خانه آزمون استخدامی رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲
رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق یک آزمون مجزا برگزار می شود که علاقه مندان واجد شرایط بایستی در زمان مشخص از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به نام نویسی در آن اقدام نمایند. ممکن است برای داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402، این سوال پیش بیاید که با چه مدرک تحصیلی مجاز به شرکت در این آزمون هستند و رشته های مورد نیاز این آزمون چیست؟ علاوه بر شرایط و اطلاعات مهم در خصوص روند ثبت نام این آزمون استخدامی، رشته های مورد نیاز از طریق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم که از طریق سایت اختصاصی سازمان مذکور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود، به اطلاع متقاضیان می رسد.

رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم سال ۱۴۰۲ مصادف با منتشر شدن دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.

رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

بهتر است داوطلبان متقاضی پیش از اقدام به نام نویسی برای آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابتدا از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم، مدارک و رشته های اعلام شده از طریق مطالعه دفترچه مربوطه آگاه شوند و سپس مراحل دیگر ثبت نام از جمله پرداخت هزینه را به انجام برسانند.

در دوره های گذشته این وزارتخانه از طریق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نسبت به به جذب افراد متخصص می پرداخت اما در سال های جاری از طریق آزمونی جداگانه اقدام به پذیرش نیرو می نماید که در ادامه برای آشنایی با رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم، لیست برخی از آن ها در اختیار شما قرار داده شده اند.

  • کارشناس شبکه
  • کارشناس تحلیل و تولیدنرم افزار
  • کتابدار
  • کارشناس امور بین الملل
  • کارشناس بهداشت محیط
  • کارشناس دامپروری
  • کارشناس محیط زیست
  • موزه دار
  • حسابدار
  • کارشناس ازمایشگاه/ کارگاه های فنی

رشته های مورد نیاز وزارت علوم همزمان با آغاز ثبت نام برای آزمون استخدامی از طریق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402 منتشر می شود که شما می توانید با مطالعه آن، لیست کامل رشته شغل های ارائه شده و شرایط اختصاصی مربوط به هر کدام از موسسات آموزشی را دریافت نمایید.

با توجه به انتشار نشدن دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه های آن مبنی بر افزوده شدن شغل محل های جدید و شرایط احراز آن ها، لینک دریافت فایل های مربوطه در زمان منتشر شدن آن، در این مقاله قرار خواهد گرفت اما برای کسب اطلاعات بیشتر دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سال 1400 را قرار داده ایم تا بتوانید با آن آشنا شوید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ (به محض انتشار فعال می گردد.)

به خاطر داشته باشید که پیش از ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ حتما دفترچه راهنمای منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا از هماهنگی رشته و مدرک تحصیلی خود با شغل انتخابی اطمینان حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که مدرک تحصیلی لازم و همچنین مرتبط بودن یا نبودن مقطع قبلی جهت استخدام در شغل موردنظر برای هر یک از موسسات آموزشی متفاوت می باشد که جزئیات آن در قسمت شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم موجود در دفترچه مذکور ذکر شده است.

 

سوالات متداول

1- لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت قابل دریافت می باشد؟

لیست رشته های مورد نیاز این آزمون استخدامی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین این مقاله قابل مشاهده است.

2- آیا رشته شغل های مورد نیاز آزمون استخدامی وزارت علوم هر سال تغییر می یابد؟

بله، اسامی این رشته شغل ها با توجه به نیاز موسسات و دانشگاه ها هر سال تغییر می یابد.

3- آیا می توان با مدرک تحصیلی متفاوت برای یک شغل در آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ ثبت نام کرد؟

خیر، داوطلبان پیش از نام نویسی باید از مرتبط بودن مدرک و رشته تحصیلی خود با شغل انتخابی اطمینان حاصل فرمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی