خانه آزمون استخدامی سایت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ | sangesh.org

سایت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ | sangesh.org

سایت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۲

شرکت کار و تامین به منظور جذب نیروی مورد نیاز مراکز درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی، آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی کار و تامین ترتیب داده است که علاقه مندان واجد شرایط می توانند برای مطلع شدن از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین و نحوه برگزاری آزمون به سایت اصلی شرکت به نشانی karotamin.ir و یا سایت ثبت نامی آن یعنی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه داشته باشند. همچنین قابل ذکر است داوطلبان پس از مشاهده نتایج خود در سایت و قبولی در این آزمون می بایست به صورت قرارداد موقت شرکتی کار خود را آغاز نمایند.

 

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین ۱۴۰۲

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

 

ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قابل انجام می باشد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین 1402

داوطلبان به منظور ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین 1402 می بایست در مهلت اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. سازمان سنجش مجری برگزار کننده آزمون مذکور می باشد و تمام مراحل اعم از نام نویسی، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و… از این طریق قابل است. در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت sanjesh.org می پردازیم.

معرفی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

 

شماره 1

در نوار بالای صفحه اصلی سایت آیکون های مختلفی قرار داده شده که هر کدام یک مسیر میانبر برای انجام کارهای مختلف است. یکی از آیکون های کاربردی در این قسمت، آیکون تلفن است که مخاطبان می توانند درخواست خود را از این بخش ارسال کنند.

شماره 2

نوار آبی رنگ در قسمت بالای صفحه اصلی شامل بخش های مختلف سایت است که عبارند از:

  • صفحه اصلی و معرفی خدمات: این دو قسمت برای زمانی است که می خواهید مجددا به صفحه اول سایت بازگردید.
  • معرفی سازمان: هنگامی که روی این بخش کلیلک می کنید منویی برای شما باز می شود که به اختصار به توضیح معرفی سازمان، اهداف و وظایف، بیانیه حریم خصوصی این سازمان، بیانیه توافق سطح خدمات در تارنمای سازمان سنجش و راهبرد مشارکت می پردازد.
  • سایت قدیم: با توجه به آن که این سامانه دچار تغییر و تحولاتی شده است، یک بخش مربوط به نسخه قدیمی این سایت در دسترس می باشد.
  • ارتباط با ما: در صورتی که درخواست و سوال شما مستقیما در ارتباط با سازمان سنجش باشد می بایست از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

شماره 3

این بخش مربوط به اطلاعیه های سایت سازمان سنجش است که معمولا در طول روز خبر های مهم مربوط به این سازمان در این بخش قرار می گیرد و افراد می توانند با توجه به نوع خبر، روی مطلب یا عکس کلیک کرده و به صفحه ای انتقال یابند که بتوانند اخبار مد نظر خود را دنبال کنند.

شماره 4

با کلیک کردن بر روی هر کدام از این گزینه ها، اطلاعیه های منتشر شده مربوط به آن از چند سال اخیر تا به امروز، دفترچه های راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین، نتایج نهایی و پرسش های متداول در صورت وجود، نمایش داده خواهد شد. در این قسمت داوطلبان با کلیک بر روی آیکون “سایر آزمون های استخدامی” به سیستم ثبت نام جهت استخدام شرکت کار و تامین دسترسی پیدا کرده و می توانند از این طریق به اطلاعاتی همچون مهلت ثبت نام، زمان برگزاری، کارت ورود به جلسه و ویرایش اطلاعات نام نویسی و… نیز دست یابند.

فلش شماره 5

هنگامی که بر روی چرخ دنده سمت چپ سامانه کلیک می کنید، برای شما منویی باز خواهد شد که شامل آیکون های زیر می باشد.

  • کم توان: در این بخش می توانید اندازه صفحه و یا متن را به اندازه دل خواه کوچک یا بزرگ کنید.
  • نظر سنجی: هنگامی کلیک بر روی این بخش، با سوال میزان رضایت شما از خدمات الکترونیک سازمان سنجش در ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌ها چقدر است؟ مواجه خواهید شد که پاسخ خود را می توانید از بین گزینه های بسیار زیاد، زیاد، کم و… انتخاب و سپس برای سایت سازمان سنجش ارسال کنید.
  • انتقادات و پیشنهادات: این بخش در واقع همان سیستم پاسخگویی است که می توانید نقد و پیشنهاد های مدنظر خود را در این سیستم به ثبت رسانید.
  • دسترسی سریع: بخشی با عنوان “دسترسی سریع” وجود دارد و شامل مواردی همچون دریافت فایل، خدمات سایت سازمان سنجش، میز خدمت و… است. در صورتی که در زمان بندی مشخص اطلاعیه مورد نظر را در قسمت اخبار صفحه اول سایت مشاهده نکردید و یا کنجکاو هستید تا سازمان سنجش را بیشتر بشناسید و با وظایف آن آشنا شوید، می توانید به این قسمت مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین ۱۴۰۲

علاقه مندان واجد شرایط استخدام شرکت کار و تامین ۱۴۰۲ که قصد ثبت نام دارند می بایست برای نام نویسی از طریق سایت مجری برگزار کننده آن، که سازمان سنجش کشور می باشد نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه خود مطابق با راهنمای زیر اقدام نمایند.

  • با استفاده از مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org شده و بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی

  • در این مرحله می بایست گزینه “سیستم ثبت نام کار و تامین 1402” انتخاب کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • در صفحه ورودی ثبت نام، داوطلب می بایست موارد راهنمای نام نویسی را مطالعه و نسبت به خرید “خرید کارت اعباری” اقدام نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • داوطلبان پس از پرداخت هزینه آزمون می بایست در صفحه جدید از بین گزینه های فعال بر روی “سریال ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین” کلیک کرده و سپس آییکون ” تایید و ادامه” را انتخاب نمایید.مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین
  • در این قسمت می بایست فیلدهای مشخص شده را با اطلاعات درخواستی تکمیل نموده و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • پس از تایید اطلاعات خود توسط سایت می بایست گزینه “تایید و ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • در این بخش شما وارد درگاه اینترنتی شبکه شتاب شده اید و می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید. داوطلبان توجه داشته باشند که پس از اتمام روند پرداخت بایستی کد رهگیری و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را یاد داشت نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • پس از طی کردن مراحل درج شد در فوق به صفحه اول باز گشته و گزینه “تایید و گام بعدی” را انتخاب کنید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • شمار سریال و کد امنیتی در فیلدهای مخصوص خود جایگذاری کرده و سپس بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.

مرحله نهم ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین

  • پس از ورود به سیتسم اطلاعات شخصی خود را کادر های مناسی در و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. فراموش نکنید که در پایان مراحل نام نویسی، یک کد رهگیری در اختیارتا قرار داده می شود که ضروری است آن را تا مرحله اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت کار و تامین نزد خود نگه دارند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام ازمون استخدامی کار و تامین ۱۴۰۲ از طریق چه سایتی انجام می شود؟

بدین منظور می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی snjesh.org مراجعه نمایید.

2- آیا برای ثبت نام آزمون استخدامی کار و تامین نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟

بله، خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال 12 رقمی از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد.

3- آین نیازی به بارگذاری مدارک در سایت ثبت نامی آزمون استخدامی کار و تامین می باشد؟

جهت تکمیل فرآیند ثبت نام صرفا لازم است عکس پرسنلی خود را مطابق با مشخصات ارائه شده در سیستم ثبت نام بارگذاری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی