خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد | bpi.ir

ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد | bpi.ir

سامانه الکترونیکی استخدام بانک پاسارگاد 1402
ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

یکی از مشاغل پرطرفدار جامعه امروز ما، استخدام بانک است که امکاناتی چون ساعت کاری مناسب، امکان دسترسی به تسهیلات و امتیازات، امکان ترفیع رتبه و… موجب محبوبیت هرچه بیشتر عنوان های شغلی وابسته به بانک شده اند. در این راستا باید گفت که استخدام در بانک ها بر حسب نیاز در واحدهای اجرایی صورت می گیرد و براین اساس، بدیهی است که فراخوان جذب نیروی انسانی در بانک ها، فواصل زمانی مشخصی نداشته باشند.

استخدام بانک پاسارگاد به عنوان یکی از موفق ترین بانک های خصوصی کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ لذا طی زمان های مختلف و گاها در استان ها و شهرهای گوناگون، اقدام به جذب نیروی انسانی می نماید و از طریق وب سایت رسمی خود شرایط و ضوابط شرکت در آزمون های استخدامی را در اختیار داوطلبان علاقه مند قرار می دهد.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد

کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک پاسارگاد توسط وب سایت رسمی بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir انجام می شود.

معرفی سایت استخدامی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، معمولا هر ساله از واجدین شرایط استخدام بانک پاسارگاد، استخدام به عمل می آورد و بدیهی است که این امر را در چارچوب تعریف شده خود انجام داده و اطلاعات و اخبار مربوط به آن را از طریق وب سایت رسمی خود به نشانی bpi.ir، در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

در دوره جدید استخدام بانک پاسارگاد، جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس اولویت بانک مذکور، از بین داوطلبانی که از طریق سایت رسمی بانک پاسارگاد نام نویسی به عمل آورده اند، انتخاب شده و به جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. همچنین اگر در دوره های بعدی، بانک پاسارگاد اقدام به جذب نیروی جدید از طریق ارسال رزومه و بررسی سوابق داوطلبان اقدام نمایند، فرآیند مربوطه نیز از طریق سایت اختصاصی این بانک انجام می پذیرد.

بدین ترتیب، کلیه مراحل مربوط به ثبت نام داوطلبان از جمله تکمیل فرم تقاضانامه، ارسال مدارک مورد نیاز و همچنین پرداخت هزینه آزمون نیز از طریق سایت مذکور صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تمامی دستورالعمل های مربوطه همانند شرایط و ضوابط ثبت نام، رشته ها و عناوین شغلی مورد نیاز و… نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. لذا کارجویان گرامی می بایست قبل از اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک، نسبت به مطالعه دقیق هر یک از این موارد اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که اعلام نتایج بانک پاسارگاد، اطلاع رسانی های مربوطه پیرامون مصاحبه استخدامی و گزینش پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی از طریق سایت bpi.ir انجام می شود.

مراحل ثبت نام در سایت استخدام بانک پاسارگاد

مطابق اطلاعیه منتشر شده، کارجویان برای استخدام بانک پاسارگاد می بایست پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز، در زمان استخدام بانک پاسارگاد با مراجعه به سایت رسمی این بانک به نشانی bpi.ir فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند. برای این امر، می توانند طبق روال زیر عمل نمایند.

  • ورود سایت رسمی بانک پاسارگاد به آدرس bpi.ir ومراجعه به بخش “دعوت به همکاری”مرحله اول ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد
  • انتخاب عنوان شغلی مورد نظر از قسمت پایین صفحهمرحله دوم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد
  • مطالعه موارد ذکر شده و فشردن کلید “ثبت نام”

مرحله سوم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  • وارد نمودن آدرس ایمیل معتبر، کد ملی خود و عبارت امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد و سپس کلیک بر روی گزینه “دریافت کد”

مرحله چهارم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  • لینک ثبت نام به ایمیلی که در سامانه وارد نموده اید ارسال خواهد شد. با کلیک بر روی لینک مربوطه، فرآیند ثبت نام از جمله تکمیل فرم تقاضانامه و ارسال مدارک خود را آغاز نمایید.مرحله پنجم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

پس از تکمیل روند نام نویسی، یک کد رهگیری از سوی سامانه صادر خواهد شد که صرفا برای پیگیری مراحل بعدی ثبت نام بوده و هیچ تعهدی برای استخدام شما نخواهد داشت. متقاضیان توجه داشته باشند که با هر آدرس پست الکترونیکی فقط یک بار می توانند اقدام به ثبت نام کنند. همچنین ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیکی شما نیز محدودیت دارد. بنابراین در صورت ارسال بیش از 5 دعوت نامه به آدرس پست الکترونیکی شما، لینک ثبت نام غیرفعال شده و امکان نام نویسی مجدد از شما سلب خواهد شد.

نداشتن اطلاعات کافی از شرایط استخدام یاین بانک و یا کامل نبودن مدارک مورد نیاز می تواند مانع از تکمیل فرآیند ثبت نام شود. لذا توصیه می گردد که پیش از آغاز فرآیند نام نویسی، داوطلبان مدارک مورد نیاز را از قبل آماده کرده باشند.

سوالات متداول

1- استخدام بانک پاسارگاد از طریق کدام سایت انجام می گیرد؟

نام نویسی به منظور استخدام در این بانک صرفا از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir انجام می گیرد.

2- آیا برای ثبت نام جهت استخدام در بانک پاسارگاد، ارسال مدارک به شعبه مورد نظر نیاز است؟

خیر، از آن جایی که فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد، نیازی نیست که متقاضیان مدارک خود را به دفاتر و ادارات بانک ارسال نمایند.

3- ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد شامل چه مراحلی می باشد؟

تکمیل فرم تقاضانامه، ارسال مدارک و پرداخت هزینه از جمله مراحل نام نویسی متقاضیان در سایت رسمی این بانک به شمار می رود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک