خانه مشاوره تحصیلی زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

تاریخ ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 با هدف ارتقاء سطح خدمات پرستاری و نزدیک کردن هر چه بیشتر این خدمات به استانداردهای جهانی ، میان افراد واجد شرایط ، برگزار می شود که این امر علاوه بر اینکه اعطای “پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری” را برای پذیرفته شدگان در آزمون مذکور ، به همراه دارد به نحوی باعث عدم حضور و راهیابی افراد ناتوان و ناشایست در این عرصه نیز خواهد شد. لذا داوطلبانی که قصد شرکت در این دوره از آزمون مذکور را دارند ، می توانند در اوایل آذر ماه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 ، در آذر ماه و صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود.

زمان نام نویسی آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 را دارند ، می بایست ابتدا به دقت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را مطالعه نمایند و در صورتی که واجد تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه مذکور باشند ، می توانند در زمان مشخص شده برای ثبت نام (3 الی 13 آذر ماه 98) و با مراجعه به سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir ، در ابتدا هزینه مربوط به نام نویسی را پرداخت نموده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه از روز ثبت نام تا برگزاری آزمون ، تقریبا فرصت زیاد و مناسبی باقی مانده است لذا داوطلبان می توانند از این فرصت به وجود آمده به نحو احسن استفاده کرده و ضمن مطالعه منابع مشخص شده ، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

داوطلبان گرامی می توانند در موعد مقرر برای ثبت نام این آزمون ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند که در ادامه به ذکر مراحل ثبت نام به اختصار می پردازیم.

  • مراجعه به سایت sanjeshp.ir
  • انتخاب “صلاحیت حرفه ای پرستاران” از سمت راست صفحه
  • انتخاب گزینه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” ، انجام امور مربوطه
  • تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
  • دریافت “کد رهگیری” و نگهداری آن تا مراحل پایانی آزمون

نکاتی که باید برای ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 بدانیم

در این قسمت لازم است نکات مهم پیرامون نام نویسی این آزمون را دانسته و با توجه به این نکات ، ثبت نام خود را انجام دهید.

  • مسئله اول طی نام نویسی تمامی آزمون ها ، در بدو ورود به سامانه ثبت نام ، پرداخت هزینه مربوط به نام نویسی می باشد که این مبلغ برای آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در سال 98 (68 هزار تومان) در نظر گرفته شده است ، داوطلبان می بایست پیش از پرداخت هزینه مربوطه ، راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت مطالعه نموده و در صورت آگاهی نسبت به تمامی شرایط مندرج ، در آزمون مذکور ثبت نام نمایند ، چرا که وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی باشد. 
  • عکس و تمامی مدارک اسکن شده مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون ، می بایست در سامانه مربوطه ، به صورت اینترنتی بارگذاری شود چرا که به مدارک ارسال شده از طریق پست ، اتوماسیون ، پست الکترونیکی و یا به صورت کتبی و حضوری ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • داوطلبان باید در زمان ارسال مدارک نهایت دقت را داشته باشند ، زیرا در صورت ارسال مدارک به صورت ناقص و یا اشتباه ، برای داوطلب خاطی کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.
  • داوطلبان در هنگام ثبت نام می بایست یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزاری این آزمون (تهران ، شهید بهشتی ، ایران ، اراک ، ارومیه ، اردبیل ، اصفهان ، اهواز ، ایلام ، بندرعباس ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، بوشهر ، تبریز ، گیلان ، زاهدان ، سمنان ، کردستان ، شیراز ، شهرکرد ، قزوین ، قم ، کرمان ، کرمانشاه ، گلستان ، لرستان ، مشهد ، همدان ، یاسوج ، زنجان ، مازندران و یزد) را صرف نظر از این که در کدام دانشگاه تحصیل نموده اند و با توجه به محل سکونت خود ، انتخاب کنند.
  • ضمنا این افراد باید توجه داشته باشند که پس از انتخاب محل آزمون ، امکان تغییر آن در زمان آزمون وجود ندارد.

داوطلبان می توانند از روز دوشنبه لغایت چهارشنبه مورخ 14 الی 16 بهمن ماه ، نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه که بر روی سایت مربوطه قرار داده می شود ، اقدام نمایند. توصیه می کنیم متقاضیان کارت خود را در همان روزهای ابتدایی دریافت نمایند تا در صورتی که متوجه مشکلی در اطلاعات مندرج بر روی کارت مذکور شدند ، بتوانند اقدامی جهت رفع این مشکلات انجام دهند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره