خانه آزمون استخدامی وزارت بهداشت زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

تمام اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ از طریق دفترچه راهنمای آزمون مشخص و اعلام می شود. طبق آخرین اطلاعیه های ارائه شده، این دفترچه پیش از شروع مهلت نام نویسی آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. تمام افراد علاقه مند به اشتغال در مراکز و ارگان های وابسته به وزارت بهداشت می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 در شهریور ماه از طریق سایت مجری برگزار کننده آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403 جهت به کارگیری فارغ التحصیلان مختلف رشته های پزشکی و پیراپزشکی برگزار می شود تا علاقه مندانی که از شرایط لازم برخوردارند، از این فرصت استفاده کنند. اولین قدم جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳، در دسترس قرار گرفتن دفترچه راهنمای این آزمون می باشد که معمولا پیش از فرارسیدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و احتمالا در شهریور ماه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

 

انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1402 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام شد و انتظار می رود مجری برگزار کننده آزمون برای دوره جدید نیز همین سازمان باشد. احتمال انتشار اصلاحیه هایی برای دفترچه مورد بحث نیز در بازه ثبت نام وجود دارد که در این صورت مقاله بروزرسانی خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 هنوز منتشر نشده است و داوطلبان می توانند با عضویت در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی  پیگیر اخبار مرتبط با انتشار دفترچه باشند. دفترچه راهنما شامل اطلاعات بسیار مهمی برای شرکت کنندگان از قبیل موارد زیر می باشد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 را از طریق لینک موجود در باکس زیر دریافت نمایند. به علاوه در صورت لزوم می توانید با مراجعه به لینک سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

سوالات متداول

1- دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

این دفترچه در شهریور ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

2- برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ باید از طریق کدام سایت اقدام کرد؟

این دفترچه از طریق سایت مجری برگزار کننده آزمون منتشر می شود که در دوره گذشته مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir بود.

3- چه کسانی می توانند در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ شرکت کنند؟

تمام فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که از شرایط درج شده در دفترچه استخدامی این آزمون برای سال ۱۴۰۳ برخوردارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Hosein

    سلام دفتر چه میاد تو سایت

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، دفترچه ی ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سایت سنجش منتشر می شود.

دریافت مشاوره