خانه اخبار تحصیلی کنکور فرهنگیان زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال 1403، به طور مجزا از کنکور سراسری برگزار می شود و همین امر داوطلبان را درباره جزییات برگزاری آن کنجکاو کرده است.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

به گفته سرپرست معاونت آزمون های سنجش آموزش کشور، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از طریق آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خواهد بود. متقضیانی که تمایل به شرکت در این کنکور اختصاصی را دارند، هم زمان با شروع زمان ثبت نام کنکور نوبت اول 1403 که از تاریخ 5 تا 11 آذر ماه 1402 می باشد، می بایست از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین ثبت نام نوبت دوم این کنکور در تاریخ ۷ الی 12 فروردین ماه سال ۱۴۰۳ انجام می پذیرد و آزمون آن در تیر ماه سال آینده برگزار می گردد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که در مهلت تعیین شده در سامانه جامع آزمون های سراسری ثبت نام نمایند؛ چراکه ثبت نام در رشته های دانشگاه فرهنگیان هم زمان با ثبت نام و برگزاری نوبت اول کنکور 1403 انجام خواهد شد. آزمون برای تمامی متقاضیان از جمله داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری و متقاضیان رشته های تحصیلی پردیس دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره