خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد لاهرود ۱۴۰۲

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد لاهرود ۱۴۰۲

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد لاهرود ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد در سال 1402 در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کند. افراد واجد شرایط برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می بایست از لیست رشته های مقاطع تحصیلی مذکور مطلع شوند. این رشته ها به همراه تمامی جزئیات پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه راهنمای آن درج می شوند.

داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1402 و استخراج رشته های مورد نظر، برای شروع نام نویسی خود به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند. شایان ذکر است، ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دارای هزینه بوده و افراد می بایست قبل آغاز نام نویسی آن را پرداخت نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه انجام می شود.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد لاهرود ۱۴۰۲

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) امکان پذیر است. برای آگاهی از لیست رشته های ارائه شده هر مقطع، داوطلبان باید به فایل دفترچه راهنمای ثبت نام آن ها مراجعه نمایند. البته در جداول زیر، رشته های واحد دانشگاهی لاهرود که برای مهر ماه ۱۴۰۲ رائه شده اند، مشاهده می کنید.

نکته: رشته های ارائه شده مهر و بهمن ماه معمولا تفاوتی با هم ندارند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد لاهرود 1402
کاردانی پیوسته
مربی بهداشت مدارسنقشه برداری
کاردانی ناپیوسته
کاردانی فنی عمران – منابع آب های سطحینرم افزار کامپیوتر

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد لاهرود ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 ملزم به داشتن شرایط، مدارک و یک سری ضوابط تعیین شده است. این دانشگاه تمامی جزئیات پذیرش بدون کنکور مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) را از طریق فایل دفترچه راهنما در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

متقاضیان باید قبل از هر گونه اقدامی به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس  azmoon.org مراجعه نموده و دفترچه مذکور را دانلود کنند. راه آسان دیگری وجود دارد که با کلیک بر لینک دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد امکان دریافت فایل pdf دفترچه فراهم می شود.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره