خانه اخبار تحصیلی کنکور زمان ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۳

زمان ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۳

زمان ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۳
زمان ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش، زمان ثبت نام و ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره معدل شرکت کنندگان کنکور ۱۴۰۳، اول اردیبهشت ماه خواهد بود.

اعلام زمان ترمیم معدل کنکور 1403

براساس اطلاعیه های منتشر شده ازسوی سازمان سنجش و  آموزش و پرورش کشور، داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ می بایست در اول اردیبهشت ماه سال جاری به پنجره درگاه خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و اقدامات لازم را جهت ثبت سوابق تحصیلی و ترمیم نمره معدل خود انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به مدارس وجود ندارد.

لازم به ذکر است تاثیر معدل در کنکور 1403 تنها شامل حال افرادی می شود که تاریخ فراغت از تحصیل آنها پس از سال 84 باشد و متقاضیانی که ماقبل این تاریخ فارغ التحصیل شده باشند را شامل نمی شود. برای داوطلبان نظام جدید معدل امتحان نهایی سال دوازدهم و برای داوطلبان نظام قدیم معدل مربوط به امتحانات نهایی در سال سوم دبیرستان به عنوان ملاک درنظر گرفته خواهد شد.

متقاضیان مشمول استفاده از سوابق تحصیلی در کنکور می بایست، در حین فرایند ثبت نام کنکور 1403 سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود که پیش از این دریافت نموده اند را درج کنند. ثبت این کد در سایت ثبت نام کنکور، برای تکمیل فرآیند نام نویسی داوطلب ضروری است و عدم درج آن در بخش مربوطه باعث بروز اختلال در این روند می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور