خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی زمان برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش
زمان برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

بنا براظهارات معاون وزارت آموزش وپرورش، اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، ۱۴ فروردین ماه 1403 خواهد بود.

زمان برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی که 18 اسفندماه 1402 برگزار گردید، 636 هزار نفر شرکت کردند که 28 هزار نفر به‌عنوان آموزگار ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد.

وی همچنین افزود: نتایج اولیه آزمون  آموزگار ابتدایی و استثنایی تا 14 فروردین ماه اعلام می گردد و از 20 فروردین ماه 1403 کانون‌های ارزیابی مستقر می شوند تا  مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از داوطلبان انجام بگیرد و در نهایت تا 28 اردیبهشت فرایند ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد. آموزش و پرورش سعی می کند قبل‌ از آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی که 28 اردیبهشت 1403 برگزار می شود، نتایج آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی را اعلام کند.

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در خرداد ماه منتشر می گردد و پس از اعلام آن، متقاضیان می بایست در یک دوره مهارت آموزی یک‌ساله که از خرداد ماه شروع می شود، شرکت کنند تا در مهر ماه سال تحصیلی آینده وارد کلاس های درس شده و فعالیت خود را آغاز نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی