خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی داستان حذف شرط رشته در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داستان حذف شرط رشته در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داستان حذف شرط رشته در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

با توجه به دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان دارای مدرک غیر مرتط نیز با رعایت شروطی می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

 

داستان حذف شرط رشته در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

هر ساله با انتشار دفترچه ثبت نام شرایط و ضوابط نام نویسی در  آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می شود که بین این شرایط رشته های مورد پذیرش این وزارت خانه برای شرکت در آزمون و در ادامه استخدام مشخص می گردد.

با توجه به دفترچه آزمون استخدامی 1403 که در 9 بهمن ماه منتشر شد رشته های مورد پذیرش در عنوان شغل آموزگاری مشخص شده است و دارندگان مدارک دانشگاهی قید شده می توانند به راحتی در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

البته برای آن دست از داوطلبانی که رشته تحصیلیشان با رشته های مورد پذیرش مندرج در دفترچه تطابقی ندارد نیز شرایطی در نظر گرفته شده است که با دارا بودن آن می توانند در آزمون شرکت نمایند. بر این اساس داوطلبان در صورت داشتن سوابق آموزشی و تربیتی و مدرک دانشگاهی لیسانس و بالاتر با رعایت شرایط می توانند در آزمون ثبت نام نمایند.

درواقع دارا بودن حداقل 2 سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل 10 ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرار داد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در یکی از قالب های زیر الزامی می باشد:

  • سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی با تایید معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش
  • تدریس در مدارس غیر دولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
  • آموزش در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی