خانه تیزهوشان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98

آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98

ثبت نام تیزهوشان 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مدارس تیزهوشان یا همان سمپاد که زیر نظر معاونت پرورش استعدادهای درخشان فعالیت می کنند در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام به جذب دانش آموزان با استعداد می کنند که ملاک جذب آزمون ورودی و دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که هر سال در دفترچه ثبت نام ذکر می گردد. در مدارس تیزهوشان فضای گسترده علمی و آموزشی فراهم است و چون دانش آموزان از یک آزمون فیلتر شده اند تقریبا می توانیم بگوییم در یک سطح می باشند و این مورد باعث رشد تحصیلی دانش آموزان می شود زیرا معلم به خوبی می داند دانش آموزانش در چه سطحی قرار دارند و سطح تدریس بالایی دارند. دانش آموزان در این مراکز حس رقابت و فعالیت بالایی دارند و این در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد. مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره به منظور راهنمایی و آشنایی بیشتر شما این مقاله را با عنوان ثبت نام تیزهوشان 97 شهرستان عباس آباد فراهم نموده اند شما با مطالعه دقیق این مقاله می توانید به سوالاتی که در ذهن خود دارید پاسخ مناسبی بدهید به همین منظور پیشنهاد می کنیم ایم مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98 

ثبت نام آزمون تیزهوشان از اواخر بهمن 96 آغاز و تا حدود یک هفته ادامه می یابد. دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم در بازه زمانی تعیین شده به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه ثبت نام نمایند. ثبت نام در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول در بهمن ماه خواهد بود و زمان ثبت نام مرحله دوم را نیز متعاقبا اعلام خواهیم کرد. اگر حین ثبت نام با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره  تماس بگیرید مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود و یا می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره  بخواهید ثبت نام شما را انجام دهند. به محض دریافت زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 در سایت و کانال تلگرامی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم شهرستان عباس آباد 97 – 98 

در این قسمت قصد داریم به شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر شده بپردازیم. دانش آموزان فقط در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که شرایط زیر را دارا باشند وگرنه مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نخواهند بود. یکی از شرایط عمومی ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم و نهم  این است که دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد. ( البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند. )

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم 97 – 98 :

     1دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند.
     2دانش آموزانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ثبت نام کنند می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97 – 98 : 

    1 از جمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم این است که دانش آموز بایستی در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
    2معدل پایه هشتم دانش آموز بالای 19 باشد.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم شهرستان عباس آباد 97 – 98 

سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به دو دسته تقسیم می شود. یک دسته سوالات استعداد تحصیلی و یک دسته سوالات تحلیلی می باشد. منبع طرح سوالات تحصیلی، کتاب درسی ولی منبع طرح سوالات تحلیلی خارج از کتاب درسی است. جهت اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی جهت آمادگی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر روی لینک منابع آزمون تیزهوشان نهم کلیک نمایید.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم 

1 – علوم تجربی با 10 سوال و ضریب 2

2 – مطالعات اجتماعی با 7 سوال و ضریب 1

3 – ریاضی با 15 سوال و ضریب 3

4 – ادبیات فارسی با 10 سوال و ضریب 2

5 – تفکر و پژوهش با 5 سوال و ضریب 1

6 – قرآن و هدیه های آسمانی با 8 سوال و ضریب 2

منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم 

1 – مطالعات اجتماعی با 15 سوال و ضریب 1

2 – ریاضی با 20 سوال و ضریب 3

3 – علوم تجربی با 17 سوال و ضریب 2

4 – ادبیات فارسی با 15 سوال و ضریب 2

5 – قرآن و هدیه های آسمانی با 8 سوال و ضریب 2

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 97 

توزیع کارت ورود به جلسه تیزهوشان 97 – 98 همانند سال های گذشته چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان آغاز خواهد شد. جهت دریافت کارت می بایست به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه و جهت دریافت کارت اقدام نمایید. ممکن است هنگام دریافت کارت متوجه وجود اشکالات در اطلاعات مندرج بر روی کارت شوید که در این صورت باید به باجه های رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات کارت اقدام کنید. آدرس باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 بر روی سایت قرار داده می شود. به این نکته توجه داشته باشید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و از ورود داوطلبانی که کارت ندارند جلوگیری خواهدشد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98 

آزمون مدارس استعدادهای درخشان ( تیزهوشان ) سال تحصیلی 97 – 98 در اردیبهشت 97 برگزار می گردد و پذیرفته شدگان از مهر 97 در مدرسه پذیرفته شده مشغول به تحصیل خواهند شد. نتایج آزمون تیزهوشان 97 نیز مانند سال های گذشته اوایل تیر ماه اعلام خواهد شد. به محض دریافت زمان دقیق برگزاری و  اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، در سایت و کانال ایران مشاوره ابه اطلاع شما خواهیم رساند. جهت مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان 97 می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شهرستان عباس آباد 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد