خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجوبان پزشکی 97
زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که بنا به یک سری از مشکلات نمی توانند در دانشگاهی که پذیرفته شده اند تحصیل نمایند میتوانند از فرصتی که هرساله دانشگاه ها در اختیار دانشجویان قرار می دهد به نام نقل و انتقالات دانشجویی استفاده نمایند. دانشجویان پزشکی نیز می توانند از این فرصت استفاده نمایند. همچنین برای ثبت نام در این نقل و انتقالات دانشجویی شرایطی وجود دارد که دانشجویان بعد از بررسی های لازم  در صورت دارا بودن این شرایط می تواند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. با توجه به این که ظرفیت نقل و انتقالان و مهمان محدود می باشد لذا دانشجویان باید در همان روزهای اولیه ثبت نام اقدام نمایند زیرا در صورت پرشدن ظرفیت اولویت با کسانی خواهد بود که زود تر ثبت نام نموده اند با توجه به اینکه این فرصت برای دانشجویانی که تقاضای نقل و انتقال دارند یک فرصت طلایی است از دست رفتن آن به منزله سوخت شدن این فرصت می باشد. شرایط انتقال نسبت به شرایط مهمان سخت تر می باشد زیرا دانشگاه ها نمی خواهند داانشجویان خود را از دست بدهند. تلاش ما این است در ادامه این مطلب اطلاعاتی از زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی و همچنین شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی در اختیار شما قرار دهیم همچنین می تواند برای آگاهی بیشتر با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

دانشجوبان حدالامکان قبل از پایان مهلت ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایند زیرا ظرفیت برای نقل و انتقالات دانشجویی کم می باشد بعد از پر شدن ظرفیت اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نموده اند.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی از تاریخ 15 / 2 / 97 آغاز می شود. دانشجویان پزشکی که قصد ثبت نام در نقل و انتقالات دانشجویی را دارند با مراجعه به سامانه انتقال و مهمانی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که زمان های ثبت درخواست نقل و انتقال ، رسیدگی و پاسخگویی نقل و انتقال با توجه به جدول زیر می باشد:

تاریخفرآیند
15 اردیبهشت ماه الی 15 خرداد ماه 97ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم
16 خرداد ماه الی 26 خرداد ماه 97بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو
27 خرداد ماه الی 27 تیر ماه 97اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء
28 تیر ماه الی 7 مرداد ماه 97بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو
8 مرداد ماه الی 7 شهریور ماه 97اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشجوبان پزشکی 97

دانشجویان پزشکی تنها با داشتن شرایط زیر می توانند اقدام به ثبت نقل و انتقالات دانشجویی نمایند:

  • سهمیه های تعلق گرفته به خانواده شهدا و جانبازان و همسر و فرزندان آن ها
  • فوت والدین و یا معلول شدن سرپرست خانواده دانشجو و اینکه خود دانشجو با توجه با تشخیص مراجع قانونی کفیل خانواده باشد.
  • دانشجوی دختری که بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه ازدواج رسمی نماید که محل کار دائمی همسر دانشجو نزدیک به دانشگاه مقصد باشد.
  • خود دانشجو مبتلا به بیماری های صعب العلاج مانند دیالیز، سرطان و….. یا نابینا و یا ناشنوا باشد می توانند با ارائخ مدارک لازم به کمسیون پزشکی و کمسیون نقل و انتقالات دانشجویی می توانند نسبت به ثبت نام خود در نقل و انتقالات دانشجویی اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره