خانه کارشناسی ارشد دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد
دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد هر ساله از طریق آزمون ورودی و همچنین سهمیه استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. اما به تازگی این مرکز آموزشی اقدام به جذب دانشجو به صورت فراگیر نیز نموده است. افرادی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دارند، برای اطلاع از جزئیات و چگونگی انجام فرآیند پذیرش آن می بایست دفترچه راهنمایی که به همین منظور منتشر شده است، مطالعه نمایند. برای اطلاع از محتویات و همچنین دسترسی آسان به این دفترچه پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ (به محض انتشار، لینک فعال می شود.)

داوطلبان می توانند دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 مستلزم آگاهی کامل از شرایط و نحوه نام نویسی آن می باشد. متقاضیان شرکت در این دوره می توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنما، از این موارد اطلاع پیدا کرده و امکان بروز خطا در انجام فرآیند مذکور را بدین ترتیب به حداقل برسانند.

همزمان با شروع فرآیند نام نویسی و انتخاب رشته داوطلبان دفترچه راهنمای آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. زمان ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست اما در سال گذشته اواخر اسفند ماه نام نویسی آغاز شده و فایل دفترچه نیز منتشر شد. به محض انتشار دفترچه، متن مقاله بروز شده و زمان ثبت نام در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره اطلاع رسانی می شود.

 دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

همان طور که ذکر شد، دفترچه راهنما همزمان با آغاز زمان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. شما می توانید علاوه بر مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org، فایل pdf این دفترچه را از لینک موجود در متن زیر نیز دریافت نمایید. دفترچه ثبت نام طرح فراگیر دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده و به محض این که فایل آن در دسترس قرار گیرد، لینک زیر فعال خواهد شد. همچنین برای آشنایی شما با مفاد این مرحله از پذیرش، دفترچه سال گذشته را قرار داده ایم.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ (به محض انتشار، لینک فعال می شود.)

محتویات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

معمولا برای سهولت در انجام فرآیند نام نویسی هر آزمونی، دفترچه ای برای توضیح موارد لازمی که باید قبل و حین ثبت نام رعایت شود، منتشر می شود. دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402  نیز از این قاعده مستثنی نبوده و داوطلبان می توانند با مطالعه آن به اطلاعاتی پیرامون موارد زیر دسترسی پیدا کنند.

همچنین به جهت فراگیر بودن این دوره، داوطلبان پس از ثبت نام در هر یک از رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مندرج در دفترچه راهنمای آن می بایست خود را برای آزمون فراگیر نیز نمایند چرا که افراد پذیرفته شده پس از گذراندن این مرحله، دوران تحصیل خود را از ترم دوم مقطع کارشناسی ارشد آغاز خواهند کرد.

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با ثبت نام منتشر می شود و هنوز زمان آن مشخص نیست.

2- برای دریافت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به چه سایتی باید مراجعه نمود؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و همچنین لینک موجود در این مقاله قابل دریافت می باشد.

3- محتویات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ شامل چه مواردی می شود؟

در این دفترچه مواردی همچون مدارک لازم، شرایط پذیرش، لیست رشته های مورد نیاز و منابع درسی متناسب با آن ها ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد