خانه کارشناسی ارشد دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته فرش

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته فرش

سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته فرش 98
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته فرش 98
داوطلبانی که قصد دارند نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نموده و به ادامه تحصیل در این مقطع بپردازند، راه های مختلفی را برای دست یابی به اهداف خود در پیش می گیرند. از جمله اقداماتی که می تواند متقاضیان را در کسب نتیجه مطلوب هنگام اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد یاری نماید، بررسی نمونه سوالات آزمون دوره های گذشته در رشته مورد نظر می باشد.

چنانچه متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته فرش می باشید و قصد دارید با آمادگی کامل در جلسه آزمون حاضر شوید، توصیه می کنیم مطالعه دفترچه و کلید سوالات چند سال اخیر آزمون کارشناسی ارشد رشته فرش که در این مقاله ارائه شده اند را از دست ندهید. این امر نه تنها موجب آشنایی شما با نحوه طراحی سوالات می گردد، بلکه در کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس شرکت کنندگان برای حضور در عرصه رقابت نیز مثمر ثمر خواهد بود.

علاوه بر ثبت نام در رشته های اصلی کارشناسی ارشد، داوطلبان می توانند در صورت تمایل در رشته های شناور نیز شرکت نمایند.

مواد و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد رشته فرش

تمامی رشته های مقطع کارشناسی ارشد دارای یک یا بیشتر از یک کد ضریب هستند که بیانگر گرایش های آن رشته می باشد. هر کد ضریب دارای یک سری مواد آزمون با ضرایب مشخص است که می توانند برای سایر گرایش ها یا کد ضریب ها متفاوت باشند. مطابق با آنچه در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قید شده است، رشته فرش تنها دارای یک کد ضریب و بدون گرایش می باشد که می توانید مواد آزمون و ضرایب هر یک از آن ها را در جدول زیر مشاهده نمایید.

مواد آزمون کارشناسی ارشد رشته فرش
مواد آزمونضریب
زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)2
تاریخ فرش ایران و جهان2
تولید فرش3
شناخت فرش4

دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته فرش

علاوه بر انتخاب منابع کنکور کارشناسی ارشد مناسب که می تواند تاثیر بسزایی در شناخت مباحث پراهمیت و افزایش سطح اطلاعات داوطلبان داشته باشد، حل نمونه سوالات آزمون دوره های گذشته نیز می تواند ضمن حفظ دقت عمل، در افزایش سرعت تست زنی آن ها موثر واقع شود. با تمامی این تفاسیر درمی یابیم که علاقه مندان به تحصیل در رشته فرش با قرار دادن مطالعه دفترچه سوالات زیر در دستور کار خود می توانند به آمادگی لازم برای رقابت با دیگر شرکت کنندگان، دست پیدا کنند.

دانلود دفترچه و کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته فرش
دفترچه سوالاتکلید سوالات
سال 94سال 94
سال 95سال 95
سال 96سال 96
سال 97سال 97
سال 98سال 98


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد