خانه تیزهوشان زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

تاریخ نام نویسی در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مدارس استعداد های درخشان از نظر علمی و کیفیت آموزش در سطح بالاتری از سایر مدارس کشور قرار دارند و همین امر باعث شده که تحصیل در این مراکز برای دانش آموزان و والدین آنان اهمیت ویژه ای داشته و هر ساله داوطلبان زیادی خواهان ورود و تحصیل در این مدارس باشند. با توجه به کاهش تعداد دانش آموزان در برخی مقاطع، “مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان” اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم می نماید تا دانش آموزانی که مشتاق ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند، بتوانند شانس خود را امتحان کنند.

زمان دقیق ثبت نام این آزمون از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم اعلام خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

داوطلبان شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم می بایست در زمان مشخص شده از سوی سازمان مربوطه، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در آزمون مدارس تیزهوشان اقدام نمایند. نام نویسی آزمون فوق به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان امکان پذیر می باشد. مطابق با دوره های گذشته، ثبت نام آزمون های تیزهوشان معمولا در اوخر بهمن یا اوایل اسفند ماه بوده است و انتظار می رود در دوره پیش رو نیز به همین منوال باشد. در حال حاضر اطلاعیه دقیقی درباره زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشا 1400 – 1401 منتشر نشده است اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از جدیدترین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

مراحل ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

توصیه می شود تمامی داوطلبان شرکت در آزمون، پیش از ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 را از طریق لینک مربوطه و یا سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir دریافت و مطالعه نمایند. هنگام ثبت نام، مشخصات و ظرفیت خالی پایه هشتم مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، در دفترچه مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

مراحل ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید با ورود به سامانه ثبت نام به نشانی hoosh8.medu.ir و با وارد کردن “کدملی”و “رمز عبور همگام” خود اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام نمایید.
  • در این مرحله لازم است عکس دانش آموز با ابعاد 200*300 و یا 300*400 پیکسل در قالب “jpg” و با پس زمینه سفید که مربوط به سال جاری داوطلب باشد در سامانه بارگذاری شود.
  • هزینه ثبت نام را در سامانه با کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که این مبلغ تنها با کارت های بانکی دارای رمز دوم امکان پذیر می باشد.
  • و در نهایت شما می توانید با تکمیل مراحل ثبت نام، “کد رهگیری” خود را دریافت نمایید که عدم دریافت آن به منزله تکمیل نشدن مراحل ثبت نام می باشد.

توجه داشته باشید مبلغ ثبت نام پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد و همچنین لازم است که کد رهگیری دریافتی را تا زمان برگزاری آزمون و پس از آن برای استفاده های بعدی نزد خود نگه دارید.

بنابراین داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 می توانند در زمانی که از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم اعلام می گردد، در آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 ثبت نام کنند. توجه کنید که ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در همه سال ها برگزار نمی شود و در صورتی که در این مدارس ظرفیت خالی وجود داشته باشد، این فرآیند انجام خواهد شد.

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ در چه زمانی انجام می گیرد؟

در حال حاتضر زمان دقیقی در این زمکینه اعلام نشده است اما به محض انتشار، اخبار آن در کانال تلگرامی ایران مشاوره قرار داده می شود.

2- در زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم می بایست به چه صورت روند نام نویسی را به انجام برسانیم؟؟

فرآیند ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir انجام می گیرد.

3- آیا در زمان نام نویسی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام وجود دارد؟

بله، تا زمانی که مهلت ثبت نام آزمون به اتمام نرسیده باشد، امکان اصلاح و ویرایش اطلاعات فرم نیز وجود خواهد داشت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد