خانه پذیرش بدون کنکور اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم

تمام رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون بوده و متقاضیان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند. داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه نام نویسی کرده اند، می بایست منتظر اعلام نتایج درخواست خود از سایت سازمان سنجش باشند. این افراد پس از مشاهده وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود در موعد مقرر، می بایست نسبت به نهایی کردن ثبت نام به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

(با انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1402

(با انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم تحصیلی 1402 تا پایان اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

چند هفته پس از ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، کارنامه داوطلبان در سیستم اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود که متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

علی رغم اعلام سازمان سنجش مبنی بر انتشار نتایج در دهه سوم بهمن ماه، هنوز زمان دقیقی برای اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم اعلام نشده است اما پیش بینی می شود در اسفند ماه امکان مشاهده نتیجه پذیرش داوطلبان فراهم خواهد شد. با مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج این مقاله بروزرسانی خواهد شد و اخبار مربوطه نیز در کانال تلگرام علمی کاربردی ایران مشاوره قابل مشاهده هستند.

 

لازم به ذکر است افراد پذیرفته شده می بایست ادامه مراحل پذیرش خود را با مراجعه به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی، از تاریخ تعیین شده و مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی در زمانی که از طریق سایت مذکور مشخص می گردد به انجام برسانند.

نحوه مشاهده نتایح بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه به صورت اینترنتی قابل دریافت است. داوطلبان هر دو مقاطع، برای مشاهده وضعیت خود می توانند از طریق مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، کارنامه خود را طبق مراحل زیر دریافت نمایند.

  • به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و گزینه “جامع علمی کاربردی” از منوی تعبیه شده در سایت را انتخاب کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • حال در صفحه جدید با توجه به مقطع مورد نظر خود بایستی بر روی یکی از لینک های “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1402” یا “اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی بهمن ماه سال 1402” کلیک نمایید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • مجددا بر روی عبارت موجود در صفحه جدید که در تصویر زیر نشان داده شده کلیک کنید.

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • در صورتی که سامانه اعلام نتیجه مقطع کاردانی را انتخاب کرده باشید، با یکی از دو روشی شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید و سپس با انتخاب گزینه “مشاهده نتیجه”، نتایج خود در انتخاب رشته را مشاهده کنید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

  • چنانچه عبارت مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته را انتخاب کرده اید، جهت مشاهده نتایج با یکی از دو روش مذکور در مرحله قبلی و فشردن کلید “مشاهده نتیجه” کارنامه اینترنتی شما برایتان قابل مشاهده خواهد شد.

مرحله چهارم مشاهده نتایج مقطع کارشناسی داشگاه علمی کاربردی 99

شماره پرونده همه داوطلبان، در رسید ثبت نامی درج شده و در صورت عدم دسترسی به آن، می توان درخواست بازیابی شماره پرونده را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مطرح نمود.

نحوه اعتراض به نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

چنانچه داوطلبان رشته های بدون کنکور علمی کاربردی نسبت به نتایج خود به هر دلیلی اعتراض داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت و بررسی مجدد درخواست خود اقدام نمایند. در ادامه مطلب مراحل ثبت اعتراض در این سامانه درج شده است.

  • پس از مراجعه به سایت sanjesh.org، از آیکون های در نظر گرفته شده بالای صفحه، بر روی آیکون موجود در تصویر کلیک کنید.

ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

  • از قسمت سامانه پاسخگویی، گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” را  انتخاب کنید.

مرحله دوم ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

  • سپس می بایست وارد سامانه شوید. چنانچه تاکنون در این سامانه درخواستی ثبت نکرده اید، ابتدا می بایست روی گزینه “عضویت در سامانه” کلیک نمایید.

مرحله دوم اعتراض به نتایج کنکور سراسری دی 1401

  • حال، فرم عضویت را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نموده و دکمه “تایید” را بفشارید.

مرحله سوم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • پس از دریافت رمز عبور و نام کاربری از طریق پیامک یا ایمیل، به صفحه اول بازگشته و با اطلاعات خود وارد سامانه شوید. اکنون در این بخش می توانید در بخش عمومی، اعتراض خود را در بخش “سوال” درج نمایید.

اقدامات پس از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402

داوطلبان پس از دریافت و مشاهده نتایج خود در صورت قبولی می بایست اقدامات لازم را برای ثبت نام خود به عنوان دانشجو در دانشگاه پذیرفته شده به عمل آورند. پذیرفته شدگان نیمسال دوم دانشگاه های علمی کاربردی می بایست در بازه تعیین شده توسط دانشگاه به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir مراحعه نمایند.

پس از اطلاع دقیق از زمان نام نویسی نهایی در دانشگاه یا موسسه آموزشی محل قبولی و انتخاب واحد خود آگاه شده و در موعد مقرر با مدارک لازم به دانشگاه مراجعه نمایند.

  1. ارائه کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی به صورت اینترنتی در سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس emt.medu.ir الزامی می باشد.(افراد قبول شده پس از مراجعه به سامانه ذکر شده، ابتدا باید نظام آموزشی را مشخص کرده و سپس گزینه سوابق فارغ التحصیلی، ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه را انتخاب کرده تا بتوانند به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند.)
  2. دریافت کد پیگیری و ارائه این کد به دانشگاه محل پذیرش الزامی است. چراکه مدارک درخواست شده، از سامانه kemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور با کد ارائه شده قابل دریافت می باشد.
  3. دانش آموختگان شهریور سال 1395 و بعد از آن به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نیازی ندارند.
  4. فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، می بایست با کد پیگیری ای که از طریق سامانه فوق صادر شده، مدارک تحصیلی جهت ثبت نام در دانشگاه‌ها که در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود را به اداره آموزش و پرورش محل خود ارائه داده تا مسئول سنجش منطقه، بعد از رسیدگی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه آپلود کند.
مدارک ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1402
اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب به همراه کپی
عکس 4×3 ( پرسنلی پشت سفید تمام رخ جدید به تعداد خواسته شده دانشگاه مورد نظر)
اصل ‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی به انضمام یک برگ تصویر آن.
(گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است می بایست فرم تاییدیه معدل را ارائه دهند.
تحویل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص نماید.
ارائه آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲ در چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج بدون کنکور مقطع کاردانی و کارشناشسی ناپیوسته نیمسال دوم این دانشگاه احتمالا در اسفند ماه منتشر می گردد.

2- اعلام نتایج بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی از طریق چه سامانه ای منتشر می شود؟

داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود را مشاهده نمایند.

3- شرکت کنندگان پذیرفته شده در دوره پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی بهمن ماه ۱۴۰۲ می بایست چه اقدامی انجام دهند؟

متقاضیان پس از مشاهده نتایج، می بایست به سامانه هم آوا مراجعه نموده و فرآیند ثبت نامی خود را کامل کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره