خانه مشاوره تحصیلی دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99
دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99
آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هدف ارزیابی و تایید صلاحیت پرستاران، ضمن اعطای “پروانه صلاحیت پرستاری” در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. داوطلبان حائز شرایطی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری پرستاری هستند می توانند در موعد مقرر نسبت به نام نویسی خود در آزمون مذکور اقدام نمایند.

دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران از طریق سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قابل دریافت می باشد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99

همان طور که می دانید تمامی آزمون های برگزار شده در کشور دارای یک دفترچه و یا اطلاعیه ای هستند که داوطلب را در خصوص کسب اطلاعاتی پیرامون زمان نام نویسی، شرایط و ضوابط ثبت نام و… مطلع می سازد. آزمون صلاحیت حرفه ای نیز دارای یک دفترچه راهنمای نام نویسی بوده که تمامی مطالب مذکور در آن درج شده است. داوطلبان می بایست ضمن مطالعه دقیق “دفترچه راهنمای آزمون صلاحیت حرفه ای”، ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان و نحوه دسترسی به دفترچه آزمون

کمی پیش از شروع فرآیند نام نویسی آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در آذر ماه 98، فایل دریافت دفترچه آزمون بر روی سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور بارگذاری شد که داوطلبان می توانند طی مراحل زیر، نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

  • مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی sanjeshp.ir
  • انتخاب گزینه “صلاحیت حرفه ای پرستاران” از سمت راست صفحه
  • کلیک بر روی گزینه “راهنمای دوره اول آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران بهمن ماه 99” و دانلود آن از قسمت “اخبار و اطلاعیه های سال 99”

برای سهولت دسترسی متقاضیان به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99، لینک دانلود این دفترچه را به صورت فایل pdf در جدول زیر قرار داده ایم.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک نمایید.)

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99

دفترچه ثبت نام هر آزمونی جهت رفع ابهام و پاسخگویی به تمامی سوالات به وجود آمده در ذهن داوطلبان تدارک دیده می شود که متقاضی می تواند اطلاعاتی از قبیل نحوه برگزاری آزمون، شرایط نام نویسی و… را از طریق این دفترچه کسب نماید. محتویات دفترچه راهنمای آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 99 نیز شامل موارد زیر می باشد.

  • مقدمه
  • شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام
  • تاریخ ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی
  • زمان ویرایش مدارک ارسالی (در صورت نیاز)
  • تاریخ برگزاری آزمون
  • انتخاب محل آزمون
  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی
  • زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  • نکات مهم پیرامون ثبت نام و شرکت در آزمون

توضیحات تکمیلی در خصوص تمامی موارد فوق در دفترچه مذکور ارائه شده که لازم است پیش از پرداخت هزینه نام نویسی، این موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که حائز تمامی شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه می باشید، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید، چرا که تنها داوطلبان حائز شرایط، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. لازم است بدانید که وجه دریافت شده به عنوان هزینه نام نویسی، به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد. بنابراین می بایست پس از مطالعه جامع و دقیق دفترچه مذکور به سایت مربوطه مراجعه نموده و ثبت نام خود را در مدت زمان معلوم، انجام دهید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره