خانه اخبار تحصیلی زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96

زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96

زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96

زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96
زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

به اطلاع کلیه داوطلبان رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌‌ متمرکز دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) در کنکور سراسری 96 می رساند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی روز یکشنبه 15 بهمن ماه 96 اعلام خواهد شد.

داوطلبان رشته‌های نیمه‌متمرکز دانشگاه ها آزمون‌ سراسری‌ 96 پس از اعلام نتایج باید با توجه به برنامه زمانی اعلام شده و شرایطی که در اختیار پذیرفته شدگان قرار می گیرد باید در مدت زمان معین شده برای گزینش و مصاحبه رشته مربوط اقدام نمایند. اسامی پذیر فته شدگان پس از درج سوابق تحصیلی از طرف آموزش و پرورش و اعمال سهمیه در این پذیرش محاسبه خواهد شد.

داوطلبان اسامی معرفی شده برای رشته های نیمه متمرکز که دارای قبولی در آزمون رشته های متمرکز 96 هستند، می بایست در صورتی که در آزمون عملی ، مصاحبه و در مراحل گزینش رشته های نیمه متمرکز شرکت کرده اند و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند ،قبولی متمرکز آنها باطل خواهد شد.

کلیه متقاضیانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اما پذیرفته نشده‌ اند، کارنامه علمی افراد که حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته‌ ها و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کد رشته‌ های انتخابی و اطلاعات دیگر در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد. داوطلبان می توانید جهت دریافت اطلاعات لازم درباره نتایج رشته های نیمه متمرکز 96 با مشاوران مرکز ایران مشاوره  تماس گرفته و یا عضو کانال شوید تا با اطمینان کامل مراحل مصاحبه و گزینش خود را طی نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره