خانه آزمون استخدامی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳
اشتغال در بسیاری از ارگان ها و سازمان های بزرگ کشور، مستلزم شرکت در آزمون ورودی می باشد. سازمان ها به وسیله برگزاری آزمون، به غربال شرکت کنندگان و متقاضیان استخدام می پردازند تا بتوانند نیروهای متخصص را از میان آن ها انتخاب نمایند.

 

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در سال ۱۴۰۳ برای تامین نیروهای مورد نیاز خود، از طریق برگزاری آزمون کتبی توسط سازمان جهاد دانشگاهی به جذب نیرو می پردازد. داوطلبانی که علاقه دارند در این آزمون شرکت نمایند، می بایست پس از اطمینان از احراز کلیه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، در زمان معین نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

 

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ از 30 بهمن الی 9 اسفند 1402 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

آن دسته از داوطلبانی که علاقه دارند تا در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور شرکت نمایند می توانند، از 30 بهمن الی 9 اسفند 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir به ثبت نام خود بپردازند. با توجه به اینکه مجری برگزاری این آزمون، سازمان جهاد دانشگاهی می باشد، لذا ثبت نام هم از طریق سایت رسمی این سازمان انجام می گیرد.

 

نکته ای که متقاضیان شرکت در این آزمون باید در نظر داشته باشند این است که، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در فرصت های اولیه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

با توجه به این که سازمان جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور در سال 1403 می باشد لذا، ثبت نام و سایر مراحل آزمون از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی hrtc.ir به انجام می رسد.جهت ثبت نام در آزمون می بایست ابتدا نسبت به خرید توکن پرداخت  به ترتیب زیر اقدام نمایید:

  • مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و انتخاب آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
  • ورود به صفحه اختصاصی آزمون
مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
  • انتخاب آیکون پرداخت هزینه
مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
  • وارد کردن اطلاعات درخواستی و مجدد انتخاب کلید پرداخت هزینه
مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
  • و نهایتاً انتقال به درگاه پرداخت و وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی
مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور
مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

پس از پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت توکن پرداخت، ثبت نام شما با طی نمودن هفت مرحله به انجام خواهد رسید.

گام اول: بارگذاری مدارک مورد نیاز

در این مرحله شما می بایست مدارک لازم از جمله اسکن عکس پرسنلی و کارت ملی خود را در سایت بارگذاری نمایید. (در این مقاله به مشخصات و جزئیات مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور پرداخته شده است که با مطالعه آن قسمت می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.)

گام دوم: درج اطلاعات فردی

داوطلبان می بایست در این مرحله پاسخ سوالات مربوط به مشخصات فردی خود را درج کنند.

گام سوم: درج اطلاعات تحصیلی

متقاضیان می بایست اطلاعات تحصیلی خواسته شده را در این قسمت ثبت نمایند.

گام چهارم: سهمیه و سابقه کار

اگر داوطلب دارای یکی از سهمیه های مندرج در متن آگهی این آزمون می باشد باید در این قسمت به درج آن بپردازد. هم چنین سوابق کاری داوطلب نیز در این قسمت باید ذکر گردند.

نکته مهم: تنها افرادی می توانند از سهمیه 25 درصد استفاده نمایند که اطلاعات آن ها در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده باشد. اما آن دسته از داوطلبانی که اطلاعات آنان در سـامانه بنیاد شـهید و امور ایثارگران ثبت نشـده است و قصـد دارند از این سـهمیه استفاده کنند، می بایست با مراجعه به بنیاد شـهید محل تشـکیل پرونده خود، کدملی و اطلاعات ایثارگری خود را در سـامانه مربوطه به ثبت برسـانند.

لازم به ذکر  است که این داوطلبان می بایست ابتدا بدون اسـتفاده از سـهمیه ۲۵ درصـد به ثبت نام خود بپردازند و پس از تکمیل اطلاعات در سـامانه و تایید بنیاد شـهید و امور ایثارگران، در مدت زمان معین جهت ثبت نام، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند و از سـهمیه ۲۵ درصـد خود اسـتفاده نمایند.

شایان ذکر است که چنانچه این دسـته از متقاضیان در مدت زمان مشخص شده نتوانند اطلاعات خود را در سـامانه بنیاد شـهید مورد تایید قرار دهند، فقط تا 6 اردیبهشـت ماه فرصـت دارند اطلاعات خود را در سـامانه بنیاد شـهید به تایید برسـانند.

گام پنجم: انتخاب شغل موردنظر

در این قسمت، با توجه به اطلاعاتی که داوطلب در مراحل قبلی به ثبت رسانده است، سامانه شغل های قابل انتخاب را به متقاضی نمایش می دهد که می تواند از میان آن ها فقط یک مورد را انتخاب و به ثبت برساند. هم چنین داوطلبان می بایست علاوه بر شغل، یک محل را نیز انتخاب نمایند.

گام ششم: درج اطلاعات تکمیلی

در این قسمت داوطلبان باید برخی از اطلاعات خود نظیر آدرس محل سکونت، اطلاعات تماس و … خود را ثبت کنند. هم چنین داوطلبان می توانند استان محل آزمون خود را در سامانه مشخص کنند تا سامانه نزدیک ترین حوزه امتحانی را برایشان در نظر بگیرد.

گام هفتم: دریافت کدرهگیری از سامانه

پس از این که داوطلبان تمامی مراحل را با موفقیت به ثبت رساندند، سامانه یک کدرهگیری ثبت نام در اختیار آن ها قرار می دهد که به معنی ثبت نام موفقیت آمیز آن ها خواهد بود. حفظ و نگهداری کدرهگیری دریافت شده تا پایان مراحل آزمون الزامی می باشد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت جهاد دانشگاهی قرار می گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک را دارند می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir، دفترچه مربوطه را دریافت و با دقت مطالعه نمایند. به منظور سهولت دسترسی شما کاربران گرامی به دفترچه مذکور، لینک دانلود فایل pdf دفترچه و را در زیر قرار داده ایم.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

شرکت در هر آزمونی مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وضع شده برای آن آزمون است. که آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور نیز از قاعده مستثنی نمی باشد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی این سازمان را دارند می بایست دارای کلیه شرایط مطرح شده در این قسمت باشند.

  • داشتن تابعیت ایران
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
  • داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
  • داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال برای استخدام و برای متخصصین با مدرک دکتری 45 سال.

تبصـر ه ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شـهدا، فرزندان جانبازان بیسـت و پنج درصـد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سـال اسـارت و بالاتر، از شـرط حداکثر سـن معاف هستند و سـایر مشـمولین سـهمیه ۲۵ درصـد و ۵ درصـد در صـورت ثبت نام در آزمون، مکلف به رعایت حداکثر سـن های مذکور می باشند، در غیر این صورت از سایر فرآیند استخدام حذف خواهند شد.

تبصـره ۲: موارد ذیل به شـرط ارائه مدارک و مسـتندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سـن مقرر اضـافه خواهد شد:

  • پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
  • داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
  • میزان مدت خدمت ضرورت
  • داوطلبانی که به صـورت غیررسـمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسـسـات و شـرکت های دولتی، بانک ها و شـرکت های تحت پوشـش آن ها، شـرکت های بیمه های دولتی، شـهرداری ها و موسـسـات و شـرکت های دولتی که شـمول قانون بر آن ها مسـتلزم ذکر نام اسـت، موسـسـات و شـرکت های ملی و مصـادره شـده که به نحوی از بودجه و کمک دولت اسـتفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسـلامی و شـرکت های تحت پوشـش آن ها که از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آن ها.

نکته 1: ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون می باشد. در ضمن ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی درج شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.

نکته 2: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام یعنی 30 بهمن ماه 1402 می باشد.

مدارک موردنیاز جهت شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

1-  اسکن عکس پرسنلی

داوطلب باید یک قطعه عکس پرسـنلی خود را با مشـخصـات زیر، اسـکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:

  • عکس 4*3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.
  • با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
  • تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  • حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد.
  • حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شوند.
  • حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذکر 1: اسـکن و اسـتفاده از عکس روی کارت های شـناسـایی (کارت ملی، شـناسـنامه و …) قابل قبول نیسـت و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر 3: در صــورت ارسـال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شــده و حق شــرکت در آزمون را نخواهد داشت. برخی از داوطلبان فرآیند ثبت نام خود را به کافی نت یا افراد دیگری می سپارند، که می بایست اطلاعات ثبت نامی و عکس ارسالی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. چرا که در صورت ارسال عکس اشتباه، داوطلب متخلف بوده و مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.

2- اسکن کارت ملی

تصویر کارت ملی به صــورت فایل با فرمت JPG و با وضــوح و کیفیت بالا از دیگر مدارکی است که داوطلبان می بایست در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. نکته ای که داوطلبان باید در نظر داشته باشند این است که حجم این فایل می بایست حداقل 30 کیلو بایت و حداکثر 200 کیلو بایت باشــد و فاقد حاشــیه های زائد و ترجیحا رنگی باشد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

داوطلبانی که قصد نام نویسی در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور را دارند، جهت تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام می بایست هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند. برای این کار، داوطلبان واجد شرایط می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام، مبلغ 370 هزار تومان را با کارت بانکی دارای رمز دوم و cvv2 پرداخت نمایند.

 

با پرداخت هزینه ثبت نام یک کد منحصر به فرد با نام “توکن پرداخت” به داوطلب اختصاص می یابد که این کد به شماره تلفن همراه وی (شماره ای که در زمان ثبت نام اعلام نموده است) ارسال می گردد. که ضروری است داوطلبان توکن پرداخت را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهـداری نمـایند. لازم به ذکر است که این کـد، بـا کـد ملی و شـــمـاره تلفن همراه ثبـت شـــده در ابتـدای فرآینـد پرداخـت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

تذکر 1: چنانچه بعد از پرداخت هزینه آزمون، داوطلب نتواند فرآیند مربوط به ثبت نام را انجام دهد، می بایست در زمان دیگری توسط کد رهگیری پرداخت، نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

تذکر 2: چنانچه داوطلب مراحل پرداخت را با موفقیت طی نموده است ولی به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی آن می تواند با مراجعه به صفحه اول سامانه و انتخاب گزینه “بازیابی کدرهگیری – توکن” و وارد نمودن اطلاعات خواسته شده ، توکن پرداخت را از طریق پیامک دریافت نماید.

تذکر 3: لازم به ذکر است که ثبت نام های ناقص مورد بررسی قرار نخواهند گرفت و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی شود.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ در چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون از 30 بهمن الی 9 اسفند 1402 انجام می شود.

2- ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود.

3- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون 370 هزار تومان است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی