خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

تاریخ آزمون استخدامی بانک سپه 1402
زمان استخدام بانک سپه ۱۴۰۲
امروزه عده کثیری از کارجویان علاقه مند به اشتغال در نظام بانکی می باشند و بدون اغراق، این شغل یکی از شغل‌ های پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود که مزایایی همچون ساعات کاری مناسب، امنیت شغلی، امکان ارتقای شغلی و دسترسی به انواع تسهیلات بانکی منجر به این محبوبیت شده است. فراخوان جذب نیروی انسانی در اکثر بانک های کشور در فاصله های زمانی نسبتا طولانی صورت می گیرد و هر بانکی بر حسب نیاز خود در دوره های متفاوت، اقدام به استخدام نیروی جدید می نماید. بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی با بیش از 90 سال تجربه و یکی از مهم­ ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور هم از این قاعده مستثنی نیست.

بانک ­سپه در دوره اخیر، از طریق آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به جذب نیروهای متخصص و کارآمد پرداخته است.


 زمان ثبت نام آزمون­ استخدامی بانک سپه 1402

در دهه های اخیر، داوطلبان واجد شرایط استخدام بانک سپه از طریق وب سایت اصلی خود بانک سپه اقدام به ثبت نام در آزمون های استخدامی می نمودند و برگزاری آزمون نیز به عهده خود بانک بود؛ تا جایی که از سال 96 بانک سپه به لیست سازمان ها و ارگان هایی که در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام نیاز برای جذب نیرو نمودند، پیوست و پس از برگزاری آزمون کتبی، از میان داوطلبانی که حدنصاب علمی لازم را کسب نموده بودند، دعوت به مصاحبه کرده و بدین­ طریق نیروهای متخصص خود را استخدام بانک می نماید.

آخرین زمان برگزاری آزمون­ استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی کشور به منظور جذب نیروی انسانی بانک سپه، در همان سال 96 انجام شده است و سازمان برگزار کننده آزمون در آن سال سازمان سنجش بود. اما تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ از هیچ مرجع معتبری در دسترس نیست. به محض دریافت هرگونه اطلاعات از اعلام زمان آزمون توسط وب­سایت اصلی بانک سپه به آدرس banksepah.ir، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات از جدیدترین اخبار مربوط به استخدام، وارد کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره شوید.

راهنمای ثبت­ نام آزمون­ های استخدامی بانک سپه 1402

از آن­ جایی که آخرین زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه، در قالب آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 3 شهریور 96 بوده است؛ لذا نحوه ثبت ­نام در آزمون استخدامی ذکر شده در ذیل نیز، بر اساس سال 96 بوده و تاکنون هیچ اطلاعاتی مبنی بر نحوه استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در دست نیست. در صورتی که روند برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه برای سال 1402 دستخوش تغییر شده و اجرای آن مشابه آزمون استخدامی سایر بانک ها، در دست خود بانک قرار بگیرد، اطلاعات مربوطه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

در صورتی که دوره اخیر، بانک سپه جزو ارگان های آزمون های استخدامی دستگاه اجرایی کشور باشد و این آزمون نیز توسط سازمان سنجش برگزار شود، سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه­ همان سایت اختصاصی مجری این آزمون به نشانی sanjesh.org خواهد بود. که در نهایت، برای انجام روند نام نویسی می توان به ترتیب زیر عمل نمود:

    • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.

    مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

     

    • از گزینه های موجود در این صفحه، روی لینک فعال ”سیستم ثبت نام امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور” کلیک کنید.

    مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

    • پیش از هر اقدامی در راستای ثبت نام، لازم است که هزینه آن را پرداخت نمایید. برای این منظور، از قسمت راست صفحه روی گزینه ”خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.

    مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

    •  مجددا روی لینک ثبت نام کلیک کرده و برای ورود به فرآیند ثبت نام، شماره سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی موجود در صفحه را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در انتها کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

    ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

    • عکس پرسنلی خود را مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون، در سامانه بارگذاری نمایید.
    • پس از ارسال عکس، نوبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی می رسد. این فرم شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، مدرک تحصیلی، انتخاب شغل مورد تقاضا و… می باشد.
    • در صورتی که ثبت نام با موفقیت انجام شود، سامانه کدی را تحت عنوان کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را نزد خود نگه دارید.

بدیهی است که اگر براساس دستورالعمل های ابلاغی، آزمون های استخدامی دوره های بعد مشابه سایر بانک ها  توسط خود بانک سپه صورت بگیرد، در آن صورت سایت استخدام بانک سپه ، سامانه اختصاصی این بانک خواهد بود و فرد متقاضی از طریق ورود به سامانه بانک سپه به آدرس banksepah.ir، فرآیند ثبت نام را طی خواهد کرد. حتی امکان دارد که آزمون کتبی جهت جذب نیرو انجام نگیرد و با این هدف، تنها به ارسال مدارک و رزومه شخصی اکتفا شود. در این حالت گزینش و دعوت به مصاحبه مبنی بر اطلاعات تکمیلی و سوابق تحصیلی و شغلی فرد خواهد بود.

سوالات متداول

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک