خانه سامانه و سایت ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز | tbzmed.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز | tbzmed.ac.ir

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز
ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز یکی از دانشگاه های ممتاز و فعال کشور محسوب می شود. این دانشگاه دارای 11 دانشکده داروسازی ، پرستاری ، دندانپزشکی ، پرستاری و مامایی ، طب سنتی ، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ، تغذیه و علوم غذایی ، علوم نوین پزشکی و علوم توانبخشی ، پزشکی و پیراپزشکی می باشد. علاوه بر دانشکده ها ، چندین شبکه بهداشت و مراکز تحقیقاتی نیز زیر نظر این دانشگاه فعالیت می کنند. در این مقاله قصد داریم خدماتی که به واسطه سایت این دانشگاه در اختیار دانشجویان و سایر کاربران قرار می گیرد را معرفی نماییم.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز از طریق سایت خود به نشانی tbzmed.ac.ir ، خدماتی را در حوزه آموزش و بهداشت ارائه می نماید.

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز

علاوه بر امور آموزشی و تربیت دانشجویان ، دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه دهنده خدمات درمانی و بهداشتی در منطقه نیز می باشد. در حال حاضر چندین شبکه بهداشت در شهرستان های مختلف استان آذربایجان شرقی تحت نظارت این دانشگاه فعالیت می کنند. از همین رو ، این دانشگاه سایت خود را راه اندازی کرده است تا علاوه بر دانشجویان ، سایر مراجعان عمومی نیز بتوانند از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

بنابراین سایت tbzmed.ac.ir مختص دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و نه تنها دانشجویان ، بلکه کارکنان و دیگر کاربران عمومی نیز می توانند با مراجعه به بخش های متنوع سایت ، از خدمات الکترونیکی آن بهره مند شده و از اخبار و اطلاعیه های پیرامون مباحث آموزشی ، درمانی و بهداشتی اطلاع حاصل نمایند.

خدمات دانشگاه علوم پزشکی تبریز

سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به گونه ای طراحی شده است که بتواند علاوه بر خدمات دانشجویی ، برطرف کننده برخی از نیازهای کارکنان و دیگر کاربران خود باشد. در این بخش قصد داریم تا برخی از امکانات سایت tbzmed.ac.ir را نام برده و به صورت مختصر به توضیح هر یک از آن ها بپردازیم.

دانشجویان

سیستم مدیریت آموزش سما

بخش اعظمی از امکانات این بخش مختص دانشجویان است اما اساتید نیز می توانند با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور ، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنند. خدمات آموزشی این بخش برای دانشجویان شامل سامانه های تغذیه دانشجویان ، مدیریت امور پژوهشی ، ثبت نام خوابگاه ، مدیریت امور مالی دانشجویان و… می باشد. دانشجویان برای انجام هر یک از امور فوق می بایست وارد حساب کاربری خود در سایت دانشگاه شوند.

درخواست گواهی موقت دانش آموختگی

دانش آموختگان مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند با استفاده از این بخش ، درخواست خود را جهت دریافت گواهی موقت فراغت از تحصیل به صورت اینترنتی ثبت نمایند. فارغ التحصیلان می بایست به منظور اعلام درخواست خود ، ابتدا فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگذاری نمایند.

توجه داشته باشید که برای مقطع دکتری نیازی به اخذ گواهی موقت نبوده و تنها ارائه گواهی طرح نیروی انسانی معتبر می باشد. برای مقاطع دکترای تخصصی بالینی ، دندانپزشکی ، Ph.D و فوق تخصصی نیز گواهی موقت صادر نمی گردد و در صورت درخواست ، تاییدیه تحصیلی از محل انجام تعهدات و سازمان نظام پزشکی ارسال می گردد.

ثبت نام متقاضیان انجام طرح در استان آذربایجان شرقی

با مراجعه به این بخش ، وارد سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت می شوید. مشمولین قانون طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان می توانند از این طریق نسبت به ثبت نام در طرح خدمت خود اقدام نمایند.

کارکنان 

سامانه نرم افزاری نقل و انتقال کارکنان

کارکنان با استفاده از این بخش می توانند درخواست خود مبنی بر انتقال به دیگر مراکز را ثبت نمایند. کارکنان می بایست هنگام ثبت درخواست خود ، عنوان نقل و انتقال (نقل و انتقال درون سازمانی یا برون سازمانی و ماموریت درون سازمانی یا برون سازمانی) را انتخاب کنند. هم چنین راهنمای تکمیل فرم درخواست از طریق همین بخش قابل مشاهده و دریافت می باشد.

آموزش ضمن خدمت کارکنان

این قسمت از سایت مربوط به ثبت نام و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد. اطلاعیه ها و تقویم های پیرامون زمان برگزاری و ثبت نام دوره ها از طریق این بخش اطلاع رسانی می گردد.

سیستم برگزاری آزمون ضمن خدمت کارکنان

 آزمون ضمن خدمت کارکنان با هدف آماده سازی افراد برای انجام مسئولیت ها و بهبود مهارت های آن ها در انجام امور مربوطه برگزار می شود. کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز می توانند با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود ، در آزمون شرکت نمایند. آزمون ضمن خدمت کارکنان به صورت آنلاین برگزار می گردد.

شما همراهان گرامی می توانید با کلیک روی هر یک از عناوین فوق ، به بخش مربوطه مراجعه نمایید. همان طور که پیش از این اشاره کردیم ، خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تنها مختص به امور دانشجویی و کارکنان نبوده و امکاناتی در حوزه خدمات بهداشت نیز مهیا گردیده است.

از همین رو ، این دانشگاه سامانه ای را تحت عنوان “شفاداک” با هدف نوبت دهی به بیماران راه اندازی کرده است که کاربران می توانند با مراجعه به این بخش و انتخاب شهر ، نام بیمارستان ، نام پزشک و تخصص مورد نظر خود ، نسبت به دریافت نوبت در مراکز درمانی شهرستان های استان آذربایجان شرقی اقدام نمایند. ناگفته نماند که کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوطه در حوزه های آموزشی و درمانی این دانشگاه از طریق سایت tbzmed.ac.ir اطلاع رسانی می شوند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره