خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

کارنامه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401
اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403، پس از شرکت در آزمون کتبی مربوطه باید در انتظار شروع فرآیند اعلام نتایج باشند. در هنگام انتشار نتایج اولیه استخدامی این سازمان، اسامی افرادی که حد نصاب علمی لازم را کسب نموده اند تا 3 برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. سپس پذیرفته شدگان بایستی مدارک لازم را تهیه و در زمان مقرر در اختیار سازمان مذکور قرار دهند و در صورت تایید مدارک شان بایستی خود را آماده شرکت در مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی کنند. نتایج نهایی مبنی بر پذیرش مصاحبه کنندگان در قالب انتشار کارنامه نهایی از سایت ثبت نام آزمون اعلام خواهد شد.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

(با انتشار نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد)

سایت ثبت نام آزمون تامین اجتماعی

نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403 طی دو مرحله و ابتدا نتایج آزمون کتبی و بعد از بررسی مدارک و مصاحبه اسامی پذیرفته شدگان اطلاع رسانی می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

فرآیند استخدام سازمان تامین اجتماعی از طریق آزمون کتبی 1403 دارای 2 مرحله کلی بوده که در مرحله اول نتایج اولیه یا همان کارنامه شرکت کنندگان منتشر می شود و در مرحله بعدی پروسه بررسی مدارک و انجام مصاحبه صورت خواهد پذیرفت.

 

پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان مذکور زمان انتشار کارنامه شرکت کنندگان که حدودا پس از گذشت دو ماه از این آزمون است نیز مشخص خواهد شد. بنابراین نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ احتمالا در اوایل خرداد ماه اعلام خواهد شد.

 

پس از این مرحله، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شده باشند، به صورت 3 برابر ظرفیت برای بررسی مدارک و مصاحبه فراخوانده می شوند. زمان انتشار نتایج نهایی که لازمه آن تحویل و بررسی مدارک و پس از آن فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403 می باشد، برای این آزمون هنوز اعلام نشده است. می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از جدیدترین اخبار در خصوص نتایج مصاحبه استخدامی این سازمان مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی تیر ماه ۱۴۰۳
عنوانزمان اعلام نتایج
نتایج اولیهاحتمالا خرداد ماه 1403
نتایج نهاییاحتمالاً در مرداد ماه ۱۴۰۳

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

نتایج اولیه آزمون استخدامی تامین اجتماعی به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد و پس از آن با ارسال پیامک یا برقراری تماس با افراد پذیرفته شده، از آن ها برای انجام مراحل بعدی دعوت می گردد که در ادامه تمامی مراحل تشریح می شود.

  • ورود به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و کلیک بر روی آیکون “ورود به پروفایل”

مرحله اول نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی جهاد دانشگاهی

  • در این صفحه اطلاعات کادرهای کد ملی و کد رهگیری را تکمیل نموده و سپس گزینه “ورود به پروفایل” را بفشارید.

مرحله دوم نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی جهاد دانشگاهی

 

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

پس از مشاهده و دریافت نتایج، داوطلبانی که به هر دلیلی به مندرجات کارنامه خود اعتراض دارند، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نامی آزمون درخواست خود را ثبت کرده و در دست بررسی قرار دهند.

 

با استناد به دفترچه راهنما و اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت جهاد دانشگهی در زمان اعلام نتایج اولیه، اخباری در خصوص امکان اعتراض به نتایج وجود نداشته اما ممکن است زمینه آن برای نتایج نهایی مهیا شود که در این صورت از طریق به روزرسانی این مقاله می توانید از تازه ترین اخبار مربوطه آگاه شوید.

نکات مربوط به پذیرش در استخدامی تامین اجتماعی 1402

توجه به نکات زیر برای آگاهی از نحوه پذیرش و سنجش داوطلبان در فرآیند استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ می تواند کمک کننده باشد.

  • در زمان انتشار کارنامه آزمون کتبی نام کسانی که موفق به کسب حد نصاب لازم شده اند تا 3 برابر ظرفیت به عنوان پذیرفته شدگان اولیه منتشر می شود. حد نصاب علمی مذکور عبارت است از 50 درصد میانگین امتیاز 3 نفر برتر در هر شغل که در محاسبه آن اهمیت دروس عمومی به میزان 40 درصد و دروس تخصصی 60 درصد می باشد.
  • پس از انجام جلسات مصاحبه، پذیرفته شدگان را تا یک برابر ظرفیت (یعنی به عنوان نفر اصلی) به واحد گزینش معرفی می کنند. این افراد بر اساس مجموع نمره کل نهایی کسب شده آنان با وزن 60 درصد برای آزمون کتبی و 40 درصد برای مصاحبه تعیین شده و در صورت مساوی بودن نمره چند نفر، اولویت با کسی می باشد که در آزمون کتبی نمره بیشتری را کسب کرده باشد.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳چه زمانی اعلام می شود ؟

نتایج اولیه احتمالا خرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

2- نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهر ماه ۱۴۰۳را به چه طریقی می توان دریافت کرد؟

مشاهده و دریافت نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی انجام می شود.

3- نحوه پذیرش نهایی برای استخدامی در سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

پذیرفته شدگان آزمون کتبی این سازمان بایستی با ارائه مدارک خود و شرکت در مصاحبه در انتظار انتشار نتایج نهایی باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی