خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تکاب ۱۴۰۲

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تکاب ۱۴۰۲

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد تکاب ۱۴۰۲

همان طور که می دانید، دانشگاه آزاد در فراخوانی نسبت به پذیرش دانشجویان از طریق سوابق تحصیلی اقدام نموده است. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر مقطع کاردانی و کارشناسی رشته هایی معرفی کرده که آگاهی از آن ها و همچنین جزئیات پذیرش بسیار الزامیست. این رشته ها توسط دفترچه ثبت نام مربوط به مقاطع تحصیلی مختلف اطلاع رسانی می شود.

داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1402 و استخراج رشته های مورد نظر، برای شروع نام نویسی خود به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنند. شایان ذکر است، ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دارای هزینه بوده و افراد می بایست قبل آغاز نام نویسی آن را پرداخت نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه انجام می شود.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تکاب ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 باید در زمان مقرر با دانلود دفترچه مقطع تحصیلی مورد نظر خود، نسبت به انتخاب کد رشته محل ها اقدام نمایند. در جداولی که مشاهده می کنید، لیست رشته های تکاب درج شده است که البته برای مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد. البته ممکن است برای نیمسال دوم یعنی بهمن ماه، شاهد تغییر آن نباشیم.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تکاب 1402
کاردانی پیوسته
حسابداریالکتروتکنیکنرم افزار کامپیوتر
کاردانی ناپیوسته
آموزش و پرورش ابتداییحسابداری
کارشناسی ناپیوسته
آموزش و پرورش ابتداییحسابداریمهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تکاب ۱۴۰۲

به منظور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402، داوطلبان باید از لیست رشته ها و شرایط پذیرش آن ها آگاهی یابند. بنابراین به فایل دفترچه نیاز دارند که در هنگام نام نویسی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس  azmoon.org منتشر می شود.

البته برای سهولت در دسترسی به فایل دفترچه، لینک مستقیم دانلود آن ها را در مطلب دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد قرا داده ایم. حتما دفترچه را قبل از انجام هر گونه اقدامی مورد مطالعه قرار دهید تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره