خانه کارشناسی ارشد دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی
دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دو گروه از داوطلبان به دنبال دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی هستند. یک گروه داوطلبانی هستند که در کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی ثبت نام و شرکت کرده اند و پس از برگزاری آزمون، به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون هستند تا قبل از مشخص شدن نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، با مقایسه سوالات و پاسخنامه کنکور، درصدی را که در هر درس به دست آورده اند محاسبه کنند.

گروه دوم داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد هستند و می خواهند با تحلیل سوالات کنکور طراحی صنعتی سال های گذشته آمادگی بیشتری جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد کسب کنند. به همین جهت تصمیم گرفتیم لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی را در سایت ایران مشاوره قرار دهیم.

تمامی داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند در یک رشته شناور و یک رشته اصلی ثبت نام نمایند.

مواد آزمون و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

تمامی رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دارای ضریب یا کد ضریب های مختلف می باشند که هر یک از آن ها به واسطه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرند. برای آن که بدانید هر یک از مواد امتحانی در رشته طراحی صنعتی دارای چه ضریبی می باشند تا بتوانید منابع کنکور کارشناسی ارشد را به درستی انتخاب نموده و به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد بپردازید، جدول زیر که حاوی کد ضریب های این رشته می باشد را ارائه نموده ایم.

مواد آزمون کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی
کد ضریبمواد آزمونضریب
1زبان عمومی و تخصصی2
مبانی نظری طراحی صنعتی3
تاریخ هنر و طراحی صنعتی ایران و جهان2
مواد، ساخت و تولید3
پروژه عملی طراحی صنعتی4

دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

اگر به هر دلیل از جمله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته طراحی صنعتی، به دنبال دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی هستید، امکان دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در این بخش از طریق لینک زیر برای شما فراهم می باشد. با سنجیدن خود از طریق حل سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی سال های 94 الی 98 و قرار دادن خود در شرایط کنکور ارشد، به بیشترین حد از آمادگی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی برسید.

دانلود دفترچه و کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی
دفترچه سوالاتکلید سوالات
سال 94سال 94
سال 95سال 95
سال 96سال 96
سال 97سال 97
سال 98سال 98
سال 99سال 99

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد