خانه فرهنگیان ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان | hadaf.cfu.ac.ir

ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان | hadaf.cfu.ac.ir

راهنمای تصویری ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان
ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

هر یک از دانشگاه های کشور سعی دارند با راه اندازی سامانه های مختص خود، خدمات الکترونیکی متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار دهند. این سامانه ها همواره با هدف ارائه خدمات گسترده در زمینه ثبت نام، انتخاب واحد، پرداخت هزینه خوابگاه و… طراحی شده و با گذشت زمان گسترش می یابند. دانشگاه فرهنگیان نیز همانند دیگر دانشگاه ها نسبت به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان “هدف” اقدام نموده است تا بدین وسیله بتواند گامی موثر در راستای یکپارچه سازی فعالیت های این دانشگاه بردارد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی خدمات این سامانه، نحوه ورود به آن را نیز به صورت تصویری شرح دهیم.

لینک مستقیم ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir در جشنواره های فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه ثبت نام نمایند.

راهنمای تصویری ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

امکان استفاده از خدمات سامانه هدف برای تمامی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور فراهم می باشد. از جمله خدمات این سامانه می توان به مواردی همچون رزرو اسکان فرهنگیان، نام نویسی در آزمون جامع اصلح، ثبت نام در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از جمله طرح سراج، طرح ملی 555 و… اشاره نمود.

به منظور ورود به سامانه هدف می بایست مطابق راهنمای زیر عمل نمایید. در صورتی که هنگام مراجعه به سامانه و ورود به حساب کاربری خود با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

  • ابتدا وارد سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir شوید و از منوی موجود در بالای صفحه، روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

مرحله اول ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

  • نام کاربری و کلمه عبور خود را در بخش های مربوطه وارد کرده و پس از ثبت کد امنیتی موجود در صفحه پیش رو، کلید “ورود به سامانه” را بفشارید.

مرحله دوم ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

  • در این مرحله به حساب کاربری خود منتقل شده اید. در صورتی که روی گزینه “امکانات سامانه” کلیک نمایید، لیستی از خدمات سامانه نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آن ها می توانید از امکانات مربوطه بهره مند شوید.

مرحله سوم ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

  • در صورت کلیک روی آیکون “پروفایل کاربر”، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا می کنید که با استفاده از گزینه “ویرایش اطلاعات” می توانید نسبت به ویرایش برخی از مشخصات ثبت شده خود در سامانه هدف اقدام نمایید.

مرحله چهارم ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

  • چنانچه از سوی سامانه پیامی برای شما ارسال گردد، می توانید متن پیام های خود را با مراجعه به قسمت “پیام سامانه” مشاهده کنید.

مرحله پنجم ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

با توجه به این که مدت زمان زیادی از راه اندازی سامانه هدف نمی گذرد، انتظار داریم با گذشت زمان بر تعداد خدماتی که به واسطه آن در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، افزوده شود. البته مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان نیز اعلام کرده است که سعی دارد با تکمیل و بازنگری مستمر در ساختار سامانه مذکور در جهت غنی سازی خدمات الکترونیکی آن گام بردارد.

سوالات متداول

1- سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان دارای چه بخش هایی است؟

این سامانه باری انام اموری مانند ثبت نام، انتخاب واحد، پرداخت هزینه خوابگاه و... طراحی شده است.

2- آدرس سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان چیست؟

نشانی این سایت به آدرس hadaf.cfu.ac.ir می باشد.

3- برای ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان به چه اطلاعاتی نیاز است؟

نام کاربری و کلمه عبور اطلاعاتی می باشد که برای ورود به این سامانه مورد نیاز است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان