خانه دانشگاه آزاد سایت منادا دانشگاه آزاد | monada.iau.ir

سایت منادا دانشگاه آزاد | monada.iau.ir

ورود به سایت منادا دانشگاه آزاد
سایت منادا دانشگاه آزاد

هر ساله، دانشگاه های آزاد نسبت به جذب و پذیرش دانشجویان واجد شرایط در مقاطع مختلف اقدام می کند که ورود به هر یک از واحدهای این دانشگاه به دو روش با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد. اما در نهایت برخی از دانشجویان شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد بنابر دلایل مختلف از جمله تغییر محل زندگی تمایل دارند دانشگاه محل قبولی خود را تغییر دهند و یا به عبارت دیگر، درخواست نقل و انتقال از دانشگاه خود به دانشگاهی دیگر را دارند. در این مقاله قصد داریم روند ثبت درخواست الکترونیکی نقل و انتقالات دانشجویی این دانشگاه را به طور کامل شرح دهیم.

لینک مستقیم ورود به سایت منادا دانشگاه آزاد

سایت منادا دانشگاه آزاد

فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir انجام می پذیرد.

معرفی سایت منادا دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به منظور ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی، سامانه منادا را راه اندازی نمود تا داوطلبان واجد شرایط بتوانند هر ساله در دو بازه زمانی نیمسال تحصیلی اول و دوم روند مربوطه را طی کنند. به این صورت که متقاضیان پس از مراجعه به سامانه در زمان مقرر و پس از مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی، ماده درخواستی خود را انتخاب نمایند.

توجه نمایید که پس از انتخاب و ثبت درخواست خود امکان ویرایش درخواست و تغییر آن تا 24 ساعت، بدون دریافت هزینه بررسی مدارک وجود دارد اما پس از آن، تنها در زمانی که تعیین می شود و با دریافت هزینه بررسی مدارک، این فرآیند قابل انجام خواهد بود.

داوطلبان می بایست پس از پرداخت هزینه مورد درخواست، تکمیل فرم تقاضانامه و بارگذاری مدارک برای نهایی نمودن و دریافت شماره پرونده خود از طریق سایت منادا اقدام نمایند. توجه کنید که پس از ارسال درخواست خود و بررسی آن توسط مسئولین ذی ربط؛ شما می توانید آخرین وضعیت درخواست خود را از طریق سایت فوق مشاهده نمایید.

نحوه ورود به سایت منادا دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره شد، به منظور ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و تنها کافی است داوطلب واجد شرایط مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله، به تکمیل فرم تقاضانامه خود به صورت اینترنتی از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد بپردازد.

  1. ابتدا به سایت منادا دانشگاه آزاد به نشانی الکترونیکی monada.iau.ir مراجعه نمایید. در صفحه پیش رو، نکات و ضوابطی در زمینه فرآیند نقل و انتقالات این دانشگاه بیان شده است که پس از مطالعه آن ها توصیه می شود با کلیک روی آیکون “شیوه نامه نقل و انتقالات دانشجویی” از تمامی شرایط مورد نیاز و تبصره ها مطلع شوید. سپس به صفحه اول بازگردید و تیک عبارت “تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم” را فعال کرده و دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.مرحله دوم ورود به سامانه منادا
  2. در این مرحله می بایست کادرهای مربوط به “کد ملی” و “شماره دانشجویی” را تکمیل کرده و پس از وارد نمودن عبارت موجود در تصویر امنیتی، روی عبارت “ورود” کلیک نمایید.مرحله اول ورود به سامانه منادا

در صورتی که در زمان مقرر به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد مراجعه کرده باشید، بخشی به عنوان میز کار به شما نشان داده می شود که می توانید پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، انتخاب ماده درخواستی (که پس از ثبت قابل تغییر نمی باشد) و همچنین بارگذاری مدارک مورد نیاز، اقدامات لازم مانند انتخاب دانشگاه مقصد و واریز هزینه قابل پرداخت را به صورت اینترنتی به انجام برسانید. بعد از طی تمامی مراحل فوق، سامانه کدی را به عنوان “کد پیگیری” صادر می کند که صدور آن به منزله تایید ثبت نام شما نمی باشد و لازم است پس از دریافت این کد، روی عبارت “ثبت نهایی” کلیک نمایید تا شماره پرونده 13 رقمی در اختیارتان قرار گیرد.

توجه کنید که پس از موافقت با انتقال دانشجو به دانشگاه مقصد، دانشگاه مبدا دیگر به طور کلی هیچ گونه مسئولیتی در قبال دانشجو نخواهد داشت و پرونده وی به دانشگاه مقصد منتقل خواهد شد. شایان ذکر است که فرآیند نقل و انتقالات دانشجویان واجد شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد تنها در زمانی مشخص و معمولا هر ساله در دو بازه زمانی انجام می پذیرد. بنابراین شما می توانید به منظور آگاهی از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- سایت منادا دانشگاه آزاد به چه منظور راه اندازی شده است؟

این سایت به منظور تسهیل در ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان این دانشگاه طراحی و راه اندازی شده است.

2- آدرس سایت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی در دانشگاه های آزاد چیست؟

سایت منادا به نشانی monada.iau.ir برای ثبت درخواست دانشجویان واجد شرایط در نظر گرفته شده است.

3- آیا امکان بررسی نتایج درخواست نقل و انتقالات دانشجویان از طریق سایت منادا وجود دارد؟

بله، متقاضیان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت مذکور از آخرین وضعیت بررسی درخواست خود توسط مسئولین مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره