خانه مدارس زمان ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

زمان ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

مهلت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 - 1400
زمان ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

المپیادهای علمی از جمله آزمون هایی هستند که هر ساله در سطح دانش آموزی برگزار می شوند و طی آن ها، دانش آموزان مستعد شناسایی شده و در نهایت تیمی چند نفره از برگزیدگان نهایی برای شرکت در المپیادهای بین المللی انتخاب می شوند. علوم و فناوری نانو از جمله رشته هایی است که هر ساله دانش آموزان زیادی را به خود جذب می نماید. ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 در موعد مقرر از طریق “سایت باشگاه نانو” انجام می شود و علاقه مندان می بایست در مدت زمان تعیین شده، به سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را به انجام برسانند.

ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو به صورت اینترنتی و از طریق سامانه باشگاه بانو امکان پذیر است.

زمان ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

داوطلبانی که قصد شرکت در المپیادهای علمی را دارند، لازم است پیش از اقدام به نام نویسی، دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 را مطالعه کرده تا ضمن آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه، از احراز شرایط مرتبط با رشته مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند. نام نویسی المپیاد نانو در مدت زمانی متفاوت از سایر المپیادها انجام شده و تنها از طریق سایت nanoclub.ir صورت می گیرد.

دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم تا دوازدهم می توانند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو شرکت کنند. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای ثبت نام در این آزمون مشخص شده است؛ اما در سال گذشته این فرآیند از روز 2 دی ماه 98 لغایت روز 10 اردیبهشت ماه 99 انجام گردید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه زمان و اخبار مربوطه در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

سایت ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 به نشانی nanoclub.ir تنها سامانه ای است که داوطلبان شرکت در المپیاد نانو می توانند از طریق آن، ثبت نام خود را انجام دهند. مراحلی که لازم است جهت ثبت نام این آزمون در بدو ورود خود به سایت باشگاه نانو انجام دهید، به شرح زیر می باشند.

  • وارد سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir شده و گزینه “المپیاد نانو” را از نوار بالای صفحه انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام المپیاد نانو

  • گزینه “المپیاد دانش آموزی نانو” را انتخاب نموده و بر روی عبارت “ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام المپیاد نانو

  • شماره تلفن همراه و کلمه عبور را وارد نموده و کلید “ورود” را بفشارید. (در صورتی که قبلا عضو باشگاه نانو نبوده اید، لازم است با کلیک روی گزینه “قبلا عضو باشگاه نبوده ام”، مراحل عضویت خود را به انجام برسانید.)

مرحله سوم ثبت نام المپیاد نانو

پس از ورود به صفحه کاربری خود باید فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کرده و اطلاعات مورد درخواست را در بخش های مربوطه وارد کنید و سپس با پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراحل نام نویسی خود را به اتمام برسانید. نام نویسی المپیاد نانو به دو روش گروهی و انفرادی امکان پذیر بوده و تنها نهادهای ترویجی اجازه ثبت نام گروهی دانش آموزان را دارند.

داوطلبانی که در مدت زمان مقرر نسبت به ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 اقدام کرده اند، می توانند با شناخت منابع المپیاد نانو به طراحی یک برنامه ریزی درست و هدفمند بپردازند و بدین ترتیب آمادگی لازم را پیش از زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی برای رقابت با دیگر دانش آموزان کسب نمایند. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از مباحث فوق می باشید، می توانید با کلیک روی لینک مرتبط با آن، به مقاله مربوطه هدایت شوید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام المپیاد علمی و فناوری نانو در چه زمانی انجام می شود؟

زمان نام نویسی آزمون این المپیاد تا کنون اعلام نشده است. شما می توانید اخبار مربوطه را در کانال مدارس ایران مشاوره پیگیری نمایید.

2- برای شرکت در المپیاد علمی و فناوری نانو از چه طریقی باید ثبت نام کنم؟

ثبت نام این المپیاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir انجام می گیرد.

3- آیا دانش آموزانی که سابقه ترک تحصیل یا وقفه در آن را داشته باشند، اجازه شرکت در المپیاد علمی و فناوری نانو را دارند؟

خیر، این دانش آموزان اجازه شرکت در این المپیاد را ندارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس