خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو گروه شغلی آموزگار بدایی و استثنائی و دبیری و هنرآموزی از روز دوشنبه مورخ 9 بهمن 1402 آغاز خواهد شد.

 

شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳

همانظور که می دانید زمان زیادی به برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پررش باقی نمانده است؛ علی الخصوص آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی که قرار است در 18 اسفند ماه شاهد برگزای آن باشیم. همچنین آزمون اسخدامی دبیری نیز با کمی فاصله در 28 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد ولی زمان ثبت نام هر دو آزمون در یک تاریخ می باشد.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، قرار است ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال 1403 از روز دوشنبه 9 بهمن آغاز و تا 14 بهمن ماه 1402 ادامه داشته باشد.

دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش حاوی شرایط و ضوابط شرکت درآزمون نیز همراه با آغاز فرآیند ثبت نام مورخ 9 بهمن 1402منتشر خواهد شد. قرار است با برگزاری این آزمون ظرفیت کثیر برای سال تحصیلی بعد جذب آموزش و پرورش شوند که تعداد مذکور به شرح زیر می باشد:

  • آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی: 28 هزار نفر
  • آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز: 24 هزار و 961 نفر

لازم به ذکر است آزمون استخدامی برای مشاغل کیفیت بخشی در آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش، تربیت بدنی و سلامت نیز با تعداد 19 هزار و 130 نفر برگزار خواهد شدکه فعلا خبری از زمان دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی این آزمون ها در دسترس نیست.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی