خانه استخدام بانک ها استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

تاریخ استخدام بانک سپه 1402
استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

شغل بانکداری از جمله مشاغلی می باشد که همواره افراد زیادی به دنبال راه هایی هستند که بتوانند در یکی از بانک های کشور جهت اشتغال در آن، استخدام شوند. با توجه به اهمیت و حساسیت اشتغال در بانک، معمولا جذب و استخدام نیروی جدید از طریق برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی (مصاحبه) صورت می گیرد و داوطلبان در صورت موفقیت در تمامی فرآیند استخدامی، توسط بانک مورد نظر جذب خواهند شد.

بانک سپه که در دسته بانک های دولتی کشور قرار می گیرد، نیروهای متخصص خود را از میان پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی انتخاب می نماید. آخرین دوره استخدام بانک سپه در سال 96 انجام شد و داوطلبان واجد شرایط با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و کسب حدنصاب علمی لازم توانستند به استخدام این بانک درآیند. چنانچه تمایل دارید اطلاعات کاملی را در خصوص استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ دریافت نمایید با ما همراه باشید.

در دهه اخیر، بانک سپه در سال 96 از طریق آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور به پذیرش و جذب نیروی متخصص و کارآمد خود پرداخته است.

زمان استخدام بانک سپه 1402

در کشور ما معمولا بانک ها به دو روش اقدام به جذب نیرو می نمایند. 1- برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، 2- دریافت رزومه و برگزاری جلسه مصاحبه. بانک سپه در سال 96 با پیوستن به لیست سازمان ها و ارگان هایی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام نیاز برای جذب نیرو نمودند، نیروهای متخصص خود را پس از برگزاری مرحله مصاحبه، از میان داوطلبانی که حدنصاب علمی لازم را کسب نموده بودند، استخدام نمود.

با توجه به این که در آخرین دوره استخدامی بانک سپه، مجری برگزاری آن سازمان سنجش آموزش کشور بوده است لذا احتمال می رود در دوره جدید نیز ثبت نام آزمون استخدامی و سایر فرآیند استخدام از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی sanjesh.org انجام گیرد.

البته تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ از هیچ مرجع معتبری منتشر نشده است و به طور دقیق مشخص نیست که آیا این بانک در سال جاری جذب نیرو دارد یا خیر؟ اما چنانچه تمایل دارید به محض انتشار خبر استخدامی بانک سپه از آن آگاهی یابید می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه 1402

با توجه به این که بانک سپه در سال 96 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی خود نموده است، ممکن است ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در دوره جدید نیز از طریق همین سایت انجام گیرد.

اگرچه فعلا اطلاعیه ای مبنی بر استخدام این بانک در سال جاری منتشر نشده است، اما، ما در این قسمت راهنمای ثبت نام در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش با استناد بر اطلاعات آخرین دوره برگزاری آزمون (سال 96) ارائه می کنیم و چنانچه با شروع ثبت نام این آزمون، تغییراتی در نحوه ثبت نام ایجاد شده بود، به روز رسانی های لازم را به عمل خواهیم آورد.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

 

  • از گزینه های موجود در این صفحه، روی لینک فعال ”سیستم ثبت نام امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

  • پیش از هر اقدامی در راستای ثبت نام، لازم است که هزینه آن را پرداخت نمایید. برای این منظور، از قسمت راست صفحه روی گزینه ”خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

  • پس از اینکه هزینه آزمون را به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کردید، سامانه کدی را به عنوان شماره سریال کارت اعتباری صادر می کند. مجددا روی لینک ثبت نام کلیک کرده و برای ورود به فرآیند ثبت نام، شماره سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی موجود در صفحه را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در انتها کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • عکس پرسنلی خود را مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون، در سامانه بارگذاری نمایید.
  • پس از ارسال عکس، نوبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی می رسد. این فرم شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، مدرک تحصیلی، انتخاب شغل مورد تقاضا و… می باشد.
  • در صورتی که ثبت نام با موفقیت انجام شود، سامانه کدی را تحت عنوان کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را نزد خود نگه دارید.

شرایط لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۱۴۰۲

همانطور که می دانید، شرکت در هر آزمونی نیازمند دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وضع شده برای آن می باشد. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، ارگان ها و سازمان هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شوند، در  دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به طور کامل و جامع ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که چون آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه مربوط به سال 96 و چهارمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی می باشد لذا شرایط ذکر شده در این قسمت نیز بر اساس شرایط پذیرش در همان دوره ذکر شده است که می توانید با مطالعه آن به طور کلی با شرایط شرکت در آزمون آشنا شوید.

شایان ذکر است که در صورت برگزاری آزمون استخدام بانک سپه برای سال 1402، شرایط جدید بر اساس مندرجات دفترچه جدید، در این مقاله به روز رسانی خواهند شد.

شرایط عمومی

  • داﺷﺘﻦ ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ اﯾﺮان
  • اﻋﺘﻘﺎد ﺑﻪ دﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ اﺳﻼم ﯾﺎ ﯾﮑﯽ از ادﯾﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه در ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
  • اﻟﺘﺰام ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
  • اﻧﺠﺎم ﺧﺪﻣﺖ دوره ﺿﺮورت ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ (برای آقایان)
  • داﺷﺘﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • ﻋﺪم وﺟﻮد ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ راﺑﻄﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ رﺳﻤﯽ، ﺛﺎﺑﺖ و ﯾﺎ ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ در زﻣﺎن ﺛﺒﺖﻧﺎم
  • داﺷﺘﻦ ﻣﺪرک (رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﮔﺮاﯾﺶ) ﺑﺎ ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﻋﻼم ﺷﺪه در دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎی ﺛﺒﺖﻧﺎم
  • ﻣﻼک ﻋﻤﻞ ﺑﺮای اراﺋﻪ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ، زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن می‌باشد.
  •  در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﺗﻮﺳﻂ دﺳﺘﮕﺎه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ در ﻣﺮﺣﻠﻪ  مصاحبه آزمون استخدامی بانک سپه و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﻣﺮﺟﻊ رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ اﻋﺘﺮاض داوﻃﻠﺒﺎن، ﺷﻮرای ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ اﺳﺘﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ) ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.
  • داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام، ﻧﺒﺎید ﺟﺰو ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﺑﺎزﺧﺮﯾﺪ ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﻪ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  •  داوﻃﻠﺒﺎن ﺻﺮﻓﺎ در ﺻﻮرﺗﯽ ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ در اﯾﻦ آزﻣﻮن ﺛﺒﺖﻧﺎم ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ، ﮔﺮاﯾﺶ و ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ آﻧﺎن ﺑﺎ ﻋﻨﻮان رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ، ﮔﺮاﯾﺶ و ﻣﻘﻄﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﻨﺪرج در ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻣﺸﺎﻏﻞ دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎی ﺛﺒﺖﻧﺎم ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. همچنین ﻋﻨﻮان رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﺎﯾﺪ در ﻣﺘﻦ ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﯾﺎ داﻧﺸﻨﺎﻣﻪ درج ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ.
  • داشتن حداقل سن 20 سال تمام و حداکثر سن 30 سال تمام برای مدارک تحصیلی دیپلم و حداکثر 35 سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر 40 سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری.
  • ملاک ﻋﻤﻞ ﺑﺮای ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺳﻦ اﻓﺮاد، اوﻟﯿﻦ روز ﺛﺒﺖ ﻧﺎم می‌باشد.

شرایط اختصاصی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه
ﺣﺪاﻗـﻞ ﻣﻌـﺪل ﮐـﻞ ﺑﺮای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿـﺎن اﺳﺘﺨـﺪام در ﻣﻘﻄـﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ دﯾﭙﻠـﻢ 14 و در ﻣﻘﺎﻃﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠـﯽ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ و ﻓﻮق ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ 15 ﻣﯽﺑﺎﺷﺪﻣﻌﺪل در ﻣﻘﺎﻃـﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ دﯾﭙﻠﻢ و ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ در اﺳﺘـﺎنﻫﺎی اﯾﻼم، ﺑﻮﺷﻬﺮ، ﭼﻬﺎرﻣﺤـﺎل و ﺑﺨﺘﯿــﺎری، ﺧﺮاﺳـﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ، ﺧﺮاﺳﺎن ﺷﻤﺎﻟﯽ، ﺧﻮزﺳﺘـﺎن، ﺳﯿﺴﺘﺎن و ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎن، ﮐﺮدﺳﺘـﺎن، ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾـﻪ و ﺑﻮﯾﺮاﺣﻤـﺪ، ﻟﺮﺳـﺘﺎن و ﻫﺮﻣﺰﮔـﺎن 13 ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.
از داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﺗﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺘﯽ (ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺤﻀﺮی) ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻋﺪم درﺧﻮاﺳﺖ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻣﺪت 10 ﺳﺎل اﺧﺬ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.ﺑﺮای داوﻃﻠﺒﺎن ﺷﻐﻞ ﻣﺘﺼﺪی اﻣﻮر اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ (ﻓﻘﻂ داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺮد) داﺷﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞ 175 ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﺘﺮ ﻗﺪ و ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣـﯽ اﻟﺰاﻣـﯽ اﺳﺖ و ﮐــﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺖ ﻫﺮ ﻋﻨﻮان (ﭘﺰﺷﮑـﯽ و ﻏﯿﺮ ﭘﺰﺷﮑـﯽ) ﻣـﻮرد ﭘﺬﯾﺮش ﻧﻤﯽﺑﺎﺷﺪ.
ﺑﺮای اﯾﺜﺎرﮔﺮان 25 درﺻﺪ ﮐﻪ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ دارﻧﺪ داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﺑﺴﯿﺞ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ، ﮐﻔﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.از ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن در ﺷﻐﻞ ﻣﺘﺼﺪی اﻣﻮر اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ (ﻧﮕﻬﺒﺎن) ﺗﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺘﯽ (ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺤﻀﺮی) ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﺣﺪاﻗـﻞ 15 ﺳﺎل ﺧﺪﻣﺖ در ﺷﻐﻞ ﻣﺬﮐﻮر اﺧﺬ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ، ﻟﺬا این دسته از افراد تا زمانی که در اﯾﻦ ﺳﻤﺖ ﻣﺸﻐﻮل ﺧﺪﻣﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮی اﺧﺬ و ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ اراﺋﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ، اﻣﮑﺎن ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺷﻐﻞ آﻧﺎن ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.
ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﻋﻨﻮان ﺷﻐﻠﯽ ﺑﺎﻧﮑﺪار، ﺷﻌﺐ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.داﺷﺘﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. (ﻃﺒﻖ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻣﺮاﺟﻊ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻣﻌﺘﻤﺪ ﺑﺎﻧﮏ)

ﻣﻮارد ذﯾﻞ ﺑﻪ ﺷﺮط اراﺋﻪ ﺗﺄﯾﯿﺪﯾﻪ ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ، ﺑﻪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر اﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ

  • ﺟﺎﻧﺒﺎزان، آزادﮔﺎن، ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﺷﻬﺪا، ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﺟﺎﻧﺒﺎزان 25 درﺻﺪ ﺑﻪ ﺑﺎﻻ و ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮ آزادﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﺳﺎل و ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺳﺎﺑﻘﻪ اﺳﺎرت دارﻧﺪ و رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ اﺧﺘﯿﺎری در ﺟﺒﻬﻪ از ﺷﺮط ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻌﺎف ﻣﯽﺑﺎﺷﻨﺪ.
  • اﻓﺮاد ﺧﺎﻧﻮاده ﻣﻌﻈﻢ ﺷﻬﺪا (ﺷﺎﻣﻞ ﭘﺪر، ﻣﺎدر، ﺧﻮاﻫﺮ و ﺑﺮادر) ﺗﺎ ﻣﯿﺰان 5 سال.
  • رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﮐﻤﺘﺮ از ﺷﺶ ﻣﺎه ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ، ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ .
  • داوﻃﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ و ﺗﻤﺎم وﻗﺖ در وزارﺗﺨﺎﻧﻪﻫﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی دوﻟﺘﯽ، ﺑﺎﻧﮏﻫﺎ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ آنﻫﺎ، ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺑﯿﻤﻪﻫﺎی دوﻟﺘﯽ، ﺷﻬﺮداریﻫﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی دوﻟﺘﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﻮل ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮ آنﻫﺎ ﻣﺴﺘﻠﺰم ذﮐﺮ ﻧﺎم اﺳﺖ، ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﻣﻠﯽ و ﻣﺼﺎدره ﺷﺪه ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮی از ﺑﻮدﺟﻪ و ﮐﻤﮏ دوﻟﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻧﻬﺎدﻫﺎی اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ و ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ آنﻫﺎ از ﺗﺎریخ 22 بهمن 57 ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﺷﺘﻐﺎل داﺷﺘﻪاﻧﺪ، ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ آن ها.
  • ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ﺿﺮورت ﺑﻪ ﺷﺮط ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر در آﮔﻬﯽ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﺿﺎﻓﻪ ﻣﯽﺷﻮد.

مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در آزمون استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

با توجه به این که ثبت نام آزمون های استخدامی تماما به صورت اینترنتی بوده و امکان ارائه مدارک به صورت حضوری وجود ندارد داوطلب می بایست فایل اسکن آن ها را تهیه نموده و در صورت نیاز در سایت بارگذاری نماید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون های استخدامی بانک سپه که در این قسمت ارائه شده است مربوط به آخرین دوره برگزاری آن یعنی چهارمین دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 96 می باشد که در صورت برگزاری آزمون برای دوره جدید، به روز رسانی خواهند شد.

مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی بانک سپه
کارت ملیشناسنامه عکس دار
مدارک مورد نیاز جهت استفاده از امتیازات و سهمیه های قانونیمدرک تحصیلی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات مبنی بر فراغت از تحصیل تا زمان برگزاری آزمون)
کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای آقایان)فایل اسکن شده عکس 4×3 رنگی با پس زمینه سفید که تمام رخ باشد، مربوط به سال جاری داوطلب باشد، فرمت JPG، حداقل اندازه آن 200×300 و حداکثر 300×400 باشد، حجم فایل بین 15 تا 70 کیلوبایت باشد، حاشیه های زائد عکس حذف شده و فاقد هرگونه اثر مهر، منگنه یا لکه باشد.
توجه داشته باشید که اسکن عکس از روی کارت های شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه، قابل قبول نیست و لازم است داوطلب، عکس مورد نیاز را مطابق با شرایط فوق تهیه نماید.عکس پرسنلی خانم ها باید با حجاب بوده و صورت آن ها به طور کامل مشخص باشد.
اگر به هر دلیلی عکس بارگذاری شده، غیرمعتبر بوده و یا متعلق به شخصی دیگر باشد ، ثبت نام داوطلب باطل بوده و امکان شرکت در آزمون از او سلب خواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1402

با توجه به این که شرکت در هر آزمونی مستلزم پرداخت هزینه می باشد، آزمون استخدامی بانک سپه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. همانطور که پیشتر هم متذکر شدیم بانک سپه جزو ارگان ها و سازمان هایی بود که در سال 96 از طریق مشارکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام به جذب نیرو نمود.

که در آن سال، هزینه شرکت در آزمون 33 هزار تومان تعیین شده بود. با توجه به این که در هنوز در سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعیه مبنی بر استخدامی بانک سپه منتشر نشده است لذا هزینه ثبت نام نیز مشخص نمی باشد ولی بدیهی است که در صورت برگزاری آزمون این هزینه افزایش خواهد یافت.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1402

قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور برای داوطلبان آن نیاز است تا با مطالعه دفترچه مربوطه از شرایط استخدام بانک سپه و ظوابط آن به خوبی آگاهی داشته باشند تا در صورت عدم مغایرت موارد ذکر شده از پرداخت هزینه اجتناب کنند. زیرا در صورت انصراف مبلغ پرداختی عودت داده نمی شود. با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه دفترچه آن نیز در دسترس نمی باشد، لذا در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه ای در این زمینه این مقاله بروز خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه ۱۴۰۲
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه

(در صورت انتشار، لینک فوق فعال خواهد شد.)

منابع آزمون استخدامی بانک سپه 1402

منابع آزمون یکی از موارد اصلی برای گرفتن بهترین نتیجه می باشد لذا افرادی که در پی موفقیت در آزمون ها هستند بایستی با مدیریت زمان منابع را به خوبی مطالعه نموده و تسلط کافی به آن داشته باشند. در این خصوص منابع مهم در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه به صورت دو بخش عمومی و اختصاصی ذکر می شود لذا در صورت انتشار اطلاعیه جدید این مقاله بروز خواهد شد.

منابع آزمون استخدامی بانک سپه 
منابع عمومیمنابع اختصاصی
فناوری اطلاعاتاصول حسابداری 1
ریاضی و آمار مقدماتیاصول حسابداری 2
زبان و ادبیات فارسیمدیریت مالی
معارف اسلامیمالیه عمومی و بودجه ریزی
زبان انگلیسیاقتصاد خرد و کلان
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسیتئوری های مدیریت (اصول مدیریت، رفتار سازمانی و منابع انسانی)
هوش و توانمندی های عمومی

نکات مهم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۱۴۰۲

  • داوطلبان باید دفترچه آزمون های استخدامی را به دقت مطالعه نمایند و توجه داشته باشند که شغل انتخابی با رشته و گرایش مدرک تحصیلی آن ها مغایرت نداشته باشد.
  • امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده داوطلب فقط تا پایان مهلت ثبت نام و از قسمت پروفایل کاربری امکان پذیر است.
  • داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات ثبتی خود را دارند، دقت کنند که مجددا باید تمام مراحل را طی نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند. در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر اعمال نشده و همان اطلاعات اولیه، معتبر می باشد.
  • ثبت نام هایی که به صورت ناقص انجام گیرند بررسی نمی شوند و وجه پرداختی برای آن ها نیز بازگردانده نخواهد شد.
  • درصورتی که برای برخی از رشته ها، گرایش های خاصی ذکر شده باشد، داوطلب تنها با در دست داشتن مدرک متعلق به همان گرایش های رشته می تواند در آزمون ثبت نام کند. اما اگر گرایش خاصی برای رشته ای مورد نظر نباشد، امکان ثبت نام برای داوطلبان تمام گرایش های آن رشته وجود خواهد داشت.
  • داوطلبانی که دارای سهمیه 25 درصدی می باشند تنها زمانی قادر به استفاده از آن خواهند بود که اطلاعاتشان در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ثبت رسیده و دارای پرونده باشند.
  • ایثارگرانی که قصد استفاده از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد را دارند، باید وضعیت شغلی آن ها در سیستم “سجایا” الزاما بیکار، ثبت شده باشد. از همین رو می توانند از طریق بنیاد محل پرونده، جهت مشخص کردن وضعیت شغلی و اصلاح آن، اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه اقدام نمود؟

هنوز زمان دقیقی در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در دسترس نمی باشد. لذا در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص مقاله بروز خواهد شد.

2- برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

ثبت نام در آزمون استخدامی بانکسپه از طریق سایت اختصاصی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می گیرد.

3- شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی بانک سپه چیست؟

شرایط عمومی و اختصاصی این بانک در دفترچه ثبت نام این آزمون و همچنین این مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. س

    سلام آیا با ۲۲ سال سن و مدرک لیسانس حسابداری میشود در آزمون استخدامی بانک سپه شرکت کرد؟؟؟؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، در صورت دارا بودن سایر و شرایط و اعلام استخدامی ارگان مربوطه نسبت به نیاز در رشته شما بله امکان ثبت نام برایتان فراهم است .

  2. سهیل

    سلام آیا با سن ۲۲ سال و مدرک لیسانس حسابداری می شود در آزمون استخدامی بانک سپه شرکت کرد؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص جزئیات شرایط استخدام بانک سپه سال ۱۴۰۰، منتشر نشده است.

  3. منصوره معصومی

    سلام دفترچه ثبت نام بانک سپه کی میاد

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام استخدامی بانک سپه منتشر نشده است. جهت اطلاع از آخرین خبرها می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی شوید.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک