خانه سامانه و سایت ورود به سامانه وام دانشجویی | سایت صندوق رفاه دانشجویان

ورود به سامانه وام دانشجویی | سایت صندوق رفاه دانشجویان

پورتال وام دانشجویی 99
سامانه وام دانشجویی 99

تمامی دانشگاه ها به منظور تسهیل شرایط تحصیلی و فراهم نمودن امکانات مناسب برای دانشجویان خود اقدام به اختصاص تسهیلاتی از جمله وام دانشجویی به آن ها می نمایند. دانشجویان واجد شرایط وام دانشجویی می توانند با ارائه مدارک و اسناد معتبر و بسته به میزان نیاز خود به انواع این تسهیلات و خدمات، نسبت به دریافت آن ها درخواست ثبت کنند. این فرآیند به صورت اینترنتی بوده و پذیرش آن، مشروط به تایید درخواست از سوی مسئولین مربوطه می باشد که در این حالت می توانند نسبت به انجام سایر مراحل اخذ وام خود اقدام نمایند.

یکی از سوالاتی که متقاضیان برای دریافت وام با آن مواجه می شوند این است که از چه طریقی می توان نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات دانشجویی اقدام نمود.

تمامی اقدامات مربوط به درخواست اخذ وام دانشجویی، در سایت رسمی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی swf.ir انجام می گیرد.

معرفی سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

لینک مستقیم ورود به سامانه وام دانشجویی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور فراهم کردن شرایط برای ثبت درخواست تسهیلات و وام دانشجویی اقدام به راه اندازی سامانه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی swf.ir نموده است. در واقع این سایت، یک پایگاه برای دانشجویان تمامی دانشگاه ها است که با وارد کردن اطلاعات لازم می توانند به ثبت تقاضای وام خود، بپردازند. تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام وام دانشجویی و شرایط و ضوابط آن، انواع تسهیلات، وام ها و مبالغ هر کدام، مدارک مورد نیاز برای اخذ آن ها و…، در قالب اطلاعیه هایی بر روی این پایگاه الکترونیکی قرار گرفته است.  علاوه بر وام دانشجویی، می توان برای درخواست سایر خدماتی که برای دانشجویان اختصاص داده شده است نیز از طریق سایت صندوق رفاه اقدام نمود که تعدادی از این امکانات به شرح موارد زیر می باشند.

  • ارائه تسهیلات کارگاه مهارت محور و تولیدی
  • کمک هزینه برای اموری چون مرمت، بازسازی، ارتقاء و صنعتی سازی آشپزخانه ها و سالن های غذاخوری
  • پرداخت یارانه سود و کارمزد جهت احداث، تکمیل و مراکز خرید دانشجویی
  • نظارت، بررسی و صدور تسویه حساب برای تسهیلات پرداخت شده به دانشجویان
  • ارائه خدمات برای حمایت از طرح های کارآفرینی دانشجویی

معرفی سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

لینک مستقیم ورود به سامانه وام دانشجویی وزارت بهداشت

صندوق رفاه وزارت بهداشت به آدرس اینترنتی srd.ir یکی دیگر از راه های انجام اقدامات مربوط به نام نویسی و ارائه وام به دانشجویان در حال تحصیل در رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی می باشد. مسائل مربوط به وام دانشجویی وزارت بهداشت از جمله ضوابط، مقررات و تمامی دستور العمل های مربوط به دریافت و بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت آیین نامه ها و اطلاعیه هایی بر روی سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت قرار گرفته است. متقاضیان استفاده از خدمات این سایت که شامل موارد عنوان شده در لیست زیر می باشند، می بایست مطابق دستورالعمل ها و مقررات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت روند دریافت آن را در پیش بگیرند.

  • بخش مربوط به مشاهده بدهی – پرداخت اقساط
  • مجوز برای سازمان ها
  • فروشگاه اینترنتی
  • پورتال تسهیلات دانشجویی
  • قانون، اساسنامه و آیین نامه
  • دستورالعمل ها و فرم ها

با توجه به تمام مطالب فوق می توان فهمید که اصلی ترین مرحله درخواست وام، ثبت اینترنتی آن است. چنانچه درخواست شما مورد تایید قرار گیرد اطلاع رسانی های انجام شده و می توانید با ارائه مدارک خواسته شده، مراحل لازم را طی کنید. لازم به ذکر است که احتمال محدود بودن بودجه صندوق رفاه وجود دارد از همین رو همواره به دانشجویان توصیه می شود تنها در مواقعی که واقعا نیاز به این وام ها دارند، درخواست خود را ثبت کنند تا دانشجویان نیازمند امکان اخذ وام داشته باشند.

 

سوالات متداول

1- هدف از راه اندازی سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه چیست؟

این سایت به منظور اختصاص تسهیلات و وام به دانشجویان تمامی دانشگاه ها ایجاد شده است.

2- دانشجویان دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم از چه طریقی می توانند اقدام به دریافت وام نمایند؟

این فرآیند از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی swf.ir انجام می پذیرد.

3- آدرس سایت ثبت نام وام دانشجویان دانشگاه های وزارت بهداشت کدام است؟

دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از طریق سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت به آدرس اینترنتی srd.ir نسبت به دریافت وام خود اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره