خانه دکتری زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری به زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری بستگی دارد و افرادی که در مرحله کتبی این آزمون شرکت کرده باشند، معمولا حدود 1-2 ماه پس از آن،  نتایج اولیه خود را مشاهده می کنند. نتایج  مذکور در تاریخ مشخصی که از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود، منتشر شده و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت کارنامه خود جهت انجام مراحل بعدی پذیرش، اقدام نمایند. زمان بندی این فرآیند در جدول موجود در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری  1403 که اخیرا منتشر شده، قابل مشاهده است.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

لینک مستقیم دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری
لینک مستقیم دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ روز 28 فروردین ماه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  می باشد.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

داوطلبان شرکت کننده در مرحله کتبی آزمون دکتری برای مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری می توانند در 28 فروردین ماه  ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. هر یک از داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه دکتری خود مجاز به شرکت در فرآیند انتخاب رشته دکتری شده اند، می توانند مطابق با زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان مذکور، نسبت به این امر اقدام نمایند.

 

افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از تاریخ 1 الی 5 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته‌ محل)، در سایت سنجش اقدام نمایند.

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه خود در آزمون دکتری می بایست مراحلی را طی کنند.

  • ابتدا به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی سمت راست، گزینه “دکتری تخصصی” را انتخاب کنید.

مرحله اول دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

  • در این مرحله روی لینک فعال “پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

  • مجدداً انتخاب عنوان “کارنامه اعلام نتایج اولیه سال 1403”

مرحله سوم دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

  • پس از وارد نمودن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و کد امنیتی یا شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد امنیتی، با فشردن کلید “جستجو” می توانید نتایج خود را مشاهده کنید.

مرحله چهارم دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

نکات مهم زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

اطلاع داشتن از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا داوطلبان پس از دریافت کارنامه خویش، در صورتی که  مجاز به انتخاب رشته دکتری شده باشند، می بایست اقدامات لازم را در موعد مقرر در سایت انتخاب رشته آزمون دکتری به سرانجام رسانند.

  • متقاضیان می بایست در زمان اعلام نتایج اولیه، کارنامه خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نموده و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 به ثبت کدرشته محل های مدنظر بپردازند.
  • داوطلبان پس از مشاهده نتایج به دست آمده، در صورتی که به مواردی همچون عدم اعمال سهمیه ها و یا رتبه و نمره خود در کارنامه اعتراضی داشته باشند می توانند با طی کردن مراحل ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش و مراجعه به بخش سیستم پاسخگویی سایت مذکور و یا با مراجعه مستقیم به آدرس request.sanjesh.org، اعتراض خود را با ذکر دلایل منطقی ثبت نمایند.
  • داوطلبین با مطالعه دقیق کارنامه، متوجه قبولی یا عدم قبولی خود در آزمون کتبی خواهند شد. در صورت قبولی، لازم است در فاصله زمانی کوتاه دفترچه مربوط به انتخاب رشته دکتری را مطالعه کرده و خود را برای این فرآیند مهم آماده کنند.

 

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ در چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ روز 28 فروردین ماه  می باشد.

2- مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری از چه طریقی امکان پذیر می باشد؟

برای مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری وجود دارد؟

بله، امکان اعتراض به مواردی همچون عدم اعمال سهمیه ها و یا رتبه و نمره مندرج در کارنامه از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وجود دارد

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری