خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403 تا حدود ۲۰ روز آینده خبر داد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

در آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 که در 31 فروردین ماه سال جاری برگزار گردید، 72 هزار داوطلب، شامل 42 هزار زن و 30 هزار مرد شرکت نمودند که از میان آن ها 4900 نفر جذب این سازمان خواهند شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ۳۷۰۰ نفر از کل 4900 نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می شوند، به حوزه درمان اضافه خواهند شد و همچنین در این آزمون از حدود ۱۱ هزار پرستار شرکت کننده، ۱۴۰۰ نفر استخدام خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی و این‌که بیشتر شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند، افزود: در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی، گفت: نتایج اولیه این آزمون که  شامل مرحله اول فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز آینده اعلام  می گردد و سپس مراحل بعدی فرآیند استخدام شامل  مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  و گزینش برگزار خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی