خانه کنکور ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97
ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

خبر خوش برای آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام در کنکور 97 جا مانده اند این است که امسال نیز همچون سال های پیش، سازمان سنجش و آموزش کشور فرصت مجددی در نظر گرفته تا این دسته از داوطلبان، از کنکور سال 97 باز نمانند. اگر شما نیز جزو داوطلبانی هستید که بنابه هر دلیلی در بهمن ماه سال جاری موفق به ثبت نام در کنکور نشده اید بدون هیچگونه نگرانی نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام نمایید تا به دلیل نقص در مدارک این فرصت مجدد را نیز از دست ندهید. چرا که این آخرین مهلت جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 می باشد و این فرصت مجددا تمدید نخواهد شد.

زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97

ثبت نام اولیه کنکور سراسری 97 از 1 بهمن آغاز شد و تا 11 بهمن ماه ادامه داشت. هر سال تعدادی از داوطلبان هستند که بنا به دلایلی در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نمی شوند. به همین دلیل سازمان سنجش امسال نیز همچون سال های گذشته یک بازه زمانی را در اسفند ماه به ثبت نام مجدد این دسته از داوطلبان اختصاص داده است. سایت ثبت نام کنکور سراسری 97 از تاریخ 13 اسفند 96 الی 16 اسفند 96 جهت ثبت نام داوطلبان باز می شود. توجه داشته باشید که این زمان دوباره تمدید نخواهد شد. جهت ثبت نام در کنکور سراسری 97 می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. چنانچه در ه یک از مراحل ثبت نام سوال و یا ابهامی برایتان بوجود آمود می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی  ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز ما راهنمایی های لازم را انجام دهند.

داوطلبانی که در ثبت نام بهمن ماه، اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه وارد کرده اند در بازه زمانی 13 لغایت 16 اسفند 96 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

شرایط شرکت در کنکور سراسری 97

ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری دارای شرایط عمومی و اختصاصی است که داوطلبان در صورت داشتن این شرایط می توانند در کنکور سراسری  ثبت نام و شرکت نمایند. در این قسمت به شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 خواهیم پرداخت. با کلیک بر روی لینک مربوطه امکان مطالعه همه ی شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 برای شما داوطلبان گرامی فراهم می گردد.

شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 97
اعتقاد به اسلام و احکام عملی آن
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
سلامت جسمی متناسب با رشته انتخابی
عدم اعمال اعتیاد به مواد مخدر
                       شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 97
داوطلب دارای دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی ( مدرک پیش دانشگاهی می بایست حداکثر تا شهریور 97 اخذ گردد. ) و یا دارای مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) باشد.
داوطلب کنکور 97 نباید دانشجوی دوره روزانه دانشگاه ها و سایر موسسات

اموزش عالی باشد.

داوطلبی که فارغ التحصیل دوره کاردانی رشته های گروه آموزشی پزشکی است به شرطی می تواند در کنکور سراسری 97 شرکت نماید که خدمات قانونی خود را تا شهریور 97 به پایان برساند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید. هر یک از داوطلبان 3 گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی علاوه بر ثبت نام در گروه آزمایشی خود می توانند در گروه های آزمایشی رشته هنر و منحصرا زبان نیز شرکت نمایند که جهت ثبت نام در هر یک از این گروه های آزمایشی و همچنین دانشگاه های سراسری، آزاد و پیام نور کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند. از جمله موارد مهم در رابطه با ثبت نام داشتن کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می باشد که تا زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 97 حتما جهت تهیه آن اقدام نمایید تا آخرین فرصت  ثبت نام کنکور سراسری را از دست ندهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام مجدد کنکور سراسری 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور