سازمان، گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • در این مرحله به صفحه ای مانند تصویر ذیل وارد خواهید شد که ضروری است بر روی بخش “المپیاد دانش آموزی” از قسمت راست بالای سایت کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • حال گزینه “ثبت نام المپیاد” را در این قسمت بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • در قسمت مربوط به المپیاد اقتصاد و مدیریت، عبارت “ثبت نام نشده” را انتخاب کرده تا فرم ثبت نام اینترنتی برای شما نمایان شود.

مرحله پنجم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • بعد از تکمیل فرم نام نویسی، دکمه “ذخیره” را انتخاب نموده تا اطلاعات وارد شده ثبت و سایر مراحل برای شما به نمایش گذاشته شود.

مرحله ششم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

توجه داشته باشید فایلی که از عکس خود تهیه کرده اید می بایست با مشخصات زیر در سامانه بارگذاری شود.

  • دارای فرمت JPG
  • ابعاد حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل
  • حداکثر حجم فایل 70 کیلوبایت
  • دارای زمینه سفید و مربوط به سال جاری داوطلب

لازم به ذکر است عکس دختران باید با حجاب اسلامی بوده و چهره آن ها کاملا واضح باشد. بدیهی است در صورت ارسال عکس قدیمی دانش آموز و یا بارگذاری عکس اشتباه، ثبت نام داوطلب باطل خواهد شد و امکان اعتراض نیز فراهم نخواهد بود.

شرایط ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

دانش آموزان پیش از اقدام به ثبت نام لازم است از شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 آگاهی کسب کنند تا در دیگر مراحل آزمون دچار مشکل نشوند. برخی از رشته های المپیادهای علمی علاوه بر شرایط عمومی، دارای یک سری شرایط اختصاصی نیز می باشند که تنها داوطلبان واجد این شرایط می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شرایط عمومی

  • تنها دانش آموزانی که مشغول به تحصیل در پایه های دهم و یازهم سال تحصیلی 99 – 1400 می باشند می توانند در آزمون شرکت نمایند.
  • تمامی دارندگان مدال نقره و برنز المپیادهای علمی در دوره آموزشی تابستان 98 – 99، در صورت تمایل ملزم به ثبت نام و شرکت در تمامی مراحل بوده و تنها در صورت موفقیت، به مرحله بعدی راه پیدا می کنند.

برای المپیاد اقتصاد و مدیریت شرایط اختصاصی ویژه ای در دفترچه راهنمای ثبت نام درج نشده است اما چنانچه سوالی پیرامون این آزمون ذهن شما را به خود مشغول کرده است، می توانید با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.

نکات مهم

  • پس از واریز هزینه ثبت نام، امکان استرداد آن وجود نخواهد داشت و انصراف از شرکت در المپیاد مورد نظر، تنها قبل از پرداخت وجه امکان پذیر می باشد.
  • امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 فراهم می باشد.
  • تا زمانی که هزینه نام نویسی پرداخت نشود، تایید ثبت نام توسط مدیر (برای دانش آموزانی که ثبت نام آن ها توسط مدیران مدارس انجام می شود.) مقدور نخواهد بود. توجه داشته باشید در صورت تایید مدیر، عبارت “تایید شده” در قسمت “وضعیت تایید” نمایش داده می شود و تا آن زمان ثبت نام شما قطعی نخواهد بود.

آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت قرار است به صورت همزمان در روز دوشنبه مورخ 7 بهمن ماه راس ساعت 14 برگزار شود. دانش آموزان می توانند چند روز پیش از زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 با مراجعه به سایت oly.medu.ir، کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 خود را مشاهده و دریافت نمایند.

همان طور که پیش از این اشاره کردیم المپیادهای علمی دانش آموزی محدود به یک یا دو رشته نبوده و دانش آموزان می توانند با در نظر گرفتن علاقه و استعداد خود در 14 رشته مختلف ثبت نام نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون المپیاد کامپیوتر 99 – 1400، ثبت نام آزمون المپیاد ریاضی 99 – 1400، ثبت نام آزمون المپیاد فیزیک 99 – 1400 و… به لینک های مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات متداول

1- مرحله اول فرآیند ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 از چه تاریخی آغاز می گردد؟

فرآیند ثبت نام در المپیاد اقتصاد و مدیریت از تاریخ 23 دی ماه آغاز می گردد.

2- چگونه می توان در آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 ثبت نام نمود؟

ثبت نام در این المپیاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه انجام می گیرد که مراحل آن در این مقاله شرح داده است.

3- دانش آموزان کدام پایه ها می توانند در آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 شرکت نمایند؟

تنها دانش آموزانی که مشغول به تحصیل در پایه های دهم و یازهم سال تحصیلی 99 - 1400 می باشند می توانند در آزمون شرکت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس