خانه کاردانی فنی و حرفه ای زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ایی

هر ساله دانشگاه فنی و حرفه ای به دو شیوه با آزمون، بر اساس کسب حد نصاب علمی در آزمون دانشگاه و بدون آزمون، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

 

داوطلبان تحصیل در دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای پس از ثبت نام و انتخاب رشته باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشند. در زمان اعلام نتایج داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان مذکور از پذیرش و یا عدم پذیرش خود آگاه شوند. مرحله بعد از اعلام نتایج مراجعه افراد پذیرفته شده همراه مدارک لازم، به دانشگاه محل قبولی و ثبت نام است.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

(به محض انتشار این لینک فعال می گردد)

لینک مستقیم مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن ماه 1402 هنوز مشخص نشده است.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۲

پذیرش دوره کاردانی فنی در دانشگاه علاوه بر ورودی مهر ماه که به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می شود، برای ورودی بهمن ماه نیز تحت عنوان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می شود.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402
نیمسال اول (مهرماه)نیمسال دوم (بهمن ماه)
10 مهر 1402احتمالا دهه آخر دی ماه 1402

اعلام نتایج مهر ماه

پروسه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای معمولا به صورت هم زمان با نام نویسی داوطلبان با آزمون برای این دوره انجام می گیرد و نتایج نیز به صورت مشترک اعلام می شود. نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402 هم در رشته های با آزمون و هم رشته های بر اساس سوابق تحصیلی در روز 10 مهرماه منتشر شد. کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۳ نیز در روز 2 شهریور 1403 برگزار می شود و نتایج نیز بر اساس دوره قبل، احتمالا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد.

اعلام نتایج بهمن ماه

تا به این لحظه زمان دقیقی برای اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نوبت بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است. انتظار می رود طبق سال های گذشته این نتایج در دهه آخر دی منتشر شود. با دنبال کردن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره به محض انتشار اخبار از آن مطلع گردید.

مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

نتایج با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و به طور مشترک اعلام می شود. بنابراین، داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید مراحل زیر را طی کنند.

  • وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست، گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید بر روی لینک “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی نظام جدید – مهر ماه ۱۴۰۲” کلیک کرده تا وارد صفحه بعد شوید.
  • در صفحه بعدی باید اطلاعات کاربری خود شامل شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد را وارد کرده و “مشاهده نتایج” را انتخاب کنید.

اگر بنا به هر دلیلی به شماره پرونده یا کد رهگیری ثبت نام خود دسترسی ندارید، می توانید از ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش برای بازیابی آنها استفاده کنید. همچنین اگر به هر دلیلی به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، می توانید چند روز پس از اعلام نتایج اعتراض خود را ثبت کنید. برای این کار باید درخواست خود را با دلایل منطقی و به صورت غیر حضوری در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج پذیرش بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

احتمالا نتایج پذیرش بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نیمسال بهمن، در دهه آخر دی ماه منتشر شود.

2- نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ از چه سایتی قابل مشاهده است؟

برای مشاهده نتایج بدون کنکور فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور تحت نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

3- اگر داوطلبی به شماره پرونده خود دسترسی نداشته باشد، راه حل چیست؟

باید از قسمت ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای بازیابی آن ها اقدام نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره