خانه کنکور زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

زمان نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1400

افرادی که رتبه و تراز مورد نیاز پذیرش رشته های دانشگاه فرهنگیان را کسب نکرده اند یا نتوانستند مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای تکمیل ظرفیت این دانشگاه اقدام نمایند. توجه نمایید این متقاضیان می بایست در زمان اعلام شده فرآیند نام نویسی برای تکمیل ظرفیت این دانشگاه را به انجام برسانند. سایت سازمان سنجش آموزش کشور این نتایج را به صورت اینترنتی و با عنوان “اسامی معرفی شدگان برای حضور در مرحله مصاحبه” اعلام می کند.

سایت سازمان سنجش آموزش کشور نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را در زمان مقرر به صورت اینترنتی منتشر می کند.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور پس از پایان زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، اسامی افراد پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را در سایت خود منتشر می کند. پذیرفته شدگان دوره های گذشته در اسفند ماه می توانستند نتایج را در سایت مذکور مشاهده کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و محل انجام مصاحبه، معاینه پزشکی و دیگر مراحل گزینش، پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند.

لازم است بدانید در سال 1402 هنوز ثبت نامی برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان صورت نگرفته و زمان اعلام نتایج مشخص نیست. پیش بینی می شود اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیز در صورت انتشار اطلاعیه پذیرش در اواخر اسفند ماه منتشر گردد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره از آخرین اطلاعات درباره این موضوع مطلع شوید.

 

به خاطر داشته باشید که متقاضیان باید در مدت زمانی که مشخص می شود به آدرس های محل مصاحبه که در اطلاعیه درج می شود، مراجعه کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانند. همچنین عدم مراجعه در زمان مقرر، به معنای انصراف داوطلب از گزینش به حساب می آید و فرد متقاضی حق اعتراض نخواهد داشت.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402

از آنجایی که نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، متقاضیان می بایست برای مشاهده نتایج به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

  • پس از وارد شدن به سایت مذکور، باید گزینه “سراسری” را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید بر روی لینک “اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری” کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی برای مشاهده اسامی افراد پذیرفته شده باید بر روی لینکی که در انتهای اطلاعیه قرار دارد با عنوان “برای مشاهده اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت اینجا کلیک نمایید”، کلیک کنید تا فایل PDF مربوطه را دریافت نمایید.

شایان ذکر است که پس از اعلام زمان و آدرس های محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان متقاضیان می بایست در تاریخ های مقرر به آدرس های مشخص شده مراجعه نمایند. در صورت غیبت در جلسه معاینه و دیگر مراحل هیچ دلیلی مورد قبول نیست و عدم مراجعه داوطلب به منزله انصراف وی به حساب می آید. به منظور اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

در سال ۱۴۰۲ هنوز تاریخی برای انجام فرآیند تکمیل ظرفیت اعلام نشده است. به محض انتشار خبر جدید، اطلاعیه مربوطه در کانال تلگرام ایران مشاوره قرار داده می شود.

2- از چه طریقی می توان به نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ را مشاهده نمود؟

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در تاریخ مقرر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

3- در صورت عدم شرکت داوطلبان در مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ احتمال پذیرش وجود دارد؟

خیر، عدم شرکت متقاضیان در مصاحبه به منزله انصراف قطعی آن ها محسوب می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور