خانه دانشگاه آزاد ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر | iiau.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر | iiau.ac.ir

لینک ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر
ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر

دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر در مقاطع مختلف پذیرای دانشجویان علاقه مند جهت تحصیل در شش دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه، مجتمع پروفسور حسابی، تربیت بدنی، مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی و روانشاسی می باشد. در عصر نوین امروز، شرایط ایجاب می کند که امور متفاوت دانشگاهی در سطوح مختلف به صورت یکپارچه در نظام ارتباط اینترنتی قرار گیرند تا دیگر نیاز به صرف وقت طولانی برای انجام امور ساده آموزشی و پژوهشی لازم نباشد.

در راستای تحقق ارتباطات الکترونیک در امور مختلف، این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه جامع امور تحصیلی برای دانشجویان و اساتید نموده است که تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوطه از طریق همین بستر به اطلاع فعالان دانشگاهی می رسد. این سامانه از بخش های متفاوتی که خدمات مرتبط با امور تحصیلی دانشجویان را ارائه می دهند، تشکیل شده است که در ادامه توضیحات جامعی مرتبط با این سایت ارائه خواهد شد.

لینک مستقیم ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله اول

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامشهر برای آگاهی از اخبار و اطلاعیه های این دانشگاه بایستی به نشانی iiau.ac.ir مراجعه کنند.

معرفی سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر

سایت دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر دارای بخش های متعدد مرتبط با امور دانشجویان و اساتید می باشد و همچنین امور مرتبط با اعضای هیأت علمی تمام وقت و پاره وقت و دانشجویان فعال تحصیلی نیز از طریق این سامانه اطلاع رسانی می شود. در ادامه کاربرد بخش های مختلف این سامانه برای شما شرح داده شده است.

معرفی سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر 1

  • شماره1: در این قسمت می توانید نسبت به دریافت فرم های ویژه اساتید‏، ورود به  سامانه دان و یا ارتباط با دانشگاه اسلامشهر اقدام کنید.
  • شماره 2: این بخش به شرح اجمالی از تاریخچه دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر و معرفی رئیس دانشگاه، اعضای هیات علمی و معاونت ها می پردازد. همچنین دسترسی به اخبار و اطلاعیه ها در خصوص ثبت نام دانشجویان جدید الورود، امور مالی، امور دانشجویی و آموزشی و … از طریق کلیک بر روی “تابلوی اعلانات” امکان پذیر است. تلفن و نشانی تمام بخش های مختلف اداری، دانشجویی و دانشکده های دانشگاه آزاد به علاوه رشته های مختلف ارائه شده در این واحد نیز در این قسمت مشاهده می شود.
  • شماره 3: در بخش سوم این صفحه مجددا می توانید با کلیک بر روی هر کدام از موارد مربوطه‏ از اخبار، اطلاعیه ها و وبینار ها به صورت کامل آگاهی پیدا کنید.

معرفی سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر 2

  • شماره 1: در نیمه دوم صفحه ابتدایی سایت مجددا سه بخش اصلی قابل مشاهده است که در بخش اول، لینک مستقیم سامانه های مختلف دانشگاه آزاد از جمله دان، آموزشیار، تاییدیه مدارک تحصیلی و… در دسترس افراد قرار داده شده است.
  • شماره 2: بخش دوم نیز شامل اطلاعات بیشتری در خصوص امور و مقررات آموزشی دانشجویان، باشگاه و همایش های پژوهش و فناوری، دانشکده های مختلف این واحد و سایر جزئیات در خصوص صندوق رفاه، فیش حقوقی و اتوماسیون تغذیه می شود.
  • شماره 3: در این قسمت لینک های مستقیم و متفرقه در رابطه با نشریات علمی‏‌، پژوهشگاه علم و فناوری ایران و سایر موارد وجود دارد.

لینک مستقیم ورود به قسمت های مختلف سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر

سامانه دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر خود دارای پنل ورود مجزا و اختصاصی جهت انجام موارد تحصیلی نیست اما امور مختلف خود را مانند تمامی واحدهای دیگر دانشگاه آزاد‏‌ از طریق سامانه های مجزا به انجام می رساند که لینک های مستقیم ورود به سایت های مهم و پرکاربرد در ادامه برای شما قرار داده شده است.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی که به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد معروف است، وظیفه اجرای خدمات تحصیلی از جمله ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و ارائه نمرات را بر عهده دارد.

لینک ورود مستقیم به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله سوم

سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی

سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی راه اندازی شده است تا متقاضیان اخذ تاییدیه تحصیلی بتوانند از منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل خود با وارد نمودن مشخصات مورد نیاز برای دانشگاه محل تحصیل فعلی اقدام به استعلام مدرک تحصیلی کنند. بعد از اینکه درخواست فرد در سامانه ثبت گردید، برای وی پیامکی که محتوی کد پیگیری استعلام مدرک تحصیلی است، ارسال می شود تا متقاضی بتواند آخرین وضعیت بررسی درخواست خود را مشاهده نماید.

لینک ورود مستقیم به سامانه تاییدیه مدرک تحصیلی

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله هشتم

سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد

سامانه جامع مدیریت اطلاعات و فرآیندهای پژپوهشی موسوم به سایت پژوهشیار دانشگاه آزاد با هدف تسریع انجام امور تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایه گذاری شده است. بدین معنا که تمامی امور مرتبط با زمان، تاریخ دفاع، شرایط و ضوابط پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و پروپوزال دانشجویان دکتری و بسیاری امور مرتبط دانشجویی در این سامانه به صورت یکپارچه ارائه می شود.

لینک ورود مستقیم به سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله نهم

سامانه مبدا دانشگاه آزاد

مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات موسوم به مبدا در دانشگاه آزاد وظیفه ثبت و رسیدگی شکایت در امور مختلف این دانشگاه در عرصه های متفاوت تدریس، خدمات و امور آموزشی را بر عهده دارد.

لینک ورود مستقیم به سامانه مبدا

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله دهم

سامانه کلاس های مجازی دان

سامانه دان دانشگاه آزاد در راستای استمرار امر آموزش در دوران همه گیری ویروس کرونا بنا نهاده شده است تا یادگیری و تدریس مطالب دانشگاهی در قالب آموزش آنلاین در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

لینک ورود مستقیم به سامانه کلاس های مجازی دان

ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامشهر مرحله یازدهم

سامانه آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد (ساها)

پژوهشگاه و سامانه آزمایشگاهی ساها دریچه ای به سوی بازاریابی، تجهیز و نگهداری از آزمایشگاه های ملی تحت نظر دانشگاه آزاد است. درگاه اینترنتی این سامانه اقدام به معرفی آزمایشگاه ها،صدور بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط با امور خرید و نگهداری تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی می کند.

لینک ورود مستقیم به سامانه آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد (ساها)

 

سوالات متداول

1- ورود به سامانه دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر از چه طریق ممکن است؟

ورود به این سامانه از طریق مراحل ذکر شده در این مقاله و مراجعه به درگاه اینترنتی iiau.ac.ir امکان پذیر می باشد.

2- آموزش الکترونیکی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر از چه طریقی انجام می شود؟

آموزش مجازی این دانشگاه توسط سامانه کلاس های مجازی موسوم به سامانه دان انجام می پذیرد.

3- امکانات سامانه دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر چیست؟

این سایت خدمات و زیر سامانه های مختلفی را داراست که از جمله آن ها می توان به سامانه های آموزشیار، پژوهشیار و ساها اشاره کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره