خانه دکتری زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

از آن جایی که برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ زیر نظر مرکز سنجش آموزش پزشکی است، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت نیز توسط سایت sanjeshp.ir ارائه می شود.

 

پذیرفته شدگان در مرحله اولیه آزمون دکتری، با کسب 30 درصد نمره آزمون و 50 درصد میانگین نمره ی داوطلبان رشته خود، مجاز به انتخاب رشته می باشند و می بایست توجه داشته باشند، پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته که شامل ظرفیت رشته ها،شرایط و ضوابط دانشگاه ها و نحوه انتخاب رشته که هم زمان با دریافت کارنامه قبولی در اختیار آنها خواهند گرفت، لیست رشته محل های خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲، هم زمان با اعلام نتایج اولیه مورخ 15 آذر 1402 توسط sanjeshp.ir منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته حدودا هم زمان با اعلام نتایج اولیه توسط سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.

 

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 همزمان با اعلام نتیج این آزمون در روز سه شنبه مورخ 14 آذر ماه از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شد.

می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره، از اخبار مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت در اولین فرصت مطلع شوید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

داوطلبان دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال 1400، می توانند با مراجعه به سامانه مذکور، دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را دانلود کنند و بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته نمایند.

شما می توانید دفترچه مذکور را از طریق  سایت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت و یا لینک زیر دریافت نمایید.

این را نیز در نظر داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق یک فرم انجام می شود که علاقه مندادن می بایست کد رشته محل ها دانشگاه آزاد را در همان فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت وارد کنند. همچنین بهتر است از میزان تاثیر سهمیه در انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت اطلاع کافی داشته باشید.

 

داوطلبان پذیرفته شده پس از اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست جهت تکمیل فرآیند انتخاب رشته، سوابق آموزشی، پژوهشی و مدارک مورد نیاز را به مرکز سنجش پزشکی از طریق آدرس اینترنتی sanjeshp.ir ارسال کنند و منتظر ارزیابی آنها باشند. افرادی که واجد شرایط پذیرفته شدن بوده و حدنصاب نمره آزمون کتبی و سهمیه ها را کسب کرده باشند، اسامی آن ها توسط سامانه مذکور اعلام شده و به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت دانشگاه ها و موسسات علوم پزشکی دعوت می شوند.

 

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت مورخ 14 آذر 1402 منتشر شد.

2- دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را از چه طریق دریافت کنیم؟

می توانید از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir دانلود کرده و یا ازلینک مستقیم موجود در مقاله فوق استفاده نمایید.

3- در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲ چه اطلاعاتی نهفته است؟

اطلاعات کافی شامل ظرفیت رشته ها، شرایط و ضوابط دانشگاه ها و نحوه انتخاب رشته در این دقترچه موجود می باشد.

[xyz-ihs snippet=”banner-tamas”

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری