خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی جذب 72 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی جدید در اسفند ماه ۱۴۰۲

جذب 72 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی جدید در اسفند ماه ۱۴۰۲

جذب 72 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی جدید در اسفند ماه ۱۴۰۲

وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی مورد نیاز در عنوان های شغلی مختلف ارگان خود در دوره های مختلف نسب به برگزاری آزمون استخدامی اقدام می کند.

پذیرش 72 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی جدید در اسفند ماه ۱۴۰۲

مطابق با آخرین اخبار در دست و همچنین اظهارات معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش قرار است آزمون استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در رشته‌های مرتبط با حداقل مدرک کارشناسی به اجرا درآید. نکات زیر در خبر اعلام شده به وضوح قابل برداشت می باشد.

  • جذب آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسفند ماه 1402 برای تامین نیرو در امور معلمی، مشاور، مربی پرورشی، مربی تربیت بدنی و مراقب سلامت خواهد بود.
  • به طور کل 72 هزار داوطلب در این آزمون پذیرفته خواهد شد که از بین آن ها 19 هزار و 100 نفر در عنوان شغلی مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم تربیت بدنی و 53 هزار دبیر و آموزگار استخدام می گردند.
  • امتیازاتی از جمله اضافه شدن میزان سال تدریس به حداکثر شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان خرید خدمات که در این دوره از استخدام شرکت کنند در نظر گرفته شده است.

در پایان لازم به ذکر است، به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به‌ زودی برای مدارس شبانه‌ روزی و تیزهوشان نیز مربی امور تربیتی، مشاور، مربی تربیت‌ بدنی و سلامت در نظر گرفته خواهد شد. مطالعه مطلب شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند برای افراد علاقه مند به استخدام در این ارگان کمک کننده باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. داوود

    ثبت نامش کِی هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر جزئیات مربوط به زمان دقیق ثبت نام مشخص نشده است.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی