خانه علمی کاربردی دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99
دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. چنانچه ظرفیت برخی رشته های این دانشگاه از طریق ثبت نام در مرحله اول تکمیل نشده باشد، فرصتی با عنوان تکمیل ظرفیت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که تمامی علاقه مندان واجد شرایط می توانند در این مرحله شرکت کنند.

رشته های ارائه شده در این مرحله در قالب دو دفترچه جداگانه گردآوری می شوند. داوطلبان لازم است این دفترچه را به طور کامل بررسی کرده و نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد نظر خود از میان لیست رشته های مندرج در آن اقدام نمایند.

دفترچه مقطع کاردانی ناپیوسته

دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی بهمن 1402 (به زودی فعال می شود.)

دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته

دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بهمن 1402 (به زودی فعال می شود.)

برای هریک از مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، دفترچه ثبت نام و تکمیل ظرفیت جداگانه منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

در پذیرش بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی همچون پذیرش مهر ماه آن، از داوطلبان برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام به عمل آورده می شود. این دو مقطع دارای دفترچه های مجزا بوده و علاقه مندان تحصیل در هر یک از آن ها، باید دفترچه مربوطه را دریافت کرده و پس از بررسی رشته های ارائه شده در هر واحد آموزشی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402 از طریق سایت سازمان سنجش و احتمالا در دی ماه تعیین می شود. انتشار دفترچه کاردانی و کارشناسی نیز در دو تاریخ مجزا و همزمان با شروع مهلت نام نویسی انجام می گیرد. به محض انتشار اخبار تکمیلی در خصوص زمان انتشار دفترچه راهنما، مقاله بروزرسانی شده و پیگیری اخبار مربوطه نیز با عضویت در کانال تلگرام علمی کاربردی ایران مشاوره امکان پذیر است.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

دفترچه راهنمای نام نویسی و انتخاب رشته این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. بنابراین داوطلبان جهت کسب اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه می بایست همزمان با شروع ثبت نام، به این سایت مراجعه کرده و فایل پی دی اف آن را دریافت نمایند.

با توجه به یکسان بودن شرایط پذیرش بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در هر دو نیمسال تحصیلی، داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره های بهمن ماه را دارند نیز جهت اطلاع از شرایط و جزئیات تعیین شده می بایست منتظر انتشار دفترچه راهنمای 1402 باشند.

مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

همان طور که می دانید، کلیه پذیرش های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دارای یک دفترچه راهنما می باشند که در آن به ذکر اطلاعات مورد نیاز داوطلبان جهت انجام فرآیند ثبت نام پرداخته شده است.

با توجه به این که نام نویسی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی (پذیرش بهمن ماه) به صورت اینترنتی انجام می گیرد، محتویات دفترچه آن شامل موارد زیر هستند.

  • رشته محل های های ارائه شده
  • ظرفیت پذیرش دانشجو
  • شرایط و ضوابط ثبت نام
  • برنامه زمان بندی نام نویسی
  • جزئیات پذیرش رشته ها
  • مدارک ثبت نام

متقاضیانی که در پذیرش بدون کنکور نیمسال دوم این دانشگاه شرکت کرده اند، جهت پیگیری اخبار مربوط به اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن می بایست به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایند.

پس از انتشار نتایج، چنانچه داوطلبی از دانشگاه محل قبولی خود رضایت نداشته باشد، می تواند با اطلاع از شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی در موعد مقرر درخواست جابجایی خود را ثبت کنند و در صورت مورد تایید قرار گرفتن این تقاضا، اقدامات مربوطه در این زمینه را به انجام برسانند. جهت آگاهی بیشتر از جزئیات عناوین فوق، بر روی لینک های موجود کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه به طور همزمان با شروع مهلت نام نویسی و احتمالا در دی ماه منتشر می گردد.

2- از چه طریقی می توان به دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲ دست یافت؟

فایل این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قابل دریافت می باشد.

3- دفترچه تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه حاوی چه مندرجاتی می باشد؟

دفترچه مربوطه شامل اطلاعاتی مانند لیست رشته های ارائه شده در این مرحله، شرایط و ضوابط پذیرش و مدارک لازم می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره