خانه استخدام بانک ها زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان 1402
زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲
بانک پارسیان یکی از بانک های خصوصی ایرانی می باشد که از سال 79 فعالیت خود را در کشور آغاز نموده است. این بانک برای علاقه مندانی که قصد اشتغال در سیستم بانکی را دارند، یکی از گزینه های انتخابی محسوب می شود که بر همین اساس، داوطلبان بسیاری همواره به دنبال اطلاع از شرایط مورد نیاز برای پذیرش در این بانک می باشند.

یکی از شرایط موجود برای استخدام بانک پارسیان، شرکت در آزمون استخدامی آن این بانک و کسب نمره قبولی است. بنابراین داوطلبان می بایست در دوره هایی که بانک پارسیان فراخوان جذب نیرو منتشر می کند، نسبت به مطالعه آگهی استخدام مربوطه اقدام نموده و پس از آن برای شرکت در آزمون ، اطلاعات ثبت نامی خود را در سامانه وارد کنند. نام نویسی در بازه زمانی تعریف شده ای صورت می گیرد و لازم است که شرکت کنندگان از این زمان غافل نشده و ثبت نام خود را به تعویق نیندازند. در این مقاله اطلاعات مربوط به تاریخ و نحوه نام نویسی در آزمون استخدامی بانک پارسیان را به حضور شما می رسانیم.

زمان ثبت نام در فرآخوان استخدامی بانک پارسیان تا تاریخ 31 خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان 1402

بانک های کشور برای پذیرش و گزینش نیروهای مورد نیاز خود، ممکن است از دو روش بهره بگیرند. از همین رو، بانک ها گاها آزمون استخدامی برگزار کرده و سپس پذیرفته شدگان جهت حضور در مصاحبه و انجام مراحل گزینش، دعوت می گردند. همچنین ممکن است بانک مورد نظر بدون اجرای آزمون کتبی و تنها با بررسی رزومه ارسالی، متقاضیان را صرفا بر اساس نتایج آزمون شفاهی یا مصاحبه استخدام نماید. لازم به ذکر است که در چندین دوره پیشین، نیروهای بانک پارسیان از طریق برگزاری آزمون استخدامی انتخاب شده اند.

این بانک در سال ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای نسبت به جذب نیرو در ردیف های شغلی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اقتصادی، علوم پایه، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، زبان انگلیسی و حقوق اقدام کرده است. متقاضیان تا تاریخ 29 خرداد ماه 1402 مهلت دارند تا نام نویسی خود را در سایت اختصاصی این بانک انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است که تاریخ ثبت نام تا مورخ 31 خرداد ماه تمدید شده است.

نحوه نام نویسی آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲

متقاضیان جهت ثبت نام در این آزمون می بایست در زمان استخدام بانک پارسیان به سامانه مربوطه مراجعه کرده و بعد از مطالعه دقیق اطلاعیه های منتشر شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، مطابق با راهنمای ذیل نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

  • مراجعه به سایت اختصاصی بانک پارسیان به نشانی parsian-bank.ir و کلیک بر روی اطلاعیه “فراخوان جذب نیرو در بانک پارسیان”

مرحله اول استخدام بانک پارسیان

  • مطالعه کامل شرایط و ضوابط مندرج در صفحه و فشردن دکمه “ثبت نام” (چنانجه قبلا ثبت نام نموده و قصد اصلاح اطلاعات خود را دارید، بر روی گزینه “ویرایش” کلیک کنید.

مرحله دوم استخدام بانک پارسیان 1400

  • وارد نمودن اطلاعات شخصی و تحصیلی در فرم اینترنتی

مرحله سوم استخدام بانک پارسیان

  • بارگذاری عکس پرسنلی، پرداخت هزینه و سپس انتخاب گزینه “ثبت نام”

مرحله چهارم استخدام بانک پارسیان

پس از تکمیل مراحل نام نویسی، سامانه یک کد پیگیری و شماره پرونده دریافتی در اختیار شما قرار دهد که ضروری است تا پایان مراحل پذیرش این اطلاعات را نزد خود نگه دارید.

برای این که شرکت کنندگان بتوانند در محل برگزاری آزمون حضور پیدا کنند، باید کارت ورود به جلسه خود را به همراه یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند. این کارت در تاریخ 18 تیر ماه 1402 بر روی سایت بانک پارسیان قرار گرفته و قابل دریافت می باشد. مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی، نتایج آن توسط بانک پارسیان اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان، وارد مرحله دوم یعنی آزمون شفاهی یا مصاحبه می شوند. در صورتی که داوطلبان در تمام این مراحل امتیاز قابل قبولی کسب نمایند، به عنوان نیروی رسمی پذیرش خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام در فرآیند استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می شود؟

داوطلبان می توانند تا 31 خرداد ۱۴۰۲ جهت ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

2- از چه طریق می توان برای استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۲ نام نویسی کرد؟

ثبت نام در پذیرش بانک نام برده به صورت اینترنتی از طریق سایت parsian-bank.ir انجام می گیرد.

3- شرط سنی برای شرکت در آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

در فراخوان سال ۱۴۰۲ حداکثر سن لازم جهت استخدام برای خانم ها 26 سال تمام و برای آقایان 28 سال سن تعیین شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک