خانه نمونه دولتی زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

دانش آموزانی پایه نهم که قصد ادامه تحصیل در مدارس نمونه مردمی را دارند می توانند با شرکت در آزمون نمونه دولتی شانس خود را جهت ساختن آینده ای بهتر امتحان کنند. برای این امر می بایست از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی آگاهی کافی داشته باشند که تمام ضوابط آن در دفترچه راهنمای نام نویسی به جهت مطالعه دقیق داوطلبان درج شده است. همچنین زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی، تعداد سوالات، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و تمام جزئیات لازم نیز جزو مندرجات این دفترچه می باشند.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 هم زمان آغاز مهلت نام نویسی در این آزمون از طریق سامانه مربوطه منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی باید با مراجعه به سایت ثبت نام دفترچه را دانلود نمایند. اما کسانی که در جستجو زمان انتشار دفترچه راهنمای آزمون می باشند باید بدانند که مطابق با آغاز مهلت نام نویسی، دفترچه راهنمای آن نیز منتشر خواهد شد. لیکن با توجه به این که زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، نمی توان در خصوص زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز صحبت نمود.

 

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همزمان با آغاز نام نویسی یعنی 18 فروردین ماه 1403 به انتشار درآمد. این دفترچه به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir قابل دریافت است.

راهنمای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404

همان گونه که اشاره کردیم فرآیند ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ کشوری در یک تاریخ معین و با انتشار یک دفترچه از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی یعنی سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir انجام می شود. به خاطر سهولت شما عزیزان لینک دانلود دفترچه سال گذشته را در ادامه زیر قرار داده ایم و لینک دانلود دفترچه پذیرش سال تحصیلی 1403 – 1404 به محض انتشار فعال خواهند شد.

پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در زمینه تاثیر سهمیه شاهد ، جانبازی ، شهری و روستایی در آزمون مدارس نمونه دولتی با کلیک بر روی لینک مربوطه جمع آوری کنید تا برای تصمیم گیری دچار مشکل نشوید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی منتشر خواهد شد؟

هم زمان با آغاز مهلت نام نویسی یعنی 17 فروردین ماه 1403، دفترچه راهنمای آن نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

2- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه طریق قابل در یافت می باشد؟

شما می توانید با مراجعه به سامانه مای مدیو مربوطه، تمام اقدامات لازم نظیر دانلود دفترچه را به انجام برسانید.

3- از دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه اطلاعاتی استخراج می شود؟

با مطالعه دفترچه به اطلاعات ضروری نظیر زمان برگزاری آزمون، تعداد سوالات آن، زمان دریافت کارت ورود به جلسه دست خواهید یافت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد