خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

یکی از آزمون های مهم استخدامی که همه ساله برگزار می شود، استخدام آموزش و پرورش است. در سال 1403 نیز این آزمون برای استخدام تعداد بالایی فارغ التحصیل در رشته های مختلف و تامین نیروی انسانی مدارس کشور در عناوین شغلی دبیری و هنرآموزی برگزار خواهد شد. حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون دبیری، نتایج اولیه توسط سایت سازمان سنجش منتشر می شود. پذیرفته شدگان مرحله اول باید در مراحل ارزیابی تکمیلی شرکت کرده و موفق به کسب نمره قابل قبول آن شوند. در نهایت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری که مشخص کننده گزینش یا عدم گزینش افراد است، توسط سایت مذکور منتشر خواهد شد.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 در تاریخ 26 خرداد ماه منتشر شد.

نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 در چه زمانی اعلام می شود؟

آزمون دبیری که یکی از پرطرفدارترین آزمون های استخدامی در کشور است، در سال ۱۴۰۳ با استقبال بالایی از داوطلبان همراه می باشد. نتایج اولیه و نهایی این آزمون توسط سایت سازمان سنجش در دسترس افراد قرار می گیرد.

زمان اعلام نتایج اولیه

ارزیابی کسانی که در آزمون دبیری آموزش و پرورش شرکت می کنند، با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی صورت می گیرد. سهم آزمون کتبی و تاثیر آن در نتایج نهایی 40 درصد است، در حالی که تاثیر مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش برای قبولی در این آزمون 60 درصد می باشد. نتایج اولیه آزمون دبیری سال 1403 در تاریخ 26 خرداد ماه منتشر شد. برای اطلاع از اخبار تکمیلی می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوید.

زمان اعلام نتایج نهایی

بعد از بررسی نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و کسب امتیاز لازم، داوطلبان باید در مرحله دوم آزمون که مربوط به مصاحبه شفاهی است، شرکت کنند. مجوز لازم برای شرکت در مرحله شفاهی، کسب حد نصاب نمره یا امتیاز در مرحله اولیه آزمون است. تا الان هیچ خبری مبنی بر انتشار نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری اعلام نشده است. در صورت هر گونه خبر، متن مقاله بروزرسانی می شود. همچنین می توانید با عضویت در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی آخرین اخبار مربوط به اعاتم نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی را پیگیری کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

دقیقا مانند سال های گذشته، منبع اصلی برای اطلاع از نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش، سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که در تاریخ اعلام شده در این آزمون شرکت کرده اند، می توانند نتایج دقیق خود در هر کدام از مراحل ابتدایی و نهایی آزمون دبیری را از سایت سنجش مشاهده کنند.

با توجه به نتایج قبولی داوطلبان در مرحله اولیه آزمون دبیری، این افراد به صورت 3 برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت می شوند. بعد از برگزاری این مرحله نیز نوبت به اعلام نتایج نهایی آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 می رسد. در ادامه همین مقاله مراحل لازم برای مشاهده نتیجه اولیه و نهایی از سایت سازمان سنجش ذکر شده است.

  •  ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sangesh.org شوید و از بخش منو اصلی سایت وارد قسمت آزمون ها شده و روی گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” کلیک می کنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در صفحه ای که باز شده روی گزینه “سیستم کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

 آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

  • سپس روی لینک “سیستم کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال 1403” کلیک کنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بعد از وارد کردن اطلاعات به یکی از دو روش اعلام شده، می توان وارد صفحه شخصی شده و نتیجه آزمون در هر کدام از مراحل اولیه یا نهایی را مشاهده کرد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نکته: برای دریافت نتایج نهایی آزمون تمامی مراحل همانند نتایج اولیه است اما لینک فعال شده آن مربوط به نتایج نهایی می باشد.

اعتراض به نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

بعد از مشخص شدن تاریخ اعلام جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری ۱۴۰۳ در هر کدام از مراحل اولیه یا نهایی، داوطلبان با توجه به مشخصات خود وارد سایت سازمان سنجش شده و از نتیجه آزمون مطلع خواهند شد. یکی از شرایطی که در اکثر سال های گذشته نیز پیش آمده، اعتراض و نارضایتی برخی داوطلبان از نتیجه آزمون است. سازمان سنجش با توجه به چنین شرایطی، زمینه ای را فراهم کرده تا افراد بتوانند اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در هر کدام از مراحل اولیه یا نهایی را از طریق سایت ثبت کنند.

زمان ثبت اعتراض به نتایج

مدت زمان اعتراض به نتیجه اولیه یا نهایی آزمون استخدامی دبیری بلافاصله بعد از اعلام نتایج می باشد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش اعتراض خود به نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403 را ثبت نمایند.

اعتراضات ثبت شده در سیستم پاسخگویی این سایت در زمانی به غیر از زمان اعلام شده، بررسی نخواهد شد. دریافت نتیجه بررسی اعتراض نیز همانند مراحلی است که در ادامه گفته ایم.

  • مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب آیکون مشخص شده در تصویر

مرحله اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کلیک بر روی “ورود به سیستم پاسخگویی”

مرحله دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • انتخاب گزینه “ورود به سیستم” (اگر برای بار اول وارد این سیستم می شوید، باید با انتخاب کلید “عضویت در سایت” حساب کاربری برای خود بسازید.)

مرحله سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • تکمیل اطلاعات هویتی و فشردن دکمه “تایید”

مرحله چهارم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • درج نام کاربری و رمز عبور و انتخاب عبارت “درخواست جدید”

مرحله پنجم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • انتخاب نوع آزمون و سال برگزاری آن

مرحله ششم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • درج درخواست و فشردن دکمه “تایید”
    مرحله هفتم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون دبیری آموزش پرورش ۱۴۰۳ چه تاریخی اعلام می شود؟

نتایج اولیه آزمون دبیری در تاریخ 26 خرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

2- نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۳ از چه طریقی منتشر می شود؟

این نتایج از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون دبیری آموزش پرورش ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، معمولا همزمان با انتشار نتایج به مدت یک هفته با ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش می توانید اعتراض خود را ثبت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. .

    هفته سوم خرداد تموم شدپس نتایج کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      زمان اعلام نتایج این آزمون به طور دقیق مشخص نمی باشد.

  2. مریم

    تکمیل ظرفیت دبیری کی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      درحال حاضر اطلاعاتی از این بابت توسط ارگان آموزش و پرورش منتشر نشده است.

دریافت مشاوره